logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła rekrutacja do II edycji programu IAA Polska Marketing Masterminds

  PR 01.06.2023, przeczytano 449 razy

Do 21 czerwca 2023 r. trwać będzie zbieranie nominacji do II edycji Marketing Masterminds – pierwszego programu liderskiego zbudowanego wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej. Kandydatów zgłaszać mogą członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. Celem programu jest wskazanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-rekrutacja-do-ii-edycji-programu-iaa-polska-marketing-masterminds,400233,artykul.html

W trwającym dwa lata, bezpłatnym programie, finalnie weźmie udział 10-15 osób, wyłonionych w kilkuetapowej rekrutacji, przeprowadzanej przy wsparciu niezależnej agencji executive search, firmy Antal. Na uczestników czeka wiele rozwijających aktywności: mentoring uznanych marketingowych ekspertów i spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników jest także profesjonalny feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów w przyszłości.

- Jak pokazała pierwsza edycja programu, uczestnicy mają rzadko spotykaną okazję, by poznawać branżę z trzech różnych perspektyw jednocześnie – marketerów, agencji i mediów. Dzięki temu zdobywają kompleksowe spojrzenie na biznes, które w połączeniu ze spotkaniami z topowymi CEOs, pozwala na lepsze zrozumienie, jak osiągnąć sukces rynkowy. W ramach programu stawiamy również na integrujące tworzenie wspólnych projektów, rozwijanie sieci kontaktów i budowanie marki osobistej, m.in. dzięki wystąpieniom publicznym – podkreśla Andrzej Karasowski, vicepresident, head of strategic planning, Warner Bros. Discovery Polska, przedstawiciel partnera programu. - Wartością programu jest również indywidualny mentoring wspierający Marketing Masterminds w skutecznym osiąganiu kolejnych celów zawodowych oraz udział w sesjach inspiracyjnych i warsztatach know-how sharingowych – dodaje.

W gronie ekspertów, którzy inspirowali uczestników I edycji podczas spotkań inside the boardroom byli: Rafał Brzoska, Kasia Kieli, Wojciech Sobieraj, Jarek Ziębiński, Monika Żochowska i Ewa Dudzic. Rolę mentorów dla uczestników pełnili: Sylwia Chada, Maciej Herman, Stanisław Janowski, Igor Kaleński, Magdalena Kotlarczyk, Jacek Olechowski, Marcin Pery,  Piotr Piętka,  Wojciech Sobieraj, Agnieszka Sora, Donata Wolińska, Tadeusz Żórawski i Dorota Żurkowska.
 
- Nominacja do programu liderskiego IAA Polska to niewymagające nakładów narzędzie dla pracodawców, którzy chcą zacieśniać relacje z najbardziej wartościowymi współpracownikami i dać im czytelny sygnał, że dostrzegają ich wyjątkowość. Warto skorzystać z przywileju nominacji – przekonuje Agnieszka Niebutkowska, Client Manager, Sales & Marketing z Antal, partnera wspierającego rekrutację do programu.

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami drugiej edycji są TVN Media, GroupM, mBank i Antal.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764