logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rutyna na wsi: kampania Państwowej Inspekcji Pracy

  PR 19.05.2015, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna kampania "Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym" adresowana jest do rolników oraz członków ich rodzin, ale także do wszystkich osób narażonych na utratę zdrowia i życia w związku z wykonywaniem pracy rolniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rutyna-na-wsi%3A-kampania-panstwowej-inspekcji-pracy,24893,artykul.html

Hasło kampanii – "Rutyna na wsi rani i zabija" ma przypominać o tym, że niedostateczna koncentracja uwagi podczas pracy ze zwierzętami, wykonywanie czynności rutynowo, "na pamięć" oraz przekonanie, że nic się nie stanie, bo przecież znamy swoje zwierzęta i zajmujemy się nimi codziennie –  niejednokrotnie prowadzi do tragedii.

W działaniach medialnych wykorzystywane będą spoty – trzy radiowe oraz telewizyjny, za którego kreację i realizację w bieżącym roku odpowiadała agencja reklamowa Eskadra.  

Spoty reklamowe są emitowane m.in. w: TVP1, TVP Info, TVP Regionalna oraz na antenach Polskiego Radia PR1, RMF FM, Radia ZET, RMF MAXXX, ZET Barometr. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media Solutions

Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie www.bhpwrolnictwie.pl.

– W naszym spocie pokazujemy, że rolnicy podczas codziennych czynności w pracy ze zwierzętami, zapominają o bezpieczeństwie. Chcemy poprzez naszą kreację oddziaływać na wyobraźnię, aby zapobiegać przed tysiącami wypadków, jakie mają miejsce każdego roku w polskich gospodarstwach rolnych – tłumaczy Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Eskadra.

Spot reklamowy:

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764