logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ładny Dom: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Miesięcznik „Ładny Dom” świętuje 20 urodziny

Już od 20 lat redakcja magazynu „Ładny Dom” podpowiada jak projektować, budować i remontować dom. Z tej okazji w czerwcowym wydaniu miesięcznika ogłoszony został konkurs, którego zwycięzca zdobędzie materiał na pokrycie dachu. Dodatkowo do najnowszego numeru dołączone zostało wydanie specjalne „Okna Drzwi Bramy”.

11.05.2018 | przeczytano: 992 razy

Koncentracja na najsilniejszych markach prasowych i uporządkowanie portfolio wydawniczego, zbudowanie spójnej oferty działań okołowydawniczych, rozwój działań z zakresu custom publishing, a także poszukiwanie nowych możliwości na rynku prasy tradycyjnej - to najważniejsze cele nowej strategii wydawniczej pionu Czasopisma Agory, którą spółka będzie wdrażać od listopada 2017 r. Serwisy internetowe czasopism zostaną włączone do struktur segmentu Internet, co zapewni ich szybszy rozwój oraz konsolidację działań content-to-commerce w całej Grupie Agora.

13.11.2017 | przeczytano: 879 razy

Ruszył Plebiscyt Rzecz Doskonała 2017, który organizują wspólnie pisma "Cztery Kąty", "Ładny Dom" i "Dom&Wnętrze". W kolejnych wydaniach magazynów będą prezentowane produkty kandydujące do tytułu Rzecz Doskonała 2017, a rozstrzygnięcie Plebiscytu nastąpi w marcu 2018 roku.

12.04.2017 | przeczytano: 568 razy
Majowe wydanie Ładnego Domu ze specjalnym dodatkiem

Dziś - we wtorek, 11 kwietnia br. w prezencie dla czytelników razem z najnowszym majowym wydaniem miesięcznika "Ładny Dom" ukazało się specjalne wydanie "Okna, drzwi, bramy". Zawiera ono najważniejsze informacje dotyczące okien pionowych i dachowych oraz drzwi i bram garażowych.

11.04.2017 | przeczytano: 676 razy

Grupa Agora w kolejnym kwartale z rzędu odnotowała wzrost przychodów dzięki rekordowym wynikom sprzedaży w kinach sieci Helios oraz dynamicznie rosnącym wpływom segmentów Internet oraz Reklama Zewnętrzna. Konsekwentna realizacja działań rozwojowych w tych obszarach działalności Grupy przyniosła również poprawę ich wyników operacyjnych, częściowo kompensując słabsze wyniki segmentów Prasa, Radio i Druk.

12.11.2016 | przeczytano: 681 razy
Ruszyła druga edycja kampanii „Kolorowa Polska”Zobacz wideo

Ruszyła druga edycja kampanii „Kolorowa Polska” pod hasłem: Wiemy, jak łączyć kolory”, realizowana przez agencję Biuro Podróży Reklamy dla marki Dekoral. Kampania ma na celu edukację Polaków z zakresu łączenia kolorów we wnętrzach. Realizowana będzie w kilku etapach. Działania są zaplanowane do końca 2015 roku.

25.04.2015 | przeczytano: 921 razy

Firma FAKRO, polski producent okien dachowych, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową, promującą nową generację markiz do okien dachowych i pionowych. Kampania będzie obejmowała: telewizję, internet oraz prasę drukowaną.

03.06.2014 | przeczytano: 1055 razy
Kolejne magazyny dostępne na Samsung Smart TV

Nowoczesny tryb życia wymaga, aby być na bieżąco z codziennymi wydarzeniami, ale nie tylko… znajomość trendów w sztuce czy kulturze to wartość sama w sobie, a wielu z nas nie wyobraża już sobie dnia bez lektury magazynów opiniotwórczych czy poradnikowych. Potrzeba pochłaniania informacji jest u nas bardzo silna i stała, zmieniają się jednak sposoby dostępu do informacji. Co aktualnie dzieje się w świecie sztuki, show-biznesu czy w naszym mieście? Teraz wystarczy po prostu włączyć swój tablet, smartfon lub telewizor, gdzie w jednym miejscu mamy dostęp do wielu różnorodnych treści, często wzbogaconych o video czy muzykę.

30.10.2013 | przeczytano: 1040 razy
Brand Garden wygrywa przetarg dla grupy Henkel

Agencja reklamowa Brand Garden z Wrocławia już po raz drugi wygrała przetarg na opracowanie wizerunku produktów firmy Henkel, co zaowocowało podpisaniem umowy o współpracy w zakresie: kreacji, koncepcji oraz organizacji działań marketingowo-promocyjnych dla wybranych produktów grupy Henkel.

20.08.2012 | przeczytano: 1297 razy

Agencja Reklamowa S4 przygotowała nową komunikację wizerunkową marki ROCA, przedstawiającą style, w których utrzymany jest design produktów tej marki. Działaniom wizerunkowym towarzyszy zaprezentowanie 3 stylów: romantycznego, ponadczasowego oraz trendy, według których zostały podzielone produkty marki ROCA. Zaplanowana kampania rozpocznie się w kwietniu 2008 r.

20.04.2008 | przeczytano: 1603 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764