logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyły zapisy na 2. edycję konferencji Whitepress

  PR 17.02.2023, przeczytano 585 razy

Jak tworzyć efektywne strategie SEO i content marketingowe w erze digital? Na jakie zmiany specjaliści marketingu i SEO powinni się przygotować w kolejnych latach? Jak skutecznie negocjować z inwestorami? Między innymi o tym dyskutować będą uczestnicy 2. edycji międzynarodowej konferencji SEO & Content Camp, 25-27 maja w Zakopanem. Wydarzenie organizowane przez WhitePress będzie połączone z 10. urodzinami marki. Wśród 14 prelegentów wystąpią m.in. Judith Lewis z DeCabbit Consultancy, Koray Tuğberk GÜBÜR z Holistic SEO & Digital czy Maciej Gałecki z Bluerank. Spotkanie podzielone będzie na dwa bloki tematyczne. Pierwszy z nich poruszy kwestie rozwijania biznesu w branży digital marketingu, drugi poświęcony będzie skutecznym działaniom content marketingowych i SEO. Tak w skrócie zapowiada się tegoroczna edycja SEO & Content Camp - na którą bilety są już dostępne na stronie WhitePress.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyly-zapisy-na-2.-edycje-konferencji-whitepress,399026,artykul.html

Konferencja SEO & Content Camp to obowiązkowa pozycja w kalendarzach specjalistów. W ubiegłym roku event odbywał się w samym sercu Szczyrku i okazał się strzałem w dziesiątkę. Tegoroczna odsłona wydarzenia również będzie miała miejsce w górskim klimacie, ale tym razem uczestnicy pod koniec maja odwiedzą Hotel Nosalowy Dwór Resort & SPA**** w Zakopanem.

SEO & Content Camp - agenda wydarzenia

Podczas konferencji organizowanej przez WhitePress poruszane będą m.in. kwestie: zaawansowanych algorytmów i AI w SEO, przyszłości content marketingu, prowadzenia działań SEO na skalę międzynarodową, technicznych aspektów SEO. Oczywiście nie zabraknie też licznych branżowych case study.

- Po tak pozytywnym odbiorze poprzedniej edycji nie wyobrażaliśmy sobie, by nie powtórzyć tego sukcesu. Dlatego postawiliśmy na podobną formułę, ale przygotowaliśmy też kilka nowości. W tym roku podzieliśmy wydarzenie na dwa bloki tematyczne: Biznes Premium i SEO Premium. Pierwsza część będzie całkowicie poświęcona rozwijaniu biznesu w branży digital marketingu i SEO. Prelekcje będą związane z finansowaniem, negocjacjami z inwestorami, a także strategią rozwoju i skalowaniem biznesu. Z kolei drugi blok skupiony będzie wokół skutecznych działań content marketingowych i SEO. Przedstawione zostaną najciekawsze case studies z branży - twarde dane, testy efektywności i praktyczne tipy. Ta edycja będzie wyjątkowa jeszcze pod innym względem. W 2023 r. obchodzimy 10. urodziny, a konferencja SEO & Content Camp to idealna okazja, aby rozpocząć świętowanie w gronie ekspertów i specjalistów z branży. Stąd też tego punktu nie mogło zabraknąć w naszym harmonogramie – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

Kogo będzie można zobaczyć na scenie SEO & Content Camp?

Podczas konferencji odbędą się wystąpienia cenionych ekspertów w dziedzinie SEO i content marketingu z Polski i zagranicy. Dodatkowo wszystkie wykłady będą tłumaczone symultanicznie. Co więcej, po każdym spotkaniu odbędą się Q&A z prelegentami. Do ich grona zalicza się m.in. Judith Lewis, założycielka DeCabbit Consultancy, która od blisko 30 lat zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach i internecie. To znana i ceniona trenerka, uznawana za jedną z najbardziej wpływowych osób na brytyjskim rynku digitalowym.

- Na scenie wystąpi także Kyle Roof, właściciel agencji High Voltage SEO, z lokalizacjami w Melbourne, Berlinie, Kingston i Phoenix, prelegent w zakresie SEO i testów SEO na konferencjach międzynarodowych. Jest współtwórcą PageOptimizer Pro, narzędzia do analizy czynników algorytmicznych, z którego korzystają specjaliści SEO na całym świecie. Kyle jest także współzałożycielem Internet Marketing Gold (IMG) społeczności internetowej, zajmującej się naukowym podejściem do SEO (ponad 3000 członków). Jego technikami i odkryciami interesuje się branża i liderzy biznesu z wielu krajów - dodaje Anna Halama, Marketing Team Leader, WhitePress.

Bilety EDU, Standard i VIP już dostępne

Tak jak w poprzednim roku WhitePress przygotował dla uczestników kilka pakietów do wyboru. Bilet Edu daje możliwość wzięcia udziału w 10 prelekcjach top ekspertów oraz networkingu. Pakiet Standard zapewnia dodatkowo udział w after party, nocleg w luksusowym Hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA****, pyszne lokalne śniadanie następnego dnia oraz dostęp do komfortowej strefy SPA & Wellness. Najbardziej bogaty bilet VIP to aż 3 dni edukacji i zabawy, 2 noclegi, dostęp do 14 prelekcji światowej klasy profesjonalistów, before i after party, atrakcje specjalne oraz dużo więcej możliwości do wymiany doświadczeń i integracji z osobami z branży m.in. w trakcie panelu dyskusyjnego.

WarmUp - rozgrzewka przed konferencją

WarmUp - to rozgrzewka przed konferencją SEO & Content Camp 2023 i 10. urodzinami WhitePress. Czołowi polscy prelegenci zawitają kolejno do: Wrocławia, Warszawy i Poznania. Podczas spotkań odbędą się m.in. 4 prelekcje i networking. Ponadto uczestnicy zyskają też niepowtarzalną szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród, w tym biletów na SEO & Content Camp 2023.

- Przygotowaliśmy te 3 spotkania przede wszystkim z myślą o osobach, które pracują w digitalu, zajmują się content marketingiem lub SEO. Chcieliśmy stworzyć formułę, która będzie idealnym wstępem do konferencji SEO & Content Camp 2023. To również kolejna okazja do wymiany doświadczeń, networkingu i integracji. Pierwszy WarmUp startuje już 24 lutego we Wrocławiu. Prelegentami podczas tej rozgrzewki będą: Ewelina Podrez-Siama - CEO w Fox Strategy, Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Green Parrot, Paweł Konopiński - ekspert SEO w Grupie TENSE oraz Tomasz Biegun - Head of Content marketing & SEO w WhitePress. Uczestnicy będą mogli poznać praktyczne case study, posłuchać o SEO wspomaganym Google Discover oraz bardzo na topie - o pozycjonowaniu rolek, shortsów i Tik-toków. Następnie w Warszawie spotkamy się 24 marca, a trzeci i ostatni WarmUp odbędzie się w Poznaniu 21 kwietnia, miesiąc przed konferencją - mówi Anna Halama.

Źródło: WhitePress

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764