logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Ruszyły zgłoszenia do konkursu Golden Arrow 2022

   13.04.2022, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

Do 9 maja 2022 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs #GoldenArrow2022. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-ruszyly-zgloszenia-do-konkursu-golden-arrow-2022,395482,artykul.html

Golden Arrow to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Najważniejszą nowością jest wprowadzenie kategorii Wyzwań Marketera, która nie koncentruje się na poszczególnych narzędziach marketingowych, ale przedsięwzięciach takich jak launch czy relaunch marki, lub repozycjonowanie. W ramach nowych kategorii zauważyliśmy także projekty niskobudżetowe i szyte na miarę. Każdy marketer i agencja znajdzie dla siebie odpowiednią kategorię.

- Golden Arrow to wyjątkowy konkurs, bo nagradzamy w nim efektywność projektów i jednocześnie promujemy najlepsze praktyki wykorzystania poszczególnych narzędzi marketingowych. A tych marketerzy, zwłaszcza w świecie cyfrowym, mają do dyspozycji coraz więcej. Dlatego jury prezentuje bardzo różne dziedziny marketingowe i specjalności. Daje to nam to gwarancję, że żadna dobra praca nie zostanie niezauważona.mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?

Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications

media.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764