logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Świdnica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10

146. Tyle dzieci odebrało sobie życie w zeszłym roku. Dlatego dziś, 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją, wiele polskich miast opuści flagi samorządowe do połowy masztu lub przywiesi do nich kir. Startuje ogólnopolska kampania „Żałoba 146 rodzin” Fundacji Słonie na Balkonie. Za strategią i kreacją stoi DDB Warszawa.

24.02.2024 | przeczytano: 371 razy
Agencja Testa Agency po raz kolejny startuje z wyjątkowym projektem

Po ubiegłorocznym sukcesie dodatkowej formuły Zimowego Narodowego, jedno z najbardziej rozpoznawalnych zimowych wydarzeń w Polsce już po raz drugi rusza w trasę. Pod czujnym okiem pomysłodawcy konceptu - TESTA Agency, Zimowy PGE Narodowy w Trasie odwiedzi aż 16 lokalizacji w dwa miesiące.

05.01.2023 | przeczytano: 962 razy

12 marca br. we wszystkich kinach sieci Multikino i Cinema3D rozpoczną się seanse z ukraińskim dubbingiem. Dla uchodźców z Ukrainy filmy będą wyświetlane za darmo.

03.03.2022 | przeczytano: 436 razy
„Najlepsze jest blisko” - kampania wizerunkowa Cukru Królewskiego

„Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie – pracownicy miejscowych cukrowni i lokalni rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją. To właśnie oni zostali Ambasadorami akcji, prezentując konsumentom lokalne i naturalne pochodzenie Cukru Królewskiego.

24.10.2018 | przeczytano: 2913 razy
Świdnica uwalnia się od reklamozy

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Świdnica uwalnia się od reklamozy

Kolejne miejsca w Świdnicy uwalniane są od szpetnych i często nielegalnych reklam. Przestrzeń w mieście zyskuje na estetyce dzięki działaniom koordynowanym przez pracowników Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury, którzy korzystają z możliwości jakie daje im wprowadzona 3 lata temu nowa polityka reklamowa.

08.08.2018 | przeczytano: 2306 razy
Wrap Sisters zwyciężczyniami 3M  Endorsed Wrap!t Ring

Podczas ogólnopolskich targów Rema Days Warsaw odbył się konkurs 3M Endorsed Wrap!t Ring, czyli zmagania certyfikowanych aplikatorów 3M Endorsed. Podczas targów aplikatorzy aż ośmiokrotnie odmienili wygląd oklejanego na żywo BMW i8 Frozen Yellow, za pomocą zadrukowanej autorskimi projektami graficznymi, najnowszej folii 3M IJ180mC oraz folii do zmiany koloru 3M serii 1080. W konkursie zagłosowało łącznie prawie 1800 osób. Zwyciężyły Wrap Sisters z firmy Omega Art z Olkusza (397 głosów).

15.02.2018 | przeczytano: 3261 razy (komentarzy: 1)
Innowacyjnie na urodziny Factory Wrocław

Wyjątkowy konkurs z okazji swoich 10 urodzin przygotowało dla klientów Factory Wrocław. Nie było rozdawania tortu, tylko akcja, która zachęciła ponad 15 000 do kolejnego zakupowego spotkania w największym outletowym centrum Dolnego Śląska

10.11.2016 | przeczytano: 591 razy

System broszurujący Duplo 5000i, który pracuje w drukarni Poligrafia Świdnica, zastąpił tu wcześniejsze urządzenie tego samego producenta, użytkowane z powodzeniem w tym zakładzie przez niemal 20 lat. Ponieważ firmie przybywało zleceń, a klienci oczekiwali coraz krótszego czasu ich realizacji, zdecydowano się tu na zamianę urządzenia na nowsze, jeszcze bardziej niezawodne i zdecydowanie szybsze. Inwestycja w Duplo sprawiła, że drukarnia wykonuje obecnie od 50 do 100 tysięcy instrukcji obsługi miesięcznie, które - obok szeroko pojętego akcydensu oraz etykiet - stanowią podstawę jej produkcji.

04.11.2015 | przeczytano: 1012 razy
IAA szkoli samorządowców

W dniach 29-31 maja, podczas III Ogólnopolskiego Kongresu Regionów w Świdnicy, IAA zaprezentowało cykl panelów marketingowych skierowanych do samorządowców.

14.06.2012 | przeczytano: 1507 razy
Wielbłądy na drzewach, Beduini w mieście…? Arbomedia dla TP S.A.

ARBOmedia, lider działań guerillowych, zrealizowała dla TP S.A. kampanię w przestrzeni miejskiej ściśle nawiązującą do spotu reklamowego. Działania miały na celu zwiększenie świadomości o funkcjonowaniu usługi telewizyjnej w pakiecie Neostrada wśród konsumentów.

28.05.2009 | przeczytano: 1183 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764