logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Święta 2021: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33

Święta Bożego Narodzenia, sylwester i Nowy Rok upłyną w Radiu TOK FM pod znakiem najciekawszych audycji. Na antenie stacji pojawią się m.in. świąteczne wydania "Poranka Radia TOK FM" z Karoliną Głowacką, "Magazyn Radia TOK FM" prowadzony przez Tomasza Stawiszyńskiego oraz Przemysława Iwańczyka, a także specjalna odsłona programu Kamila Wróblewskiego "Między słowami". W ramówce TOK FM znajdą się też odcinki nagrodzonych cykli podcastowych - "Rzeczpospolita Kościelna" Magdaleny Rigamonti oraz "Piecza" Michała Janczury. Dodatkowo, po raz kolejny redakcja rozgłośni włączy się w projekt "Urodziny Mickiewicza" i zaprosi wszystkich do wysłuchania poezji czytanej przez wykładowców oraz studentów warszawskiej Akademii Teatralnej.

22.12.2021 | przeczytano: 369 razy
Mąka ze Smokiem w świątecznej kampanii

Wystartowała świąteczna kampania Mąki ze Smokiem Polskich Zakładów Zbożowych „PZZ” w Krakowie S.A. autorstwa Optima Marketing Group.

21.12.2021 | przeczytano: 679 razy

W świątecznym czasie uwielbiamy oglądać na YouTube vlogmasy, a także słuchać kolęd. W ubiegłym roku Polacy obejrzeli ponad 54 miliony godzin treści związanych ze Świętami. Platforma jest także dla wielu źródłem inspiracji prezentowych. YouTube pomaga w decyzjach zakupowych 67% respondentów.

21.12.2021 | przeczytano: 343 razy

Radio Pogoda zaprasza wszystkich do wspólnego spędzania Bożego Narodzenia - dzięki specjalnym audycjom pełnym życzeń i kolęd stacja zadba o świąteczny nastrój słuchaczy. A w Sylwestra i Nowy Rok zaproponuje im nie tylko dobrą zabawę z Bohdanem Łazuką w roli wodzireja, ale też postara się przybliżyć przyszłość dzięki noworocznym wróżbom.

21.12.2021 | przeczytano: 220 razy
Insignia z kampanią Kamis „Nadaj świętom smak”

Pachnące cynamonem, goździkami i kardamonem – nie ma prawdziwych Świąt bez aromatycznych przypraw! Ruszyła świąteczna odsłona kampanii KAMIS „Nadaj świętom smak”. Oprócz szerokich działań promocyjnych w Polsce, koncept zadebiutował na dwóch rynkach zagranicznych ­- w Rosji oraz w Rumunii. Za realizację kampanii odpowiada agencja Insignia.

21.12.2021 | przeczytano: 506 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Oranżada Hellena spełnia świąteczne marzenia w najnowszej kampanii

W najbardziej magicznym okresie w roku Oranżada Hellena stawia na aktywności reklamowe swoich produktów. Autentycznie najlepszy polski napój na święta i wystrzałowa Oranżada Hellena Party w grudniu będą wspierane mediowo.

20.12.2021 | przeczytano: 409 razy
Brandtime wspólnie z marką Dr.Oetker zdradzają „Patent na święta”

Dom Kreatywnego Contentu BrandTime wraz ze swoim nowym klientem – marką Dr.Oetker, podpowiada jak perfekcyjnie przygotować się do świąt. Wszystko za sprawą specjalnego odcinka „Patent na święta”, emitowanego na antenie TVN, TVN Style, a także TLC i Food Network.

20.12.2021 | przeczytano: 305 razy
Wyzwania e-sklepu w przedświątecznym szczycie

Okres przed świętami Bożego Narodzenia to wyjątkowo intensywny czas dla całej branży e-commerce. To sezon, w którym stoją przed nią nie tylko wyzwania sprzedażowe, ale i marketingowe oraz logistyczne. Na co zatem warto zwrócić uwagę?

17.12.2021 | przeczytano: 545 razy
Jak się uczyć o doświadczeniach konsumentów to od najlepszych – wskazówki od Św. Mikołaja w zakresie CX

Należy uczciwie przyznać, że Święty Mikołaj, zbudował jedną z najbardziej lojalnych baz klientów. Co roku Pan z brodą w czerwonym kostiumie spełnia najtrudniejsze SLA (Service Level Agreement), jakie można sobie wyobrazić. Dodatkowo jest powszechnie rozpoznawanym promotorem marki oraz zapewnia wszystkie krytyczne aspekty obsługi klienta. Zbiera informacje, uważnie wsłuchuje się w głos „klientów” i podejmuje decyzje na podstawie zgromadzonych danych. Jak to możliwe, że Mikołaj jest tak, dobry w tym, co robi? Opracowaliśmy kilka wskazówek, które mogą pomóc markom w budowaniu silnej pozycji na rynku bez czarów – przy pomocy dobrych praktyk z obszaru CX.

16.12.2021 | przeczytano: 676 razy
Samsung Galaxy łączy na święta

W ramach najnowszej świątecznej kampanii z udziałem Karoliny Gilon, Samsung inspiruje do łączenia się na święta z najbliższymi i przypomina o tym, co najważniejsze.

16.12.2021 | przeczytano: 446 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764