logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kurier: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 63172
Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe

Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak architektura, inżynieria, budownictwo i produkcja (AEC&M), a także wśród dostawców usług poligraficznych (PSP) oraz instytucji publicznych. Wszystkie urządzenia zapewniają wyższą produktywność, lepszą jakość plakatów z intensywnymi kolorami, a także są dostępne opcjonalnie ze skanerem1.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 59 razy
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc

Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 44 razy
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B

Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 68 razy
Katarzyna Hubiszta awansuje w dentsu Polska

Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę Programmatic Managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko Biddable Product Directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar - paid social. Oba obszary są kluczowe w strukturze. Awans Kasi ma na celu wzmocnienie kompetencji w obu obszarach i skoncentrowanie się na dalszym ich rozwoju.

16.09.2024 | Personalia | przeczytano: 83 razy
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam

DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom ich brandu.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 65 razy
Luka płacowa wśród twórców internetowych

Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 64 razy
Sebastian Górski: z Polsat Media do iPoster

Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Sebastian Górski. Na stanowisku client sales partner będzie odpowiedzialny głównie za obsługę kluczowych klientów firmy. Wcześniej przez blisko 8 lat był związany z Polsat Media.

16.09.2024 | Personalia | przeczytano: 95 razy
Lancôme uczy kobiety digital marketingu

Program społeczny "Write Your Future. Bądź autorką swojej przyszłości", zorganizowany przez markę Lancôme we współpracy z Fundacją Edukacyjną Perspektywy, zakończył się sukcesem. W pierwszej edycji wzięło udział 60 kobiet, które przez 7 tygodni uczestniczyły w 48 godzinach zajęć online. Celem programu było wspieranie młodych kobiet w zdobywaniu kluczowych kompetencji w dziedzinie digital marketingu oraz nowych technologii.

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 74 razy
Euvic Organic Search dla grupy kapitałowej eFaktor

Agencja Euvic Organic Search (Euvic Performance), nawiązała współpracę z grupą kapitałową eFaktor w zakresie kompleksowej analizy i strategii działań SEO poszczególnych brandów. 

16.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 64 razy
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko

Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego Czytania w Bibliotece Narodowej, w gronie osób zasłużonych dla promocji literatury w Polsce.

15.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 143 razy
1 2 3
Strona 1/6318 (artykułów: 63172)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764