logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łomża: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 43
Legnica zwycięzcą plebiscytu miast Świeć się z Energą

Emocjonująca walka o tytuł Świetlnej Stolicy Polski rozegrała się pomiędzy Legnicą a Chełmem. Ostatecznie po zwycięstwo sięgnęła Legnica, choć do ostatniej chwili trwała zaciętą walka z Chełmem. Mimo wszystko najbardziej zmobilizowani okazali się sympatycy miasta z Dolnego Śląska, którzy oddali ponad 45 tys. głosów, wyprzedzając chełmian jedynie o ponad 2, 6 tys. głosów. Na trzecim stopniu podium uplasowały się Starachowice. W ramach akcji Energi z Grupy ORLEN tradycyjnie każdy z 16 finalistów otrzyma sprzęt AGD na cele dobroczynne, do Legnicy trafi pomoc o wartości aż 50 tys. zł.

04.02.2024 | Konkursy | przeczytano: 1137 razy

Firma Van Pur, producent piwa Karpackie, ogłosiła zwycięzcę przetargu na działania reklamowe w 2023 roku. Wygrana trafiła do krakowskiej agencji Dziadek do orzechów.

20.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 711 razy

Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji cyfrowej.

03.02.2023 | Świat mediów | przeczytano: 444 razy

W czwartek widzowie Eurosportu 1 i użytkownicy Eurosportu Extra w Playerze będą mogli obejrzeć dwa mecze polskich drużyn w Lidze Mistrzów piłkarzy ręcznych. Orlen Wisła Płock zagra na wyjeździe z SC Magdeburg, a Łomża Industria Kielce podejmie THW Kiel.

06.10.2022 | Świat mediów | przeczytano: 190 razy

W czerwcu TVN Warner Bros. Discovery utrzymała pierwsze miejsce na podium - główny nadawca rynku osiągnął udział w widowni na poziomie 25,2%. Czerwiec był też dobrym miesiącem dla stacji TVN, która uplasowała się na pierwszym miejscu w grupie BIG5 (SHR: 9,02%) oraz dla kanałów tematycznych z portfolio nadawcy. Stacja TVN24 była szóstym najchętniej oglądanym kanałem spośród wszystkich dostępnych w telewizji i liderem w kategorii telewizji informacyjnych (SHR: 3,2%). TVN Style (SHR: 0,68%) utrzymała pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych. TVN Warner Bros. Discovery osiągnęła też w minionym miesiącu świetne wyniki w segmencie digital.

08.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 445 razy

W pierwszych sześciu miesiącach 2022 roku Eurosport 1 osiągnął rekordowe wyniki zarówno pod względem średniej oglądalności, jak i udziału w rynku, dzięki czemu był najchętniej oglądanym kanałem sportowym w Polsce! Eurosport 2 zajął w tym okresie wysokie czwarte miejsce.

08.07.2022 | Świat mediów | przeczytano: 323 razy
Basia Szatanik head of strategy w 19 Południku

Do zespołu agencji 19 Południk dołączyła Basia Szatanik. Jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów oraz za rozwój kompetencji teamu strategicznego.

12.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 491 razy

Group One, lider na rynku komunikacji marketingowej, inwestuje w spółkę dedykowaną branży gamingowej i e-sportowi - Game Changer. Grupa podkreśla, że taki kierunek rozwoju kompetencji to strategiczna decyzja podyktowana rosnącym znaczeniem tych obszarów w mediach i w komunikacji marketingowej. Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu.

02.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 686 razy
Kampania „W kobiecym interesie”

Pod tym hasłem wystartowała 3. edycja kampanii społecznej „W kobiecym interesie”, której celem jest zachęcenie kobiet do regularnych wizyt u ginekologa i wsparcie w walce ze strachem. Inicjatorem kampanii jest firma Gedeon Richter, która od 120 lat troszczy się o zdrowie kobiet, a ambasadorem jej tegorocznej odsłony został Krzysztof Hołowczyc – mąż, tata trzech córek, dziadek wnuczki. Za opracowanie koncepcji działań oraz kompleksową realizację odpowiada agencja First Aid Communication.

14.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 1125 razy
Mediacom obronił budżet mediowy Łomży

MediaCom Warszawa obronił budżet Łomży (Van Pur). W przetargu na obsługę mediową marki agencja pokonała dwóch konkurentów. Współpraca obejmuje m.in. wsparcie strategiczne oraz planowanie i zakup mediów.

28.05.2021 | Z rynku | przeczytano: 563 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 43)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764