logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 149
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy

Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online. Szczególnie w momencie, gdy potrzebujemy ich w danej chwili. O tym, kiedy warto skorzystać z aplikacji dowiemy się między innymi z trzech promocyjnych spotów.

01.02.2023 | przeczytano: 438 razy

Wojna w Ukrainie i związany z nią napływ uchodźców, inflacja i rosnące ceny energii miały duży wpływ na rynek handlowy w Polsce. Analogiczne do zeszłego roku pozostają preferencje konsumentów, aby kupować w pobliżu miejsca zamieszkania, a to motywuje deweloperów do budowania kolejnych parków handlowych i centrów convenience w małych miastach. Podsumowując 2022 rok, eksperci Colliers wybrali najistotniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy oraz trendy, które będą kształtować rynek handlowy w 2023 roku.

30.12.2022 | przeczytano: 547 razy
Globalsm nowym klientem Brief me

GlobalSM — agencja marketingu zintegrowanego świadcząca usługi z szeroko rozumianego BTL-u i shopper marketingu dla największych światowych i rodzimych marek, stawia na komunikację PR. Od grudnia br. za działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Brief me.

22.12.2022 | przeczytano: 358 razy
O Biedronce Polacy rozmawiają na Facebooku i TikToku, na Instagramie o Dino

Według rankingu sieci handlowych Polacy najczęściej kupują w Lidlu, ale w Internecie zdecydowanie najchętniej rozmawiają o Biedronce, jak wynika z najnowszej analizy polskiego SentiOne. Kolejne miejsca zajęły Lidl, Żabka, Kaufland i Auchan. Wysoki wskaźnik Influence Score osiągają treści publikowane przez Lidl na kanale YouTube. Na TikToku aż 65 proc. wypowiedzi o sieciach handlowych należy do Biedronki.

19.12.2022 | przeczytano: 240 razy
Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń

Dziś naukowy marketing nie daje konsumentom żadnych szans wolnego wyboru.

To umiarkowanie optymistyczny wniosek, podsumowujący zorganizowaną przez Radę Reklamy konferencję w cyklu wydarzeń „Reklamuję Etycznie” pod tytułem „Etyka przekazów reklamowych w obliczu nowych wyzwań i zagrożeń.”

16.12.2022 | przeczytano: 333 razy
Dynamiczny rozwój agencji Publicis Consultants

Agencja Publicis Consultants wkracza w kolejny etap rozwoju, zapowiadając przy tym dalsze poszerzanie oferty i zespołu. Firma stawia na jeszcze silniejszą integrację wewnątrz Publicis Groupe, czego symbolem jest przejęcie tej samej identyfikacji wizualnej co francuski, macierzysty oddział Publicis Consultants.

14.12.2022 | przeczytano: 364 razy
Globalsm z mocniejszym zespołem i nową strategią

Anna Olipra nowym CEO GlobalSM. Beata Grosicka oraz Szymon Szylak z awansami na stanowiska: Business Development Director, oraz Head of Design. Zmiany te są efektem rozwoju spółki oraz jej nowej strategii, która już przynosi efekty. Agencja w najbliższych latach planuje skupić się m.in. na dalszym poszerzaniu działań w obszarach takich jak digital oraz branding, jednocześnie stale powiększając portfolio klientów.

13.12.2022 | przeczytano: 296 razy

Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter. Firmy Prima Group i Prima 2000, do których należy nowy brand, obsługę w zakresie social media i influencer marketingu w całości powierzyły agencji TOUCH.PR

12.12.2022 | przeczytano: 158 razy

Z początkiem grudnia za opracowanie i realizację komunikacji dla wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.

09.12.2022 | przeczytano: 248 razy

Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich – użytkowników w digitalu, telewidzów, słuchaczy radia czy widzów w kinach. Bez wątpienia podbiła serca odbiorców – aż 90 proc. badanych ocenia ją pozytywnie, zwracając uwagę na jej nowoczesny, atrakcyjny i emocjonalny charakter.

02.12.2022 | przeczytano: 357 razy
1 2 3
Strona 1/15 (artykułów: 149)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764