logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rejestracja zwiedzających na Remadays Warsaw 2022

   01.12.2021, przeczytano 906 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 17 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rejestracja-zwiedzajacych-na-remadays-warsaw-2022,393955,artykul.html

Na stronie internetowej targów RemaDays Warsaw uruchomiony został formularz rejestracji zaproszeń. Po zweryfikowaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo identyfikator do samodzielnego wydruku. Jak działa nasza rejestracja? W formularzu wpisują Państwo unikalny kod RDW021. Następnie uzupełniają Państwo informacje o firmie i wysyłają do nas. Po pozytywnej weryfikacji otrzymacie Państwo drogą mailową identyfikator na targi, który należy wydrukować i okazać w punkcie rejestracyjnym, gdzie otrzymają Państwo komplet materiałów targowych. Jeżeli nie otrzymaliście Państwo zaproszenia prosimy o kontakt poprzez visitors(at)remadays.com.

Należy pamiętać, że bezpłatna rejestracja zaproszeń możliwa jest tylko przez Internet przed targami. Na targach rejestracja jest płatna i wynosi 20 zł.

Zachęcamy do wcześniejszej rejestracji!

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Jak co roku wybieram się na targi, już po raz 5. Dzięki targom na prawdę można dowiedzieć się dużo przydatnych informacji na reklamy dla firm. Dzięki temu moja firma z roku na rok coraz lepiej się rozwija ! Polecam

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764