logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyła wzruszająca kampania „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

  PR 17.11.2021, przeczytano 474 razy
ilustracja

Wystartowała bożonarodzeniowa kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Ancymony (Schulz), Lemon Film oraz Starcom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyla-wzruszajaca-kampania-_podaruj-wigilie_-stowarzyszenia-mali-bracia-ubogich,393795,artykul.html

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich co roku przeprowadza akcję fundraisingową „Podaruj Wigilię”, której celem jest zebranie środków na kolacje wigilijne dla osamotnionych seniorów. Ze względów bezpieczeństwa, podobnie jak rok temu, Stowarzyszenie zrezygnowało z organizacji dużych spotkań. Podopiecznych Stowarzyszenia odwiedzą w świątecznym czasie wolontariusze.

Anonimowość w świątecznym czasie

Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” dotyka problemu samotności seniorów i bycia anonimowym.

- Starsza pani, która z tęsknotą spogląda w okno, siwowłosy pan powolutku idący do sklepu, sąsiadka, której prawie nie widujemy… Wiele z tych osób cierpi z powodu samotności. Przygotowując się do Bożego Narodzenia, słyszymy szczere „Wesołych Świąt”. Dla osamotnionych osób starszych to jedyna forma kontaktu z drugim człowiekiem. Ich Święta od lat nie są wesołe, a Wigilia to najsmutniejszy dzień w roku. W naszej kampanii opowiadamy prostą historię o rozpaczliwej potrzebie bliskości skrywanej pod serdecznością. To obraz samotności, który malujemy czułością i wrażliwością. Wierzę, że i w tym roku uda nam się uratować Święta seniorów - mówi Emilia Czerwiec, creative lead, Ancymony.

- Obserwujemy seniorów w naszym otoczeniu, ale często nie dostrzegamy ich problemów, nie znamy ich historii i nie mamy dla nich czasu. To raczej kontakty niż relacje. Mówimy sobie „dzień dobry”, w świątecznym czasie dorzucamy „wesołych” i tyle. Stowarzyszenie mali bracia Ubogich działa więc po to, by przeciwdziałać samotności i wykluczeniu osób starszych, a „Podaruj Wigilię” to nasza największa kampania w roku - opowiada Joanna Mielczarek, Dyrektorka Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

- Wraz z reżyserem Markiem Dawidem, skupiliśmy się w tegorocznym spocie na jeszcze silniejszym pokazaniu obojętności i tracenia nadziei. Tym razem wyszliśmy z naszą bohaterką na zewnątrz, pokazując jej codzienność tuż przed Wigilią i przedstawiając jej okolice i sąsiadów, by jeszcze bardziej zaakcentować mnogość ludzi w jej otoczeniu. Zdjęcia realizowane były w czterech lokacjach, a całości chcieliśmy nadać charakter lekko dokumentalny, budując tym uczestnictwo widza w obserwowaniu naszej bohaterki - podkreśla Magdalena Drapała, producentka Lemon Film.

Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” obejmuje telewizję, digital, social media, radio, prasę oraz outdoor. Za strategię, ideę i kreacje odpowiada ponownie agencja Ancymony, która angażuje się w ten projekt pro publico bono. Spoty w reżyserii Marka Dawida wyprodukował Lemon Film, a LocoMotive zajął się postprodukcją. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe.

- To już kolejna kampania Stowarzyszenia, realizowana przez agencję mediową z Grupy Publicis. Wierzymy, że w tym roku uda się odnieść podobny sukces. Naszym celem jest zapewnienie kampanii możliwie szerokiego dotarcia do odbiorców, ale przede wszystkim zagwarantowanie efektywnego przełożenia kontaktu na zbieranie wpłat od darczyńców. Cieszymy się, że możemy wspierać małych braci Ubogich w przygotowaniu tak ważnych kampanii - dodaje Agnieszka Biel, communications manager z agencji Starcom.

Ubiegłoroczna wigilijna kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich zdobyła srebrne Effie w kategorii Non-profit & public service. W jej realizację zaangażowane były agencja: Ancymony, Zenith i Lemon Film.

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764