logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śnieżka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 91
Proxi.cloud wzmacnia zespół sprzedażowy

Marcin Wójtowicz został Business Development Managerem w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w targetowaniu i realizacji kampanii drive to store. Ma budować na rynku świadomość oferowanych produktów i sprzedawać je domom mediowym oraz klientom bezpośrednim. Zarząd docenił jego wieloletnie doświadczenie, zdobyte w agencjach mediowych, mediach, a także sieciach reklamy online. I podkreśla, że w poprzednich miejscach pracy Wójtowicz cieszył się dużym uznaniem klientów. Dlatego właśnie został wybrany do utrzymywania dobrych relacji z usługobiorcami Proxi.cloud i pozyskiwania nowych kontaktów. Wesprze też zespół w poszerzaniu oferty produktowej, by jak najlepiej odpowiadała na bieżące potrzeby i oczekiwania rynku.

20.11.2023 | Świat mediów | przeczytano: 333 razy

Bank BNP Paribas pełni rolę globalnego współkoordynatora banków oraz jednego z koordynatorów ESG w ramach konsorcjum, które zawarło umowę kredytowania powiązanego ze zrównoważonym rozwojem (w formule Sustainability-Linked Loan) z Grupą Polsat Plus na łączną kwotę ok. 10,6 mld złotych. Finansowanie wiodącej grupy medialno-telekomunikacyjnej w Polsce wesprze realizację Strategii 2023+, która przewiduje budowę nowego segmentu działalności, tj. Czystej Energii. Jest to do tej pory największa transakcja w formule SLL zamknięta na polskim rynku.

29.05.2023 | Świat mediów | przeczytano: 294 razy
Agencja Ancymony wzmacnia struktury

Do agencji Ancymony dołączyły 4 nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach business development, digital i client service: Fabian Lic, Joanna Jastrzębska, Izabela Wysocka i Justyna Słowikowska.  

12.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 1114 razy
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche

Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.

26.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 1101 razy

Najwięcej korzyści z połączenia sił Play oraz UPC odczują ich klienci. Tym razem w postaci dodatkowych kanałów, które trafiają do ofert telewizji obu operatorów. Długie zimowe wieczory to świetny czas na to, aby zapoznać się z ofertą ich propozycji programowych. Co ważne – nowe kanały w pakietach nie powodują zmiany opłat, co oznacza jeszcze więcej programów w obecnej, atrakcyjnej cenie.

16.12.2022 | Świat mediów | przeczytano: 363 razy

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Nowym partnerem odpowiedzialnym za zakup mediów została agencja Mindshare Polska.

25.05.2022 | Z rynku | przeczytano: 334 razy
Ewelina Nowakowska i Maciej Brzozowski awansują w Liquidthread

W zespole Content Solutions agencji LiquidThread (Publicis Groupe) awansowali: Ewelina Nowakowska na stanowisko Senior Content Partnership Consultant i Maciej Brzozowski na stanowisko Senior Content Partnership Manager. To kolejne awanse zespole Content Solutions w tym roku. Wcześniej awansowali: Natalia Lejman i Łukasz Łaski na stanowiska Senior Content Partnership Consultant.

12.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 513 razy
Wydanie targowe OOH magazine już na rynku

W najnowszym numerze redaktorzy OOH magazine przyglądają się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszą o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.

01.09.2021 | Nowości wydawnicze | przeczytano: 784 razy

Wiosna to bardzo dobry czas na zmianę wyglądu wnętrz. Wyjątkowych inspiracji do tego, jak stworzyć wymarzoną aranżację pomieszczeń z pewnością dostarczy nowy sezon popularnego programu „Totalne remonty Szelągowskiej”, który startuje już 19 kwietnia. We wnętrzarskich metamorfozach, które odmieniają życie bohaterów, znanej projektantce towarzyszyć będą farby MAGNAT.

19.04.2021 | Świat mediów | przeczytano: 829 razy
Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualną

Grupa Śnieżka wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie marki korporacyjne należące do Śnieżki zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki – Śnieżka Group.

29.03.2021 | Z rynku | przeczytano: 1021 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 91)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764