logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rybnik.wyborcza.pl - 31. serwis lokalny „Gazety Wyborczej”

  PR 26.07.2021, przeczytano 579 razy

W środę, 28 lipca 2021 r. o godz. 7:00 rano „Gazeta Wyborcza” uruchomi serwis internetowy poświęcony Rybnikowi i okolicom. To kolejne miejsce w Polsce, w którym obecni będą dziennikarze Wyborcza.pl - zespół w Rybniku stworzą Adrian Karpeta oraz Arkadiusz Biernat, wspierani przez redakcję „Gazety Wyborczej Katowice”. Wcześniej w tym roku ruszyły serwisy lokalne Wyborcza.pl w innych miastach - od kwietnia „Wyborcza” dostarcza informacje lokalne mieszkańcom Wałbrzycha, od maja – Zakopanego, a od czerwca – Koszalina.  Rybnik.wyborcza.pl to 31. serwis lokalny w portfolio Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rybnik.wyborcza.pl---31.-serwis-lokalny-_gazety-wyborczej_,392409,artykul.html

Rybnik często gości na łamach katowickiej „Gazety Wyborczej” i w serwisie Katowice.wyborcza.pl. To istotny, prężnie rozwijający się ośrodek gospodarczy, kulturalny i turystyczny.

- Województwo śląskie to jeden z najważniejszych rynków regionalnych „Wyborczej". Mamy silne redakcje w Katowicach i Częstochowie, a także serwisy w Bielsko-Białej, Gliwicach i Sosnowcu. Ale dużych, ciekawych miast jest tam więcej, stąd decyzja o uruchomieniu Rybnik.wyborcza.pl – wyjaśnia Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef redakcji lokalnych. – Rybnik to duża aglomeracja, ze 140 tys. mieszkańców, miasto z silną tożsamością śląską, które jest w szczególnym okresie transformacji - z gospodarki opartej na węglu na nowoczesne technologie. Jestem przekonany, że nowa redakcja Wyborcza.pl podejmie bardzo dużo ciekawych tematów ważnych dla lokalnej społeczności, ale i takich, które będą ciekawe dla czytelników w całej Polsce.

Na łamach serwisu Rybnik.wyborcza.pl już w środę, 28 lipca br. pojawią się informacje o najważniejszych wydarzeniach z życia miasta, a także o jego największych problemach, np. o zanieczyszczeniu powietrza, i o największych wyzwaniach – jak transformacja energetyczna. Mieszkańcy Rybnika i okolic będą mogli czytać o lokalnej polityce, gospodarce, edukacji, kulturze, historii i nie tylko.  

Rybnicki zespół Wyborcza.pl stworzą Adrian Karpeta, do niedawna redaktor naczelny tygodnika „Nowiny” i serwisu Nowiny.pl oraz Arkadiusz Biernat, który od lat pisał o Rybniku i okolicach w „Dzienniku Zachodnim”. Można się z nimi kontaktować pod adresem rybnik@wyborcza.pl, a także przez profil Rybnik.wyborcza.pl na Facebooku.

Rybnicka redakcja funkcjonuje w strukturach katowickiego oddziału „Gazety Wyborczej”, którego szefem jest Dariusz Kortko. To już czwarte miasto na terenie aglomeracji śląskiej, gdzie działać będzie niezależny miejski portal informacyjny Wyborcza.pl – po Bielsku-Białej, Sosnowcu i Gliwicach.

- Konsekwentnie realizujemy rozwój sieci serwisów lokalnych „Wyborczej" – dotychczas w każdym miesiącu, od kwietnia, otwierając redakcję Wyborcza.pl w nowym mieście. A na Rybniku nasze plany się oczywiście nie kończą – dodaje Mikołaj Chrzan.

Inauguracji serwisu Rybnik.wyborcza.pl towarzyszy akcja promocyjna pod hasłem „Tydzień rybnicki”, obejmująca cykl publikacji w „Gazecie Wyborczej” i na Wyborcza.pl, przybliżających Rybnik czytelnikom z całej Polski. Artykuły ukazywać się będą od 28 lipca do 3 sierpnia we wszystkich sekcjach i magazynach dziennika, począwszy od działu krajowego, przez gospodarkę i kulturę, po „Wysokie Obcasy”, „Wolną Sobotę”, „Duży Format” i „Ale Historię”.

Start strony Rybnik.wyborcza.pl wspiera także cały wachlarz działań w mediach i w przestrzeni miejskiej Rybnika. Kampania serwisu obejmie reklamy w radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także działania niestandardowe, w tym podcasty, materiały wideo, krzyżówkę rybnicką w aplikacji Krzyżówki Gazety Wyborczej, oraz autopromocję na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika i na profilach dziennika m.in. na Facebooku i Instagramie. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764