Chill niejedno ma imię- taką ideą kreatywną agencja wygrała przetarg na obsługę marki z portfolio Browaru Piotrków. Zaproponowana platforma komunikacji, wpisuje się idealnie w DNA marki, którym jest: Stop. Chill. Całość wizualnie dopełnia bardzo nowoczesny i inspirowany trendami design, oparty o konwencje stylizowanych kolaży. Dzięki temu, marka zyska również w tej warstwie i wybije się na tle konkurencji, przyciągając wzrok nowatorskimi rozwiązaniami.
21.03.2022 | przeczytano: 716 razy4 marca ruszyła kampania sieci restauracji Burger King promująca burgery za 4,95 z oferty King Deals. Koncepcja komunikacji oparta jest na materiale wideo, w których Burger King sprawdza reakcje ludzi na „lepszej jakości taksówkę”. Działania reklamowe obejmują spoty w telewizji i internecie oraz outdoor.
04.03.2016 | przeczytano: 2532 razyŁukasz Gromkowski w maju dołączył do zespołu Agencji KORE. Przez ostatnie dwa lata pracował jako senior copywriter w agencji Lowe Warsaw.
25.06.2015 | przeczytano: 2240 razy1 | ||
Strona 1/1 (artykułów: 3) |