logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Dziedzic: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10

Stowarzyszenie Agencji Public Relations startuje z podcastem! “PRodcast” to rozmowy nie tylko z ekspertami branży PR na temat aktualnych trendów czy wyzwań stojących przed całym sektorem. To także spotkania z gwiazdami Internetu i dziennikarzami, którzy przedstawiają doświadczenia, ciekawostki i anegdoty związane z ich współpracą z agencjami PR. Wśród zaproszonych do pierwszych odcinków gości znaleźli się m.in. Maciej Dzięgielewski (Magic Y), Roman Młodkowski (dziennikarz i współtwórca kanału Biznes24) oraz Ewa Grabek i Anna Chlapek, reprezentujące młody punkt widzenia na PR.

21.07.2023 | przeczytano: 349 razy

Stowarzyszenie Agencji Public Relations startuje z podcastem! “PRodcast” to rozmowy nie tylko z ekspertami branży PR na temat aktualnych trendów czy wyzwań stojących przed całym sektorem. To także spotkania z gwiazdami Internetu i dziennikarzami, którzy przedstawiają doświadczenia, ciekawostki i anegdoty związane z ich współpracą z agencjami PR. Wśród zaproszonych do pierwszych odcinków gości znaleźli się m.in. Maciej Dzięgielewski (Magic Y), Roman Młodkowski (dziennikarz i współtwórca kanału Biznes24) oraz Ewa Grabek i Anna Chlapek, reprezentujące młody punkt widzenia na PR.

07.07.2023 | przeczytano: 362 razy
SAPR z nowym zarządem

Emilia Hahn, założycielka agencji PR Hub, została prezeską Stowarzyszenia Agencji Public Relations.   Do zarządu weszli również Łukasz Dziedzic, członek zarządu i dyrektor generalny Grupy PRC Holding, Sylwia Kuligowska, CEO i założycielka SCOPE PR, Paweł Soproniuk, prezes zarządu, partner w Neuron APR oraz Jakub Zajdel, CEO more communications agency. Zarząd SAPR został wybrany na dwuletnią kadencję. Wybory odbyły się 14 września, podczas walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations.

15.09.2022 | przeczytano: 1140 razy
Debata PSPR „PR dla nauki – nauka dla PR”

Jak teraz uczy się public relations na wyższych uczelniach? I dlaczego nie jest to model idealny? Czego oczekują od absolwentów pracodawcy, a czego - uczelnie od studentów? Jak sprawić, by studia PR-owe były atrakcyjne, by trafiali na nie zaangażowani, otwarci i ciekawi ludzie?

11.02.2021 | przeczytano: 537 razy
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations

Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług komunikacji i PR, stymulowanie rozwoju tego sektora, wspieranie zapotrzebowania na takie usługi oraz wzmocnienie branży PR wobec rosnącej konkurencji innych sektorów usług komunikacyjnych towarzyszącej najszybszemu w historii świata rozwojowi technologii.

20.10.2020 | przeczytano: 1400 razy
Warszawa Powiśle: Wrzesień z designem

Po zainteresowaniach architekturą, dziedzictwem modernizmu, przestrzenią publiczną i sportem przyszedł czas, aby pochylić się nad najbliższym otoczeniem - nad tym, co bierzemy do ręki, co oglądamy, jak tego używamy, jaka idea za tym stoi i kto to w końcu zaprojektował.

30.08.2016 | przeczytano: 985 razy
Przedwyborcze gadżetobranie

Okres przedwyborczy to czas, kiedy na wszystkich możliwych nośnikach reklamowych króluje polityka. Tablice outdoorowe, czas antenowy, radiowy i powierzchnie prasowe zdominowane są przez uśmiechnięte twarze działaczy samorządowych i ich przedwyborcze obietnice. Oczywiście w ruch idą także gadżety reklamowe, bo to za nimi najchętniej oglądają się wyborcy podczas spotkań z kandydatami.

12.11.2014 | przeczytano: 1267 razy
3 Plaster: festiwal plakatu i typografii

3 Edycja Międzynarodowego Festiwalu Plakatu i Typografii Plaster będzie dotyczyła zagadnień relacji kulturowych i twórczych pomiędzy polską i białoruską grafika projektową. Temat wzajemnych odniesień na polu szeroko rozumianego designu, pomimo bliskości geograficznej i silnych skojarzeń historycznych między oboma narodami, wydaje się cały czas mało spenetrowany. Festiwal wywoła działania symetryczne – zobaczymy sztukę polskich i białoruskich projektantów w równych proporcjach.

11.04.2012 | przeczytano: 1976 razy
Apolonia czy Arogancja?

Poruszeni kontrowersjami wokół kroju Apolonia postanowiliśmy zamieścić w Signs.pl ciekawy komentarz opublikowany pierwotnie na stronach STGU. Zaskakująca jest łatwość z jaką autor projektu uzyskał wsparcie ze strony autorytetów, w tym części grona naukowego krakowskiej ASP. Jednak najbardziej szokująca wydaje się błyskawiczna kariera medialna dr. Tomasza Wełny, który w relacjach dziennikarskich urósł do roli autora "pierwszej polskiej czcionki"... Zapraszamy do lektury i dyskusji:

31.08.2011 | przeczytano: 19093 razy (komentarzy: 9)

Zdaniem członków Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej twórcy strony internetowej PJN, czyli ugrupowania Joanny-Kluzik-Rostkowskiej przywłaszczyli sobie czcionkę zastrzeżoną dla empików – donosi Gazeta Wyborcza.

05.04.2011 | przeczytano: 3365 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764