logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Rynek reklamy spowalnia, ale nie wyhamuje

   17.11.2022, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

Publicis Groupe ogłosiła pierwsze wyniki najnowszego Raportu o Rynku Reklamy i Mediów w Polsce. Według analityków Publicis Groupe wydatki reklamodawców przez pierwsze trzy kwartały 2022 r. wzrosły o 5,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Oznacza to, że ich wartość wyniosła 7,7 mld zł. W trzecim kwartale wartość rynku wzrosła o 3,8 proc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rynek-reklamy-spowalnia%2C-ale-nie-wyhamuje,398004,artykul.html

- Rynek reklamy spowalnia, ale nie wyhamuje, jak się wcześniej wydawało. Trzy największe sektory, czyli handel, farmacja i finanse nadal utrzymują dodatnią dynamikę wydatków. Oczywiście duży wpływ na obraz całej branży mają spadki wydatków na reklamę telewizyjną, które pociągają cały rynek w dół. To już drugi kwartał z rzędu z ujemną dynamiką w tym medium. Mimo wszystko z optymizmem patrzymy na dynamikę tegorocznych wydatków reklamowych we wszystkich mediach i podnosimy naszą prognozę wzrostu rynku do 4,4 proc. w skali całego roku. Mamy jednocześnie świadomość, że kryzys ekonomiczny, rosnąca inflacja i niepewne nastroje konsumenckie zapowiadają trudniejszy czas dla naszej branży - mówi Iwona Jaśkiewicz – Kundera, Chief Investment Officer w Publicis Groupe. Pełne wyniki raportu Publicis Groupe o Rynku Reklamy i Mediów po trzech kwartałach 2022 r. zostaną opublikowane pod koniec listopada br.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764