logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyły zgłoszenia do konkursu Golden Arrow 2022

   13.04.2022, przeczytano 248 razy
ilustracjastrzałka

Do 9 maja 2022 r. twórcy, firmy oraz agencje i domy mediowe mogą przesyłać prace na ogólnopolski konkurs #GoldenArrow2022. Głównym celem konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Jury złożone z marketerów i przedstawicieli specjalistycznych agencji wybiera te projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyly-zgloszenia-do-konkursu-golden-arrow-2022,395482,artykul.html

Golden Arrow to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Najważniejszą nowością jest wprowadzenie kategorii Wyzwań Marketera, która nie koncentruje się na poszczególnych narzędziach marketingowych, ale przedsięwzięciach takich jak launch czy relaunch marki, lub repozycjonowanie. W ramach nowych kategorii zauważyliśmy także projekty niskobudżetowe i szyte na miarę. Każdy marketer i agencja znajdzie dla siebie odpowiednią kategorię.

- Golden Arrow to wyjątkowy konkurs, bo nagradzamy w nim efektywność projektów i jednocześnie promujemy najlepsze praktyki wykorzystania poszczególnych narzędzi marketingowych. A tych marketerzy, zwłaszcza w świecie cyfrowym, mają do dyspozycji coraz więcej. Dlatego jury prezentuje bardzo różne dziedziny marketingowe i specjalności. Daje to nam to gwarancję, że żadna dobra praca nie zostanie niezauważona.mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".

Kto oceni najbardziej niezależne kreacje w Polsce?

Jak co roku, prace oceni jury złożone z najlepszych polskich marketerów oraz przedstawicieli topowych agencji i domów mediowych.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: VFP Communications

media.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Stevie dla Xiaomi Kite Cup
Agencje Public Dialog i Eureka zostały docenione w międzynarodowym konkursie Stevie Awards 2022. Projekt „Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover” został nagrodzony złotą statuetką w kategorii: „Sponsroship”. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 1000 prac z całego świata, oceniało je ponad 300 ekspertów.
Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.
124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764