logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź Design Festiwal: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Zakończyła się 16. edycja Łódź Design Festival

11 dni, ponad 40 wydarzeń – wystaw, ekscytujących paneli dyskusyjnych i debat oraz goście spragnieni nowych doświadczeń i zachwytów… Zakończyło się wyjątkowe święto designu i kreatywności – Łódź Design Festival.

30.05.2022 | przeczytano: 1254 razy
Panel dyskusyjny

13 maja 2022 r., w ramach Łódź Design Festival, hiszpańska firma Cosentino, zaprasza na panel dyskusyjny „Odpowiedzialna architektura. Projektowanie w myśl zasad zrównoważonego rozwoju”. Swój udział w spotkaniu potwierdzili już właściciele najbardziej utytułowanych i rozpoznawanych w Polsce biur architektonicznych. W dyskusji o celach i znaczeniu architektury zrównoważonej wezmą udział: Robert Konieczny z KWK Promes, Marta Sękulska-Wrońska, reprezentująca pracownię WXCA, Agnieszka Kalinowska-Sołtys z APA Wojciechowski oraz krytyk architektury Marcin Szczelina i Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino.

03.05.2022 | przeczytano: 825 razy
20 najlepszych brandingów na świecie... i 2 z Polski

Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie. Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt.

10.02.2018 | przeczytano: 2982 razy
Gatta i jej intymna instalacja w wykonaniu Jadwigi Husarskiej-Sobiny

Podczas tegorocznej 11. edycji Łódź Design Festival w świecie designu zadebiutowała Gatta. Marka zaprezentowała sensualną instalację, której projektantką i kuratorem jest Jadwiga Husarska-Sobina. Nowatorska strefa, którą poznać można było za pomocą zmysłów, pokazała intymny, kobiecy świat, który od wielu lat inspiruje markę. O tym, jak powstał pawilon opowiadają – jego autorka oraz przedstawiciele marki Gatta.

04.10.2017 | przeczytano: 752 razy
Kreatywność, a biznes – konferencja ,,Styl to komfort''

Wcielanie innowacyjnych pomysłów w życie to proces wymagający czasu i doświadczenia. Jak najprościej pogodzić ze sobą dwie tak różne materie jak biznes i kreatywność w projektowaniu? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań usłyszymy już 21 września, podczas konferencji ,,Styl to komfort’', która odbędzie się w Centrum Promocji Mody przy Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

16.09.2016 | przeczytano: 621 razy
Ostecx z nagrodą Art of Packaging

Opakowanie piwa „Piotrek z Bagien”, zaprojektowane przez Ostecx Créative dla Browaru Rzemieślniczego Jan Olbracht z Piotrkowa Trybunalskiego, zostało nagrodzone w jubileuszowej, 10-tej edycji konkursu Art o Packaging.

23.04.2016 | przeczytano: 1942 razy
Ostecx dla Browaru Miejskiego GlogerZobacz fotorelację

Agencja Ostecx Créative stworzyła nową identyfikację wizualną Browaru Miejskiego Gloger, odświeżając jego logo i projektując opakowania dwóch linii piw.

18.04.2016 | przeczytano: 1381 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Ładne Halo docenione: Jedyny polski Red Dot 2014

Łódzkie wydawnictwo i studio graficzne Ładne Halo zostało docenione na świecie. Tegoroczna kapituła Red Dot Design Award wyróżniła ilustracje i projekt graficzny interaktywnej aplikacji mobilnej z książkami dla dzieci Halobajki swoją prestiżową nagrodą w sekcji Communication Design. Gala wręczenia nagród miała miejsce w berlińskim Konzerthau 24 października 2014.

31.10.2014 | przeczytano: 1507 razy

To już druga odsłona konkursu na kartkę świąteczna dla MSZ. Zeszłoroczna edycja cieszyła się ogromną popularnością - nadeszło kilkaset propozycji kartek. Nagrodzone projekty, podpisane imieniem i nazwiskiem projektantów, zostały rozesłane w imieniu MSZ do odbiorców na całym świecie. Tegoroczna odsłona konkursu zapowiada się równie ciekawie.

03.10.2012 | przeczytano: 1347 razy
Relacja z wystawy Overdesigned?Zobacz fotorelację

Wystawę prac członków Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) podczas tegorocznej edycji Łódź Design Festiwal zobaczyło ok 44 000 osób. Impreza miała być próbą odpowiedzi na pytania: czy rzeczywiście grozi nam już zjawisko przedesignowania”? Czy „brud” i „bylejakość” to chwilowa moda, czy może jest to sposób na szukanie własnej tożsamości w designie?

02.12.2011 | przeczytano: 3029 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764