logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła wielka loteria Schwarzkopf

  PR 13.01.2022, przeczytano 185 razy
ilustracjastrzałka

Z końcem grudnia 2021 r. wystartowała kolejna odsłona wielkiej loterii Schwarzkopf pod nazwą „Jesteś o włos od nagrody”. Jest ona organizowana przez marki kosmetyczne Schwarzkopf, należące do firmy Henkel. Uczestnicy mogą zdobyć atrakcyjne nagrody pieniężne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-wielka-loteria-schwarzkopf,394374,artykul.html

Uczestnicy loterii mogą próbować swojej szansy już od 27 grudnia 2021 r. Aby wziąć w niej udział wystarczy kupić dwa objęte promocją produkty Schwarzkopf marek: Gliss, Taft, Schauma, Palette, got2b, Live, Men Ultimate, Re-nature lub Blonde, zachować paragon, a następnie zarejestrować go zgodnie z instrukcją wysyłając SMS lub uzupełniając formularz zgłoszeniowy na stronie konkursowej. Każdy uczestnik ma możliwość wygrania codziennie 1 000 złotych, a w finałowym losowaniu nawet 100 000. złotych. Loteria potrwa do 5 lutego 2022 r.

W całej Polsce pojawi się wiele materiałów promocyjnych dotyczących loterii. W telewizji zobaczymy reklamę Palette oraz Schaumy ze specjalną dokrętką loteryjną, a w mediach społecznościowych relacje influencerów, takich jak Ola Nowak, PukaLifestyle, MarKa, Sebastian Chłodnicki oraz Patrycja Banaś. W wybranych sklepach pojawią się również specjalne ekspozycje.

- Kolejny rok Schwarzkopf rozpoczyna z przytupem. Wystartowaliśmy właśnie z dużym projektem – loterią „O włos od nagrody”, w której codziennie do wygrania jest 1 000 złotych, a w finałowym losowaniu aż 100 000 złotych. W tym roku postawiliśmy na nagrody pieniężne, ponieważ z naszych analiz i badania rynku wynika że ponad 63% naszych rodaków wskazuje właśnie je jako te nagrody, które najbardziej przyciągają ich do brania udziału w tego typu akcjach promocyjnych. Tym razem, poza standardowymi działaniami promocyjnymi in-storowymi postawiliśmy na wsparcie loterii w TV i szeroko pojętych social mediach, włączając do współpracy infuencerów i blogerów. Zapraszam do wzięcia udziału w naszej loterii, może szczęście uśmiechnie się właśnie do Państwa. Jesteście o włos od nagrody! – zachęca Gracjan Duda, Henkel Beauty Care.

Źródło: Henkel

www.henkel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764