logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła wspólna inicjatywa Forbes Polska, Forbes Women i Business Insider Polska

  PR 10.12.2021, przeczytano 542 razy

Forbes#RazemMamyWpływ to nowa inicjatywa, która promuje różnorodności w biznesie i relacjach społecznych, a także wspiera kobiety w osiąganiu sukcesów. To platforma wymiany doświadczeń i wiedzy. Forbes#RazemMamyWpływ powstaje we współpracy redakcji Forbes Polska, Forbes Women i Business Insider Polska. Inicjatywę zainaugurowała konferencja z udziałem przedstawicielek i przedstawicieli świata biznesu, prawa, zarządzania i sportu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-wspolna-inicjatywa-forbes-polska%2C-forbes-women-i-business-insider-polska,394099,artykul.html

Gośćmi specjalnymi konferencji byli: Irena Eris i Henryk Orfinger, którzy opowiadali o wartościach we wspólnym życiu i biznesie; Agnieszka i Urszula Radwańskie, które mówiły o siostrzeństwie w sporcie i biznesie, a swoimi doświadczeniami podzielili się też Sobiesław Zasada oraz Maja Włoszczowska.

– Bardzo się cieszę, że kończymy ten trudny rok – trudny dla biznesu, firm, rodzin, pracowników i pracujących kobiet – taką inicjatywą jak Forbes#RazemMamyWpływ – mówi Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna Forbes Women. – Staram się słuchać głosów, które dziś wybrzmiewały w pozytywny sposób. I tak jak mówiła na początku konferencji Moira Forbes, założycielka Forbes Women – nawet w środku takiego trudnego, pandemicznego zamętu, trudnego roku, trzeba być optymistą, szukać dróg na nowe otwarcie. I nie na powrót do nowej normalności, ale do lepszej normalności, bardziej zrównoważonej, bardziej sprawiedliwej i równościowej – dodaje.

Uczestniczki i uczestnicy wydarzenia dyskutowali o wyzwaniach i rekomendacjach rozwiązań w tematach takich, jak: Przedsiębiorczość kobiet, Kultura organizacyjna jako strategia wzrostu, Wsparcie kobiet w sukcesie, Współpraca na rzecz wyrównywania szans, Strategie włączania w kluczowe struktury i decyzje, Zdrowie i profilaktyka zdrowotna, Nowoczesny rynek pracy, Kobiety w nauce, edukacji i biznesie, Zdrowie psychiczne, Kompetencje przyszłości, Rola stowarzyszeń w promowaniu różnorodności, Różnorodność i inkluzywność w biznesie.  Kluczowe wnioski z tych dyskusji są tezami do programu całorocznej platformy, która właśnie została uruchomiona. Uczestnicy wskazali na konieczność ich kontynuacji i rozszerzenia dyskusji na całą Polskę.

W Radzie Programowej Forbes#RazemMamyWpływ znaleźli się: Ewa Chodakowska, Kavoukis Lefteris, Marta Mikliszańska, Mark Loughran, Joanna Czynsz-Piechowiak, Marta Borys, Michał Mierzejewski, Marta Stefańczyk-Ciąpała, Ranita Sobańska, Maja Włoszczowska, Paula Januszkiewicz, Małgorzata Romaniuk, Aleksandra Karasińska i Paweł Zielewski.

– Inicjatywa Forbes #RazemMamyWpływ ma przyspieszyć proces zyskiwania równowagi nie tylko w biznesie, ale i w życiu społecznym. Bez wykluczania. W radzie Forbes #RazemMamyWpływ znaleźli się i start-upowcy, i doświadczeni w korporacyjnych bojach menedżerowie, i kobiety, i mężczyźni, ale wszystkich łączy świadectwo działań na rzecz różnorodności opartej na kompetencjach. Czyli normalności – mówi Beata Mońka, Business Partner, BPS Ringier Axel Springer Polska i inicjatorka Forbes #RazemMamyWpływ. – Bardzo dziękuję za ich zaangażowanie i podzielenie się swoim autentycznym przykładem, bo tylko tak pokazujemy, że faktycznie mamy wpływ i że razem można więcej. Zawsze należy zacząć od siebie i nic nie udaje się „samo”. Do sukcesu potrzebne jest nie tylko współdziałanie, tolerancja, otwartość, odwaga, chęć do podejmowania ryzyka i pasja, ale też pomocna dłoń, ciepłe słowo i wsparcie drugiego człowieka – ważne tak przy porażce jak i przy celebrowaniu sukcesu – zaznacza.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764