logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rejestracja zwiedzających na Remadays Warsaw 2022

   01.12.2021, przeczytano 582 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 17 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rejestracja-zwiedzajacych-na-remadays-warsaw-2022,393955,artykul.html

Na stronie internetowej targów RemaDays Warsaw uruchomiony został formularz rejestracji zaproszeń. Po zweryfikowaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo identyfikator do samodzielnego wydruku. Jak działa nasza rejestracja? W formularzu wpisują Państwo unikalny kod RDW021. Następnie uzupełniają Państwo informacje o firmie i wysyłają do nas. Po pozytywnej weryfikacji otrzymacie Państwo drogą mailową identyfikator na targi, który należy wydrukować i okazać w punkcie rejestracyjnym, gdzie otrzymają Państwo komplet materiałów targowych. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo zaproszenia prosimy o kontakt poprzez visitors(at)remadays.com.

Należy pamiętać, że bezpłatna rejestracja zaproszeń możliwa jest tylko przez Internet przed targami. Na targach rejestracja jest płatna i wynosi 20 zł.

Zachęcamy do wcześniejszej rejestracji!

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jak co roku wybieram się na targi, już po raz 5. Dzięki targom na prawdę można dowiedzieć się dużo przydatnych informacji na reklamy dla firm. Dzięki temu moja firma z roku na rok coraz lepiej się rozwija ! Polecam

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764