logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Media Marketing Polska”: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Konferencja Multiscreen Day 2022

Obecna sytuacja kryzysowa stawia przed brandami jeszcze większe wyzywania marketingowe. Konferencja Multiscreen Day 2022 w formie hybrydowej ‒ stacjonarnie lub online ‒ już 27 kwietnia.

24.03.2022 | przeczytano: 1064 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl

Według raportu specjalnego „Biura Reklamy 2021”, realizowanego przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku” oraz wyróżnienie w kategorii „Biura Reklamy Prasowej. Dzienniki”.

03.12.2021 | przeczytano: 672 razy
Kreatury 2021 rozdane

Wczoraj (25 listopada) odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 r. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.

26.11.2021 | przeczytano: 1434 razy
Gala wręczenia nagród Kreatura 2021 już jutro

Już w najbliższy czwartek (25 listopada) o godzinie 19:30 odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji.  Agencje, domy mediowe i freelancerzy powalczą o statuetkę Kreatury 2021 w 25 kategoriach konkursowych. Transmisję LIVE z wydarzenia będzie można obejrzeć na Facebooku Media Marketing Polska (MMP).

24.11.2021 | przeczytano: 1073 razy
Nominacje do #Kreatury2021 ogłoszone

25 listopada 2021 r. odbędzie się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji. Freelancerzy, firmy, agencje i domy mediowe powalczą o najbardziej oryginalne i nieszablonowe wyróżnienia  w polskiej branży marketingowej. Właśnie ogłoszono listę 62 prac nominowanych do statuetki #Kreatura2021.

08.11.2021 | przeczytano: 950 razy
E-commerce, lojalność, customer journey. Shopper Day 2021 - 26 października

Jak budować lojalność w środowisku omnichannel? Gdzie jest miejsce na rozwój handlu offline? I jak wykorzystać „śmierć” 3rd party cookies? Odpowiedzi na te i inne pytania przedstawią detaliści, marketerzy, badacze i specjaliści e-commerce już 26 października 2021 r. podczas konferencji Shopper Day 2021.

19.10.2021 | przeczytano: 1482 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl

Zespół Tandem Media intensywnie rozwija swoją ofertę związaną z podcastami oraz kontynuuje badania polskich słuchaczy podcastów. W ramach zaangażowania w rozwój rynku podcastowego w Polsce broker został też partnerem dwóch konkursów dla twórców audycji online – konkursu im. Janusza Majki na Podcast Roku oraz najważniejszego polskiego konkursu kreatywnego Kreatura w kategorii Podcasty.

04.10.2021 | przeczytano: 564 razy
Rusza akcja Miłe łąki na balkony

Fundacja Kwietna, Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie, Agencja Ancymony (dawniej Schulz) rozpoczynają inicjatywę Miłe łąki na balkony. W ramach kampanii do rąk Krakowian trafi aż 40 tys. opakowań z nasionami, z których wyrosną łąki kwietne.

16.04.2021 | przeczytano: 1017 razy
Multiscreen Day 2021

Patronat Signs.pl: Multiscreen Day 2021

Multiscreen Day to konferencja branżowa o komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Już po raz szósty będziemy przyglądać się reklamie i kontentowi w telewizji oraz internecie. Tym razem przede wszystkim postaramy się pomóc marketerom i agencjom w planowaniu efektywnej komunikacji w coraz bardziej skomplikowanym krajobrazie mediowym. Z tym związany jest także temat nowych badań i narzędzi badawczych, które już są dostępne na rynku, jak i tych, o których branża wciąż dyskutuje. Zjawisko multiscreeningu dotyczy także twórców kontentu, na konferencji będą także tematy związane z tym zagadnieniem, m.in,. nowe formaty TV. Nie unikamy także mocno aktualnych spraw, jak np. premiery nowych serwisów streamingowych czy problem third party cookies.

09.04.2021 | przeczytano: 998 razy
Artykuły z cyklu Patronat Signs.pl
Multiscreen Day 2020: telewizyjny media miks a pokolenie Y, Z i generacja alfa

Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media czy też rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej, piątej już, edycji konferencji Multiscreen Day 2020, organizowanej przez Media Marketing Polska. Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów. Konferencja już 22 października.

15.10.2020 | przeczytano: 1001 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764