logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 247
Żabka promuje przejazdy FREENOW

Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 209 razy
Milka Biscoff debiutuje na rynku z promocyjnym wsparciem

Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stworzyły unikalne połączenie aksamitnej, alpejskiej czekolady Milka z charakterystycznie kruchymi ciasteczkami Biscoff.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 207 razy
Maciej Musiał w kampanii bezalkoholowych wariantów Żywca

Z myślą o nadchodzącym sezonie, marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Produkty te promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. Stworzone spoty są pełne przyrody i słońca.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 313 razy
Ewa Kinasz awansuje w Value Media

Z początkiem kwietnia Ewa Kinasz awansowała w agencji mediowej Value Media na stanowisko business managera, obejmując zarządzanie działaniami digital performance w ramach zespołu biznesowego odpowiadającego za obsługę klienta Orange. 

17.04.2025 | Personalia | przeczytano: 312 razy
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje

Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, otwarty na 450-cio milionowy rynek Unii i przyciągający zainteresowanie międzynarodowego biznesu.

17.04.2025 | Konkursy | przeczytano: 341 razy
Grześki ruszają w miasto z kampanią OOH i DOOH

Wraz z początkiem kwietnia marka Grześki wkroczyła do przestrzeni miejskiej z nową kampanią outdoorową. Pod hasłem „Każdy ma swoje Grzeszki” wafle pojawiły się na billboardach i ekranach w całej Polsce – zarówno w formacie statycznym, jak i animowanym. To kolejny krok w realizacji strategii 360°, która obejmuje również działania w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz współprace z influencerami.

05.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 272 razy
Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów show-biznesowych w Polsce, który już od 18 lat przybliża internautom życie gwiazd. Ten wyjątkowy jubileusz świętowano 1 kwietnia podczas gali plebiscytu Jupitery Roku serwisu Plotek.pl. Tego wieczoru wręczone zostały prestiżowe statuetki, które trafiły do rąk m.in. Małgorzaty Rozenek-Majdan, Macieja Musiała i Magdy Gessler.  

02.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 353 razy
Jet Line oraz In-Pulse w IAA Polska

Kolejne dwie organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię mediów wzmocni Jet Line, a kurię professional services – In-Pulse.

31.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 440 razy
Żabka wskrzesza dawne logo w konkursie konsumenckim

Dla najmłodszych pokoleń Żabka istnieje od zawsze – urodzeni po 1998 roku, kiedy sieć powstała, nie znają świata bez niej. Teraz marka reaktywuje poprzednie kultowe logo i wprowadza limitowaną kolekcję ubrań i gadżetów, w skład której wchodzą bluzy, koszulki, bandany i breloki. Zestawów nie będzie można kupić – 150 z nich można zdobyć tylko w internetowym konkursie. Za stworzenie kolekcji odpowiada Justyna Tasak, projektantka, graficzka i malarka, która od lat współpracuje z topowymi markami modowymi. Jej celem było połączenie nostalgii z nowoczesnymi trendami mody.

30.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 447 razy
Reklamy na terminalach kasowych w Żabce

Sieć sklepów Żabka wprowadziła nową funkcję na terminalach płatniczych – wyświetlanie koszyka zakupowego na terminalu płatniczym w czasie rzeczywistym. Dzięki temu klienci  mogą na bieżąco śledzić skanowane produkty i ich ceny. Rozwiązanie wspólnie z Żabką opracował i zintegrował Fiserv Polska, właściciel marki PolCard. 

25.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 229 razy
1 2 3
Strona 1/25 (artykułów: 247)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764