logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła sprzedaż Huawei Freebuds Pro, a wraz z nią kampania marketingowa

  PR 19.10.2020, przeczytano 324 razy
ilustracja

Huawei FreeBuds Pro, pierwsze bezprzewodowe słuchawki z inteligentną dynamiczną redukcją szumów, są już dostępne w sprzedaży w rekomendowanej cenie detalicznej 849 zł. Do 30 października, podczas sprzedaży premierowej, można je kupić wraz z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4 Pro. Ruszyła też kampania promujący nowy produkt w portfolio marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-sprzedaz-huawei-freebuds-pro%2C-a-wraz-z-nia-kampania-marketingowa,388851,artykul.html

Kampania składa się z promocji w stacjach radiowych i kanałach digital Huawei. Od 15 października w największych stacjach radiowych emitowane są dwa spoty. W digitalu głównym elementem kampanii jest wideo z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego oraz aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki. Film „Włącz swój świat” prezentuje najważniejszą funkcję FreeBuds Pro – inteligentną dynamiczną redukcję szumów, która pozwala słuchać muzyki, rozmawiać czy ćwiczyć w każdych warunkach.

Huawei FreeBuds Pro – pierwsza na świecie inteligentna dynamiczna redukcja szumów

Słuchawki Huawei FreeBuds Pro wyróżniają się funkcją inteligentnej dynamicznej redukcji szumów, która umożliwia zmniejszenie hałasu tła nawet do 40 dB. Inteligentna technologia identyfikuje rodzaj szumów wokół użytkownika, automatycznie dostosowuje poziom redukcji hałasu do środowiska i przełącza się na odpowiedni tryb – dynamiczny, komfortowy, ogólny i najwyższy. Po włączeniu trybu „świadomość”, słuchawki odtwarzają muzykę w najwyższej jakości przepuszczając jednocześnie głosy z otoczenia, dzięki czemu użytkownik może słuchać muzyki na przykład podczas pracy w biurze i w tym samym czasie rozmawiać z innymi osobami.

Źródło: Huawei


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata 2021-2025.
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay uruchamia Suite 13TM:
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764