logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 47

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019” ich liczba będzie wzrastać w kolejnych latach. Eksperci Deloitte prześledzili ścieżkę zakupową Polaków i wskaźnik wpływu cyfrowego, czyli to w jaki sposób i jak często na jej poszczególnych etapach wykorzystujemy narzędzia cyfrowe. Handel 4.0, dzięki temu, że umożliwia stworzenie ekosystemu z dostawcami i producentami, pozwala być bliżej klienta, wypracować najlepsze dla niego korzyści oraz tworzyć atrakcyjne oferty dostosowane do indywidualnych potrzeb.

21.06.2019 | przeczytano: 164 razy

Agencja Peppermint powered by Quad nawiązała współpracę z firmą De Care, producentem i dystrybutorem żywności. Agencja zadba o wsparcie digitalowe marki Casa de Mexico.

11.06.2019 | przeczytano: 246 razy
Mondelez ruszył z kampanią ciastek Milka Choco Brownie

Mondelez Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu. Milka Choco Brownie, to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie ciastkami miękkimi i umiłowania konsumentów do kultowego Brownie. Wśród planowanych działań znajduje się kampania TV, szeroko zakrojona akcja samplingowa oraz silne wsparcie w social media.

28.03.2019 | przeczytano: 490 razy
Sklepy stacjonarne zmieniają się dzięki Digital Signage

Mimo popularyzacji zakupów przez Internet, pozycja sklepów stacjonarnych jest wciąż niezagrożona. Z czasem jedynie zmieniać się będzie sposób, w jaki robić będziemy w nich zakupy. Już dziś zarówno na Zachodzie, jak i w Polsce funkcjonują samoobsługowe sklepy typu "no check-out", coraz częściej spotkać możemy też interaktywne showroomy z ekranami zamiast półek. Powodów takich zmian znajdziemy kilka. Jednak najważniejszymi czynnikami wpływającymi na kształtowanie się nowego formatu jest potrzeba obniżenia kosztów prowadzenia sklepu i chęć wyeksponowania produktów w jeszcze bardziej atrakcyjny sposób.

15.03.2019 | przeczytano: 602 razy

Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze czołowych marek z sektora FMCG, wybrała partnera w zakresie działań PR. Od marca za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Triple PR.

11.03.2019 | przeczytano: 215 razy

W  jaki sposób wykorzystać kanał online do generowania wizyt w sklepie offline? Jak dzięki technologii i danym zdobyć przewagę konkurencyjną w branży retail? Jak na bazie zachowań konsumenckich tworzyć skuteczną segmentację klientów w branży FMCG?  Na te i inne pytania odpowiedzą prelegenci konferencji IAB HowTo: Drive Consumers to the Store. New opportunities to RETAIL. Wyniki badań, innowacyjne strategie, efektywne narzędzia i unikalne case studies zostaną zaprezentowane już 5 marca br. podczas całodziennego spotkania organizowanego w Warszawie.470x370

01.02.2019 | przeczytano: 241 razy
Nowa odsłona serwisu Żabka.pl od Syzygy Warsaw

Agencja SYZYGY Warsaw stworzyła nową stronę www dla sieci Żabka – największej w Polsce sieci sklepów typu modern convenience. W ramach przedsięwzięcia agencja zaprojektowała, wdrożyła i połączyła dwa pierwotnie oddzielne serwisy internetowe: konsumencki, zachęcający do korzystania z usług i produktów dostępnych w sieci sklepów oraz korporacyjny – umożliwiający potencjalnym partnerom zdobycie informacji biznesowych i bezpośredni kontakt z firmą.

25.01.2019 | przeczytano: 471 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka Polska 1 lutego 2019 roku. W tej roli będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications.

28.11.2018 | przeczytano: 428 razy
Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu Oshee

Mariusz Ryciak awansował w strukturach wewnętrznych OSHEE i wraz z początkiem listopada objął stanowisko Wicedyrektora Marketingu. Dotychczas pełnił funkcję Szefa marki.

06.11.2018 | przeczytano: 336 razy
Żabka wybrała agencję Spacecamp do obsługi social mediów

Żabka Polska, właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu modern convenience, rozstrzygnęła przetarg na obsługę komunikacji w social mediach, wybierając w nim ofertę agencji digitalowej Spacecamp (część platformy Brand New Galaxy).

17.10.2018 | przeczytano: 803 razy
1 2 3
Strona 1/5 (artykułów: 47)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764