logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła walentynkowa kampania reklamowa usługi Pocztex – Odbiór w Punkcie

  PR 09.02.2022, przeczytano 767 razy
ilustracja

Poczta Polska promuje Pocztex – Odbiór w Punkcie, w kanałach digital. Właśnie ruszyła najnowsza kampania walentynkowa pod hasłem „Dostarczamy z miłością”. Jej głównym celem jest pozyskanie kolejnych odbiorców sztandarowej usługi kurierskiej Poczty Polskiej, realizowanej poprzez największą w kraju sieci 17 000 parterkach punktów odbioru przesyłek. Kampania jest kolejnym elementem prowadzonych od września ubiegłego roku działań komunikacyjnych dotyczących usługi Pocztex. Rozpoczęła się 7 lutego i zakończy w Walentynki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-walentynkowa-kampania-reklamowa-uslugi-pocztex-%E2%80%93-odbior-w-punkcie,394701,artykul.html

Kampania opatrzona jest hasłem „Dostarczamy z miłością”. Ma przyjazny, emocjonalny charakter, nawiązujący do dnia św. Walentego, a więc jednego z najpopularniejszych świąt w kalendarzu. Na banerach umieszczone zostało specjalnie zaprojektowane logo: PACZKOVE, nadające ciepły, personalny wymiar.

Przekaz reklamowy koncentruje się głównie na możliwości wyboru dogodnego sposobu odbioru przesyłek e-commerce w ramach największej w kraju sieci 17 000 parterkach punktów odbioru, którą dysponuje Poczta Polska. Reklama zachęca do skorzystania z usługi, budując jednocześnie przyjazny nastrój, ściśle powiązany z promocją marki.

Celem kampanii jest dotarcie do klientów robiących zakupy drogą online, a także sprzedawców internetowych. Banery będą emitowane w najpopularniejszych portalach internetowych. Przewidziane są także emisje display i wideo w mediach społecznościowych.

Walentynkowa kampania stanowi kontynuację wielokanałowej strategii marketingowej, którą Poczta Polska obrała w 2021 roku w ramach umacniania swojej pozycji na rynku usług KEP (przesyłki kurierskie, paczkowe, pocztowe) oraz rynku logistyki realizowanej dla klientów e-commerce. Zwieńczeniem założeń strategicznych stało się wprowadzenie kluczowych zmian w ramach usługi kurierskiej Pocztex. Nowy Pocztex przeszedł gruntowną przemianę w zakresie uproszczenia oferty, wyboru kanałów dostaw i nowych standardów doręczenia.

Modyfikację ofertową poprzedziły zmiany identyfikacji wizualnej marki – lifting logo, rebranding strojów i wyposażenia kurierów. Jednym z głównych celów tych działań, w ramach obranej strategii marketingowej, jest wzmocnienie wizerunku marki Pocztex – zmiana jej postrzegania, odmłodzenie, pokazanie marki nowoczesnej, przyjaznej, budzącej zaufanie wśród klientów, a także oferującej najwyższy standard usług.

Od września 2021 roku Poczta Polska przeprowadziła dwie kampanie promujące nową odsłonę usługi kurierskiej Pocztex: „Otwórz się na Pocztex” oraz „Do wyboru, do odbioru!”.

Źródło: Poczta Polska S.A.

www.poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764