logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

   08.09.2022, przeczytano 385 razy
ilustracjastrzałka

The Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35 roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyly-zgloszenia-do-pierwszej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,397138,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief zadany przez Partnera konkursu. W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każda z nich ma mniej niż 35 lat. Zgłoszeń mogą dokonywać uczestnicy we własnym imieniu oraz podmioty zatrudniające pracowników.

Kampanie stworzone na zadany brief konkursowy oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, spodziewany efekt.

Główną nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu organizowanego przez ICCO (International Communications Consultancy Organisation), który w roku 2022 odbędzie się po raz drugi, przy czym po raz pierwszy pojawią się na nim reprezentanci Polski. ZFPR jest jedyną w kraju organizacją, która może ich wskazać.

Dla zwycięzców polskich eliminacji przewidziana została także nagroda pieniężna.

Zwycięzcy konkursu The Next Gen of PR zostaną ogłoszeni pod koniec października br. Udział w konkursie można zgłaszać poprzez formularz na stronie www.genofpr.conrego.com.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs „Roca One Design Challenge” już 15 października
Wielkimi krokami zbliża się IV edycja organizowanego przez firmę Roca konkursu „Roca One Day Design Challenge”. W tym roku odbędzie się on 15 października, w formule online. Na młodych projektantów i architektów czeka wyjątkowe wyzwanie zaprojektowania innowacyjnych produktów do przestrzeni łazienkowej oraz atrakcyjne nagrody. Szczegóły zadania...
Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
100 tys. zł trafi do ilustratorki książki dla dzieci wybranej w konkursie Piórko
Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z najważniejszych inicjatyw Biedronki promujących...
„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764