logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święta 2022: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 34
Pracownicy Halfprice bohaterami świątecznej kampanii marki

Młodszy kupiec, analityk działu planowania i alokacji, sprzedawca. Co ich łączy? To pracownicy HalfPrice, a jednocześnie bohaterowie i bohaterki tegorocznej, świątecznej kampanii marki. Dziś m.in. na ekranach w sklepach w 8 krajach czy social mediach, można zobaczyć ok. 20 pracowników biura, produkcji, logistyki i sklepów. Kampania zrealizowana została w typowym HalfPrice’owym modowym, radosnym, szalonym stylu.

22.12.2022 | przeczytano: 542 razy
Świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu Porsche

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto ruszył z lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle. W Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. W ramach kampanii powstał także film nawiązujący do dziecięcych marzeń.

22.12.2022 | przeczytano: 487 razy
Platige Image spełnia świąteczne życzenia

Platige Image przygotowało świąteczną animację, w której załoga statku kosmicznego wcielając się w rolę świętego Mikołaja przemierza galaktykę, aby spełnić świąteczne marzenia. Ponad dwuminutowy film został stworzony przy użyciu silnika Unreal Engine 5.

22.12.2022 | przeczytano: 582 razy
Polaków Świąteczne Rozmowy 2022

W Boże Narodzenie 2022 najchętniej będziemy chcieli porozmawiać z bliskimi o hobby, pasjach i zainteresowaniach. Natomiast najbardziej unikanymi przez Polaków tematami będą choroby i zdrowotne dolegliwości, polityka oraz gospodarka. Przy świątecznym stole najchętniej porozmawialibyśmy z Robertem Lewandowskim, Donaldem Tuskiem i Igą Świątek. Prawie 3⁄4 Polaków zamierza świąteczne życzenia złożyć osobiście, a jedynie 4% nie zrobi tego w tym roku w ogóle. Na 2023 rok życzymy sobie przede wszystkim roku bez wizyty u lekarza i podwyżki większej niż inflacja – to wnioski z badania zrealizowanego w ramach wspólnego projektu SW Research Agencji Badań Rynku i agencji Noise PR.

21.12.2022 | przeczytano: 612 razy
Święta w wyszukiwarce Google

Dane z wyszukiwarki Google wskazują, że w tym roku wśród prezentów dominuje drobna elektronika, w tym szczególnie smartfony i smartwatche, ale wybieramy także perfumy czy premierowe gry na konsolę. Okazuje się, że wśród świątecznych filmów Grinch wyprzedził Kevina. Najpopularniejszą ozdobą są kurtyny świetlne, w ostatnim czasie szukaliśmy też przepisu na ciasto Dakłas. Przedstawiamy najświeższe dane[1]1 dotyczące przygotowań Polaków i Polek do tegorocznych Świąt.

21.12.2022 | przeczytano: 379 razy
Kampania #Sheinxmasshare: Shein wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi

Boże Narodzenie to szczególny moment, który powinien być pełen radości dla każdego z nas. Marka SHEIN chce sprawić, by ten dzień był wyjątkowy również dla osób w potrzebie. W ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare globalny retailer wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi. SHEIN przeznaczy pieniądze pochodzące ze sprzedaży świątecznej kolekcji oraz Good Deeds Challenge – wyzwania przeprowadzonego na Instagramie na pomoc podopiecznym fundacji. Środki pomogą w rozwoju mieszkalnictwa, a także edukacji dla dzieci i młodzieży wykluczonych społecznie.

21.12.2022 | przeczytano: 735 razy

Trwająca świąteczna kampania Milka obejmuje szereg działań - zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne Milionerów w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”. Zimowa aktywacja marki obudowana jest również komunikacją w TV oraz digitalu. Za planowanie i zakup mediów, a także działania niestandardowe odpowiada agencja mediowa Mindshare.

21.12.2022 | przeczytano: 455 razy

Na nadchodzące świąteczne dni stacje muzyczne Grupy Radiowej Agora przygotowały specjalne propozycje dla swoich słuchaczy. Zespół Radia Złote Przeboje będzie towarzyszyć odbiorcom w świątecznych przygotowaniach, a program stacji zdominują świąteczna muzyka oraz bożonarodzeniowe anegdoty. Radio Pogoda zaprosi wszystkich do wspólnego spędzania świąt i zadba o nastrój słuchaczy dzięki specjalnym audycjom pełnym życzeń oraz kolęd. Natomiast dziennikarze Rock Radia zadbają, aby wszyscy odbiorcy przetrwali Boże Narodzenie i nie zwariowali.

19.12.2022 | przeczytano: 517 razy
Zimowy Paradis we Flora Point - realizacja we współpracy z Ceramiką Paradyż i Marcinem Tyszką

Ceramika Paradyż od lat nie tylko wyznacza i kreuje trendy we wzornictwie przemysłowym, ale także zaskakuje odważnymi projektami. Tym razem we Flora Point w Warszawie, miejscu znanym i kochanym od lat z atmosfery, jaka panuje w okresie przedświątecznym, powstała wyjątkowa przestrzeń zaaranżowana z płytek Ceramiki Paradyż. To efekt nieszablonowej współpracy polskiego producenta z Marcinem Tyszką – fotografem, reżyserem i autorem ponad 1000 okładek światowych magazynów mody oraz kampanii reklamowych dla prestiżowych marek.

16.12.2022 | przeczytano: 1165 razy
Mąka ze Smokiem w kampanii na Święta

Pod hasłem „Zrób coś dobrego na Święta” ruszyła kampania Mąki ze Smokiem Polskich Zakładów Zbożowych „PZZ” w Krakowie. Przygotowała ją Optima Marketing Group.

13.12.2022 | przeczytano: 726 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 34)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764