logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łukasz Skawiński: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Nowa strategia w Biurze Reklamy RAS Polska

Customer Experience to hasło przewodnie nowej strategii Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska, która weszła w życie 4 grudnia br. Jej fundamentem jest koncentracja na zrozumieniu realnych potrzeb Klientów i optymalizacja interakcji pomiędzy Klientami a Biurem Reklamy podczas całego procesu Customer Journey.

05.12.2023 | przeczytano: 386 razy
Ringier Axel Springer Polska przedstawia platformę do samodzielnego zakupu powierzchni reklamowej wideo

31 maja br. zadebiutowała Onet Ads - platforma reklamowa, umożliwiająca samodzielny zakup kampanii natywnej wideo w ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska, z wykorzystaniem formatów - display, in feed oraz rich wideo. Klienci decydujący się na skorzystanie z narzędzia otrzymują szeroki zasięg dla przekazu wideo, obecność na ekskluzywnej powierzchni premium, dostęp do jakościowych danych o kampanii oraz dotarcie do wybranych grup docelowych. Oferta Onet Ads daje również unikalną na polskim rynku możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo oraz możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.

05.06.2023 | przeczytano: 421 razy
Łukasz Skawiński Dyrektorem Departamentu Advertising Product & Platforms w RASP

Z początkiem maja br. Łukasz Skawiński obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Łukasz Skawiński pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 roku. Martin Svarc, dotychczas prowadzący zespół Advertising Product & Platforms, rozstaje się z firmą.

24.04.2023 | przeczytano: 310 razy

W lipcu 2014 r. sieć reklamowa i platforma adexchange Adexon podpisała umowę z serwisem Nowoczesna Firma. Dzięki nawiązanej współpracy, sieć otrzymała wyłączność na sprzedaż reklamy sieciowej i agencyjnej w portalu NF.pl

22.07.2014 | przeczytano: 1040 razy

Od 2 czerwca 2014 Adexon uruchomił platformę Private Dealing Room do samodzielnego zakupu kampanii reklamowych na powierzchniach wydawców współpracujących z Adexon. Zastosowanie PDR skraca proces zakupu emisji w sieci i zwiększa możliwości samodzielnego wyboru. Oferta jest pogrupowana w kanały tematyczne, daje pełną swobodę kupującym, skraca czas i daje nowe możliwości optymalizacji.

03.06.2014 | przeczytano: 1175 razy

W portfolio sieci IDMnet dostępny jest nowy produkt – pakiet TOP Reach Brand, oferujący krótkoterminowe kampanie reklamowe o dużym zasięgu. W pakiecie dostępne są wizerunkowe formy reklamowe, emitowane na wyselekcjonowanych witrynach, dobranych pod kątem dużego zasięgu i popularności.

23.08.2012 | przeczytano: 741 razy

IDMnet przyjął nową strukturę spółki. Najważniejsze zmiany to oddzielenie zadań handlowych od usługowych oraz budowa centrów wiedzy, wspierających wszystkie działy firmy. W strukturze IDMnet pojawiły się też trzy nowe działy: Negocjacji i Rozliczeń, Tradingu oraz Kluczowych klientów.

07.12.2011 | przeczytano: 1593 razy
Konferencja poświęcona reklamie behawioralnej

3. marca w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona reklamie internetowej dobranej zależnie od zainteresowań użytkowników – Behave yourself – interest based advertising conference. Konferencja organizowana jest przez sieć behavia oraz grupę ARBOinteractive.

20.02.2011 | przeczytano: 1668 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764