logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

   08.09.2022, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

The Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, kierowany do PR-owców poniżej 35 roku życia. Są to pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations. Zainteresowani mogą zgłaszać swój udział do 30 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszyly-zgloszenia-do-pierwszej-edycji-konkursu-the-next-gen-of-pr,397138,artykul.html

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief zadany przez Partnera konkursu. W konkursie mogą wziąć udział dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każda z nich ma mniej niż 35 lat. Zgłoszeń mogą dokonywać uczestnicy we własnym imieniu oraz podmioty zatrudniające pracowników.

Kampanie stworzone na zadany brief konkursowy oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, spodziewany efekt.

Główną nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do Next Generation PR World Cup – międzynarodowego finału konkursu organizowanego przez ICCO (International Communications Consultancy Organisation), który w roku 2022 odbędzie się po raz drugi, przy czym po raz pierwszy pojawią się na nim reprezentanci Polski. ZFPR jest jedyną w kraju organizacją, która może ich wskazać.

Dla zwycięzców polskich eliminacji przewidziana została także nagroda pieniężna.

Zwycięzcy konkursu The Next Gen of PR zostaną ogłoszeni pod koniec października br. Udział w konkursie można zgłaszać poprzez formularz na stronie www.genofpr.conrego.com.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To jeden z pierwszych konkursów organizowanych w Polsce, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Grafiki tworzone przez AI w ciągu ostatniego roku stały się ogromnie popularne. Wciąż jednak brakuje odpowiedniej przestrzeni do rywalizacji dla osób, które je tworzą. Rękawice podjął właśnie Acer Polska, który zachęca do tworzenia prac w klimacie...
Już po raz 17. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz firmowy Hochland będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Zgłoszenia...
Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA
#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie...
Konkurs Zainspirowani Japonią: prace do końca marca
Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu graficznego „Zainspirowani Japonią”. Projekt ten ma już 12-letnią historię i cieszy się coraz większym powodzeniem, z każdą kolejną odsłoną przybywa więcej prac, które zachwycają swoją wyjątkowością. W tegorocznej puli nagród zgromadzono nagrody rzeczowe oraz kursy edukacyjne o wartości przekraczającej 10...
Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis
Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy laureatów konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764