logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żabka.: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 58
Maciej Musiał ponownie w kampanii „Chce się Ż w rozkwicie”

Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem Macieja Musiała – tym razem wspólnie z siecią sklepów Żabka. W ramach najnowszych działań aktor wyrusza na ulice, aby rozdawać kwiaty i smakowe, bezalkoholowe piwa Żywiec.

01.06.2025 | Z rynku | przeczytano: 290 razy
Publicis Warsaw uruchamia Immersive Lab

Immersive Lab to nowa komórka operacyjna Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) skoncentrowana na projektach Extended Reality (XR) i gamingu. Nowy dział agencji oferuje kreację oraz development rozwiązań komunikacyjnych na styku kreatywności i nowych technologii i opartych o gaming, VR, AR i MR, a rolę XR & Gaming Director/Producer powierzono Krzysztofowi Grudzińskiemu.

29.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 286 razy
Zdjęcia z teleskopu Hubble’a na kosmicznych opakowaniach w Żabce

Astrozupa, Astropierogi i Astrodeser – to trzy liofilizowane dania, które dostępne są tylko w Żabce. Wyprodukowane przez polską firmę LYOFOOD we współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną, zamknięto w 12 unikalnych opakowaniach ozdobionych zdjęciami z teleskopu Hubble’a i ilustracjami stworzonymi przez polskich artystów. Dania zabierze ze sobą polski astronauta, który weźmie udział w misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną. 

21.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Crunchips w letniej odsłonie i opakowaniach od Soul & Mind

Na rynku pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips Summer Edition w dwóch smakach: Salsa oraz Kremowa Papryka. Nowe propozycje to nie tylko intensywne doznania smakowe, ale również przyciągające uwagę opakowania przygotowane przez agencję Soul & Mind.

14.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 326 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Żabka promuje przejazdy FREENOW

Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.

25.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 457 razy
Maciej Musiał w kampanii bezalkoholowych wariantów Żywca

Z myślą o nadchodzącym sezonie, marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Produkty te promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. Stworzone spoty są pełne przyrody i słońca.

17.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 418 razy
Grześki ruszają w miasto z kampanią OOH i DOOH

Wraz z początkiem kwietnia marka Grześki wkroczyła do przestrzeni miejskiej z nową kampanią outdoorową. Pod hasłem „Każdy ma swoje Grzeszki” wafle pojawiły się na billboardach i ekranach w całej Polsce – zarówno w formacie statycznym, jak i animowanym. To kolejny krok w realizacji strategii 360°, która obejmuje również działania w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz współprace z influencerami.

05.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 341 razy
Plotek.pl świętuje 18. urodziny podczas gali Jupitery Roku

Plotek.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów show-biznesowych w Polsce, który już od 18 lat przybliża internautom życie gwiazd. Ten wyjątkowy jubileusz świętowano 1 kwietnia podczas gali plebiscytu Jupitery Roku serwisu Plotek.pl. Tego wieczoru wręczone zostały prestiżowe statuetki, które trafiły do rąk m.in. Małgorzaty Rozenek-Majdan, Macieja Musiała i Magdy Gessler.  

02.04.2025 | Świat mediów | przeczytano: 425 razy
Reklamy na terminalach kasowych w Żabce

Sieć sklepów Żabka wprowadziła nową funkcję na terminalach płatniczych – wyświetlanie koszyka zakupowego na terminalu płatniczym w czasie rzeczywistym. Dzięki temu klienci  mogą na bieżąco śledzić skanowane produkty i ich ceny. Rozwiązanie wspólnie z Żabką opracował i zintegrował Fiserv Polska, właściciel marki PolCard. 

25.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 294 razy
Kerris realizuje kampanię Żabka Ads

Agencja KERRIS rozpoczęła realizację kampanii launchującej Żabka Ads. Shopper-Driven Media, pierwszej w Polsce sieci reklamy in-store, umożliwiającej markom precyzyjne dotarcie do konsumentów w momencie, gdy robią oni zakupy w sklepie stacjonarnym. Kampania, która potrwa do końca lutego 2025 roku, ma na celu promocję nowatorskiego rozwiązania w obszarze retail media.

29.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 720 razy
1 2 3
Strona 1/6 (artykułów: 58)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764