logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB Mixx Awards 2023

   24.07.2023, przeczytano 648 razy
ilustracja

Rozpoczeliśmy przyjmowanie zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego w komunikacji marketingowej. Konkurs docenia projekty, które tworzą wartość dla marek, firm i organizacji oraz stanowią wzorzec dla innych.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyly-zgloszenia-do-konkursu-iab-mixx-awards-2023,400881,artykul.html

Artificial Intelligence i Offline Digitizing – dwie nowe kategorie

Szeroki zakres kategorii, w ramach których przyjmowane są zgłoszenia kampanii do konkursu IAB MIXX Awards, został skonstruowany tak, aby odzwierciedlać pełne spectrum możliwości marki w środowisku cyfrowym. Te różnorodne kategorie obejmują wiele obszarów działalności, od efektywnego wykorzystania mediów społecznościowych po innowacyjne rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.

W odpowiedzi na dynamiczne zmiany branży tegoroczna edycja IAB MIXX Awards została wzbogacona o dwie nowe kategorie: Artificial Intelligence i Offline Digitizing. Kategoria Artificial Intelligence doceni kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w innowacyjny sposób, zapewniając unikalne doświadczenia dla użytkowników. Natomiast kategoria Offline Digitizing nagradza kampanie, które skutecznie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline, tworząc interaktywne i angażujące doświadczenia dla odbiorców.

Poniżej przedstawiamy pełną listę wszystkich kategorii IAB MIXX Awards 2023:

  • Artificial Intelligence (nowa kategoria)
  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations
  • Games & eSport
  • Innovation  Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing (nowa kategoria)
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Zgłaszasz dowolną liczbę kampanii w wielu kategoriach

IAB MIXX Awards jest otwartym konkursem dla wszystkich, którzy tworzą inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystując kanały i narzędzia cyfrowe. To okazja dla profesjonalistów, którzy wierzą, że ich prace przynoszą wartość ich klientom.

Agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów i reklamodawcy mogą zgłosić dowolną liczbę kampanii reklamowych w wielu kategoriach konkursowych.

Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia. Zgłoszeń można dokonać poprzez platformę konkursową znajdującą się pod adresem: mixx-awards.pl

Zgłoś kampanie wcześniej w korzystnej cenie

Do 31 lipca 2023 obowiązuje oferta early birds, w której opłaty za udział w konkursie wynoszą:

  • Członkowie IAB Polska: 1790 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 1990 zł netto (plus 23 % VAT)

CENA REGULARNA (od 1 sierpnia 2023 r.):

  • Członkowie IAB Polska: 2390 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2590 zł netto (plus 23 % VAT)

Ceny dotyczą każdej zgłoszonej kampanii w jednej dowolnie wybranej kategorii.

Jury doceni kreatywność i skuteczność

W ocenie zgłoszonych kampanii do konkursu IAB MIXX Awards jury kieruje się czterema kluczowymi kryteriami:

  • strategią,
  • kreacją reklamową,
  • wykonaniem i wykorzystaniem mediów oraz
  • rezultatami i zwrotem z inwestycji (ROI).

W procesie oceny jurorzy skupiają się na kreatywnym podejściu do kampanii i jej skuteczności. Ważne jest umiejętne połączenie oryginalnego konceptu z osiągnięciem odpowiednich rezultatów.

– Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu, że od lat możemy być świadkami inspirujących, kreatywnych i skutecznych kampanii, które rewolucjonizują sposób wykorzystywania środowiska cyfrowego w dziedzinie marketingu. Rynek marketingu cyfrowego stale ewoluuje, a my jako IAB Polska, staramy się być na bieżąco z tymi zmianami. Dlatego w tegorocznej edycji konkursu wprowadziliśmy dwie nowe kategorie, które odzwierciedlają najnowsze trendy i innowacje. Kategoria Artificial Intelligence nagradza kampanie, które wykorzystują sztuczną inteligencję w sposób przemyślany i twórczy. Natomiast kategoria Offline Digitizing doceni kampanie, które umiejętnie łączą świat cyfrowy z rzeczywistością offline. Niezależnie od rozmiaru organizacji i budżetu, IAB MIXX Awards jest konkursem dla każdego, kto tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów i narzędzi cyfrowych. Zapraszam do składania zgłoszeń i życzę wszystkim uczestnikom powodzenia! – mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Do 24 lipca trwa otwarty nabór do jury konkursu.

Zwycięzców konkursu IAB MIXX Awards 2023 poznamy podczas gali, która odbędzie się 5. grudnia br. w Warszawie.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

Dodatkowe informacje:

Polska edycja międzynarodowego konkursu IAB MIXX Awards odbywa się od 2007 roku. Jest to druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Pierwsze wydanie konkursu miało miejsce w 2005 roku, zorganizowane przez amerykański oddział IAB.
Patroni honorowi: Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, PIIT, Rada Reklamy
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Onet, naTemat, NowyMarketing, Marketing przy kawie, Online Marketing, Marketer+
Współpraca prawna: Traple Konarski Podrecki & Partners
Współpraca: Newspoint, DIMAQ, QUALID

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
Polski projekt ze specjalną nagrodą Konkursu Nagroda Jamesa Dysona 2023
Właśnie ogłoszono wyniki Konkursu Nagroda Jamesa Dysona. W tegorocznej edycji przyznano trzy główne nagrody: główną międzynarodową nagrodę, nagrodę w kategorii Zrównoważony Rozwój oraz nagrodę za Projekt Humanitarny. Wytypowani przez sir Jamesa Dysona autorzy zwycięskich projektów otrzymają po 160 000 zł na dalszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764