logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Gromkowski: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Piwo Cornelius z Browaru Piotrków to nowa marka w portfolio agencji Feno

Chill niejedno ma imię- taką ideą kreatywną agencja wygrała przetarg na obsługę marki z portfolio Browaru Piotrków. Zaproponowana platforma komunikacji, wpisuje się idealnie w DNA marki, którym jest: Stop. Chill. Całość wizualnie dopełnia bardzo nowoczesny i inspirowany trendami design, oparty o konwencje stylizowanych kolaży. Dzięki temu, marka zyska również w tej warstwie i wybije się na tle konkurencji, przyciągając wzrok nowatorskimi rozwiązaniami.

21.03.2022 | przeczytano: 388 razy
Burger King i kampania King Deals

4 marca ruszyła kampania sieci restauracji Burger King promująca burgery za 4,95 z oferty King Deals. Koncepcja komunikacji oparta jest na materiale wideo, w których Burger King sprawdza reakcje ludzi na „lepszej jakości taksówkę”. Działania reklamowe obejmują spoty w telewizji i internecie oraz outdoor.

04.03.2016 | przeczytano: 2171 razy
Łukasz Gromkowski: Z Lowe Warsaw do Kore

Łukasz Gromkowski w maju dołączył do zespołu Agencji KORE. Przez ostatnie dwa lata pracował jako senior copywriter w agencji Lowe Warsaw.

25.06.2015 | przeczytano: 2133 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764