logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła świąteczna kampania platformy Mam

  PR 09.11.2018, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

2 listopada ruszyła świąteczna kampania reklamowa platformy do obniżania i opłacania rachunków MAM. W ramach akcji promującej platformę i możliwość dokonywania zakupów w punktach stacjonarnych użytkownicy MAM mogą zyskać nawet 100 dodatkowych Złotówek MAM na opłacenie rachunków. Do końca grudnia w siedmiu miastach w Polsce oraz w internecie prowadzone będą różne działania reklamowe własne oraz z partnerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-swiateczna-kampania-platformy-mam,380076,artykul.html

„Święta, święta... i po rachunkach” to hasło rozpoczętej na początku listopada świątecznej kampanii platformy MAM, w ramach której użytkownicy będą mogli zyskać nawet do 100 Złotówek MAM na rachunki za media (50 zł w listopadzie i 50 zł w grudniu). Kampania skupia się na promocji aplikacji mobilnej, która umożliwia zakupy w punktach stacjonarnych i robienie zdjęć paragonów. Ma również na celu zwiększenie rozpoznawalności brandu platformy MAM.

Kampania promuje dodatkowo współpracę z kontrahentami, m.in. z: Douglas Polska, Media Expert, Pandora, eobuwie, 5.10.15., oraz partnerem MAM w Warszawie – innogy Polska.

Wśród działań reklamowych znajdują się m.in. spoty radiowe, spot kinowy wyświetlany w Multikinach w największych miastach w Polsce reklama na billboardach oraz siatkach wielkoformatowych, w warszawskim metrze oraz na przystankach autobusowych, a także akcje specjalne w galeriach handlowych. Kampania obejmuje wybrane miasta w Polsce: Warszawę, Kraków, Poznań, Katowice, Gliwice, Szczecin oraz Wrocław.

ilustracjastrzałka

Koncepcja kampanii oraz materiały graficzne zostały przygotowane przez dział marketingu MAM. Za produkcję spotu reklamowego odpowiadał dom produkcyjny FoszerSawicki, a reżyserem jest Łukasz Jaworski. Dostawcami billboardów są: AMS, Ströer oraz Braughmann. Spoty radiowe można usłyszeć w wybranych stacjach wchodzących w skład: Grupy RMF, Eurozet oraz Time.

Kampania potrwa do końca grudnia 2018 r.

Źródło: MAM

www.jamam.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764