logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyły zgłoszenia do 28. edycji konkursu Golden Drum

  PR 17.03.2022, przeczytano 581 razy

Wystartowało zgłaszanie prac do tegorocznej edycji konkursu Golden Drum. Reklamodawcy, agencje i inni specjaliści od komunikacji marketingowej mogą zgłaszać swoje prace do 5 sierpnia 2022 r. Dodatkowo, festiwal obniża opłaty za wczesne zgłoszenia udziału wprowadzając Super Early Bird oraz rozszerza zniżki pakietowe i dla grup Covid-19.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyly-zgloszenia-do-28.-edycji-konkursu-golden-drum,395134,artykul.html

Konkurs Golden Drum 2022

Organizatorzy festiwalu Golden Drum czekają na zgłoszenia  do 5 sierpnia 2022 r. Udział w konkursie będą mogły wziąć wszystkie prace, które zostały wyemitowane, opublikowane lub wdrożone po raz pierwszy między 1 września 2021 r., a 5 sierpnia 2022 r.

Agencje, reklamodawcy, klienci, domy projektowe/produkcyjne, firmy medialne i inni twórcy z 36 krajów są zaproszeni do zgłaszania swoich prac w czterech zróżnicowanych sekcjach: One-Channel Drum, Omni-Channel Drum, Craft Drum, Creative Business Excellence Drum oraz specjalnej sekcji All Juries.

Współpraca z Little Black Book

W 2022 roku Golden Drum rozszerza swoją współpracę z Little Black Book. Każdy laureat nagrody Grand Prix festiwalu, zostanie bezpłatnie zgłoszony do konkursu The Immortal Awards. Okres kwalifikacyjny w konkursie The Immortal Awards trwa od 1 września 2021 do 31 sierpnia 2022.

Organizacja, która zgłosi zwycięską pracę, otrzyma bezpłatne członkostwo w Little Black Book (o wartości 1000 funtów), które nie tylko umożliwi wzięcie udziału w konkursie Immortal Awards, ale także da możliwość korzystania ze wszystkich ofert Little Black Book.

Festiwal Golden Drum w międzynarodowych rankingach

Festiwal Golden Drum został po raz kolejny wybrany jako jeden z siedmiu regionalnych festiwali i uwzględniony w rankingu 2022 WARC Creative 100, który śledzi konkursy kreatywne na całym świecie i stanowi benchmark dla ich doskonałości. Ponadto, Golden Drum został uwzględniony w raporcie AdForum Business Creative Report, który umożliwia reklamodawcom i agencjom porównanie ich wpływu kreatywnego z konkurencją w tym samym sektorze.

Co nowego?

Nowy program zgłoszeń: Super Early Bird

Od tego roku uczestnicy mogą wybierać między pomiędzy trzema pakietami opłat: „Super Early Bird”, „Early Bird” i standardowym. Nowy program zgłoszeń Super Early Bird będzie dostępny od 20 kwietnia 2022 roku, a dzięki niemu, udział w festiwalu Golden Drum będzie możliwy również dla tych, którzy dysponują mniejszym budżetem.

Poza wyżej wymienionymi, organizatorzy przygotowali dodatkowe rabaty. Ponieważ pandemia wciąż trwa, festiwal utrzymuje grupę Covid-19 w sekcji All Juries i ustanawia opłatę niższą o 50% za zgłoszenia w tej kategorii. .

Rabat ilościowy 10 + 1 obowiązuje również w 2022 roku: przy zgłoszeniu 11 prac, zgłoszenie z najniższą opłatą przyjmowane jest bezpłatnie.

Nowe opłaty za zgłoszenie serii prac

W tym roku, festiwal Golden Drum przedstawia nową możliwość zgłaszania serii prac do konkursu. Ceny zgłoszeń serii są następujące: koszt pierwszego zgłoszenia serii jest taki sam jak zgłoszenie do danej grupy (podanej na stronie internetowej Golden Drum), natomiast za każde dodatkowe zgłoszenie w ramach serii, uczestnicy będą musieli uiścić zryczałtowaną opłatę w wysokości 50 euro.

W geście symbolicznego wsparcia, organizatorzy festiwalu Golden Drum odstępują od pobierania opłat wpisowych od ukraińskich agencji podczas tegorocznej edycji festiwalu.

O festiwalu Golden Drum

Festiwal Golden Drum narodził się w 1993 roku z prostej chęci gromadzenia twórców z różnych - wówczas jeszcze często określanych jako nowych - europejskich krajów. Festiwal chciał inspirować, pobudzać kreatywne myślenie i działania na rzecz pozytywnych zmian poprzez konkurs i program paleni z udziałem ekspertów. Festiwal Golden Drum został wybrany jako jeden z siedmiu regionalnych konkursów w ramach WARC Rankings.

Źródło: Golden Drum

www.goldendrum.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764