logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rybnik.wyborcza.pl - 31. serwis lokalny „Gazety Wyborczej”

  PR 26.07.2021, przeczytano 284 razy

W środę, 28 lipca 2021 r. o godz. 7:00 rano „Gazeta Wyborcza” uruchomi serwis internetowy poświęcony Rybnikowi i okolicom. To kolejne miejsce w Polsce, w którym obecni będą dziennikarze Wyborcza.pl - zespół w Rybniku stworzą Adrian Karpeta oraz Arkadiusz Biernat, wspierani przez redakcję „Gazety Wyborczej Katowice”. Wcześniej w tym roku ruszyły serwisy lokalne Wyborcza.pl w innych miastach - od kwietnia „Wyborcza” dostarcza informacje lokalne mieszkańcom Wałbrzycha, od maja – Zakopanego, a od czerwca – Koszalina.  Rybnik.wyborcza.pl to 31. serwis lokalny w portfolio Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rybnik.wyborcza.pl---31.-serwis-lokalny-_gazety-wyborczej_,392409,artykul.html

Rybnik często gości na łamach katowickiej „Gazety Wyborczej” i w serwisie Katowice.wyborcza.pl. To istotny, prężnie rozwijający się ośrodek gospodarczy, kulturalny i turystyczny.

- Województwo śląskie to jeden z najważniejszych rynków regionalnych „Wyborczej". Mamy silne redakcje w Katowicach i Częstochowie, a także serwisy w Bielsko-Białej, Gliwicach i Sosnowcu. Ale dużych, ciekawych miast jest tam więcej, stąd decyzja o uruchomieniu Rybnik.wyborcza.pl – wyjaśnia Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef redakcji lokalnych. – Rybnik to duża aglomeracja, ze 140 tys. mieszkańców, miasto z silną tożsamością śląską, które jest w szczególnym okresie transformacji - z gospodarki opartej na węglu na nowoczesne technologie. Jestem przekonany, że nowa redakcja Wyborcza.pl podejmie bardzo dużo ciekawych tematów ważnych dla lokalnej społeczności, ale i takich, które będą ciekawe dla czytelników w całej Polsce.

Na łamach serwisu Rybnik.wyborcza.pl już w środę, 28 lipca br. pojawią się informacje o najważniejszych wydarzeniach z życia miasta, a także o jego największych problemach, np. o zanieczyszczeniu powietrza, i o największych wyzwaniach – jak transformacja energetyczna. Mieszkańcy Rybnika i okolic będą mogli czytać o lokalnej polityce, gospodarce, edukacji, kulturze, historii i nie tylko.  

Rybnicki zespół Wyborcza.pl stworzą Adrian Karpeta, do niedawna redaktor naczelny tygodnika „Nowiny” i serwisu Nowiny.pl oraz Arkadiusz Biernat, który od lat pisał o Rybniku i okolicach w „Dzienniku Zachodnim”. Można się z nimi kontaktować pod adresem rybnik@wyborcza.pl, a także przez profil Rybnik.wyborcza.pl na Facebooku.

Rybnicka redakcja funkcjonuje w strukturach katowickiego oddziału „Gazety Wyborczej”, którego szefem jest Dariusz Kortko. To już czwarte miasto na terenie aglomeracji śląskiej, gdzie działać będzie niezależny miejski portal informacyjny Wyborcza.pl – po Bielsku-Białej, Sosnowcu i Gliwicach.

- Konsekwentnie realizujemy rozwój sieci serwisów lokalnych „Wyborczej" – dotychczas w każdym miesiącu, od kwietnia, otwierając redakcję Wyborcza.pl w nowym mieście. A na Rybniku nasze plany się oczywiście nie kończą – dodaje Mikołaj Chrzan.

Inauguracji serwisu Rybnik.wyborcza.pl towarzyszy akcja promocyjna pod hasłem „Tydzień rybnicki”, obejmująca cykl publikacji w „Gazecie Wyborczej” i na Wyborcza.pl, przybliżających Rybnik czytelnikom z całej Polski. Artykuły ukazywać się będą od 28 lipca do 3 sierpnia we wszystkich sekcjach i magazynach dziennika, począwszy od działu krajowego, przez gospodarkę i kulturę, po „Wysokie Obcasy”, „Wolną Sobotę”, „Duży Format” i „Ale Historię”.

Start strony Rybnik.wyborcza.pl wspiera także cały wachlarz działań w mediach i w przestrzeni miejskiej Rybnika. Kampania serwisu obejmie reklamy w radiu i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także działania niestandardowe, w tym podcasty, materiały wideo, krzyżówkę rybnicką w aplikacji Krzyżówki Gazety Wyborczej, oraz autopromocję na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika i na profilach dziennika m.in. na Facebooku i Instagramie. Działania przygotował dział promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Platforma udostępnia przestrzeń niekończącej się rozrywki, która pozwala firmom odkryć nową grupę odbiorców i dopasować treści reklamowe do ich oczekiwań i preferencji. Rozpoczynająca się wkrótce najnowsza kampania marketingowa ma na celu pokazanie, że TikTok to efektywna platforma...
Profilaktyka, zdrowe nawyki żywieniowe, aktywność fizyczna, dbałość o siebie i bliskich – wszystko to, niezależnie od warunków, w jakich funkcjonujemy, powinno być jak najwyżej na liście priorytetów odpowiedzialnego człowieka. Mimo tego w 2020 r. na każde 100 tysięcy Polek ok. 41 umarło na nowotwór piersi. I choć leczenie tej choroby jest skuteczne,...
We wrześniu i październiku 2021 r. dowiemy się, jakie decyzje polityczne podjęli w głosowaniach Niemcy, Czesi i Węgrzy. O nadchodzących wyborach parlamentarnych u naszych południowych i zachodnich sąsiadów oraz o węgierskich prawyborach, ich konsekwencjach i przebiegu będzie można przeczytać na łamach „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Relacje dla...
Gazeta.pl ma ambicję, aby być najbardziej zielonym medium w Polsce. Jednym z działań realizowanych w tym celu jest akcja „Reklama dla klimatu”, która od 2020 r. promuje ekologiczne postawy przedsiębiorców. Dotychczas w jej ramach na stronie głównej portalu za symboliczną złotówkę prezentowane były kampanie firm podejmujących inicjatywy na...
Klimatyczna nagroda dla dziennikarki „PB”
Forum Ekonomiczne, którego 30. edycja odbywa się w dniach 7-9 września 2021 w Karpaczu, po raz pierwszy w historii przyznało nagrody dla dziennikarzy. Wręczono je w trzech kategoriach: "Klimat i środowisko", "Polityka" oraz "Gospodarka". Nagrodę w kategorii "Klimat i środowisko" otrzymała dziennikarka „Pulsu Biznesu” Magdalena...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764