logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żołądkowa Gorzka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce

Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.

01.12.2023 | Z rynku | przeczytano: 1392 razy (komentarzy: 10)
Janusz Palikot w poszukiwaniu najlepszych polskich marek

Janusz Palikot w roli Janusza Marketingu planuje stworzyć społeczność ambitnych przedsiębiorców i zostać mentorem biznesowym. Z najlepszymi podejmie współpracę.

21.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 1355 razy
Żołądkowa Gorzka i Stock Prosecco ze strefami Travel Retail na czterech polskich lotniskach

Firma Stock Polska po raz kolejny rusza z akcją wspierającą kanały sprzedaży bezcłowej. W tym roku działania w szczególny sposób obejmą podróżujących z czterech polskich lotnisk, gdzie zlokalizowano strefy dedykowane marce Stock Prosecco oraz Żołądkowej Gorzkiej w sklepach AELIA należących do Lagardere. Aktywacja wspierana jest promocją buy&get, a dla wszystkich gości przygotowano specjalne cocktailbooki z przepisami na letnie koktajle.

30.07.2021 | Z rynku | przeczytano: 1826 razy
Dwa nowe Rześkie Smaki od Stock Polska

Stock Polska poszerza swoje portfolio o dwa rześkie warianty smakowe Żołądkowej Gorzkiej – Limonkę z Miętą i Pigwę z Miętą. Charakteryzuje je 100% naturalność, wysoka jakość składników oraz unikalna receptura. Do tego wyjątkowa lekkość smaku sprawia, że Żołądkowa Gorzka Rześka to doskonały wybór w okresie wiosenno-letnim.

28.04.2020 | Z rynku | przeczytano: 7500 razy
Influencerzy w nowej aktywacji Grzańca na Żołądkowej

Żołądkowa Gorzka w ramach kampanii #GrzańcaGrzejemy rozpoczyna współpracę z influencerami. Z początkiem lutego startuje konkurs konsumencki pod hasłem #modanagrzanie, w którym znani blogerzy i instagramerzy zachęcającą Polaków do kreatywnego poszukiwania sposobów na polubienie zimy.

01.02.2019 | Z rynku | przeczytano: 1067 razy
Communication Unlimited dla Superbrands 2018

Kampania autorstwa Communication Unlimited promująca najlepsze marki – laureatki tytułów Superbrands 2018 roku ruszyła w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia.

24.07.2018 | Z rynku | przeczytano: 1071 razy
Artykuły z cyklu Portfolio

W marcu br. agencja Havas Engage Warsaw rozpoczęła obsługę wiodącego producenta wódek czystych i alkoholi smakowych, drugiego największego producenta alkoholu w kraju – Stock Polska. Obejmuje ona m.in. stworzenie platformy komunikacyjnej dla marek Żołądkowa Gorzka oraz Żołądkowa de Luxe.

12.06.2018 | Z rynku | przeczytano: 673 razy
Edwin Zasada w Tailor Made PR

Edwin Zasada dołączył do zespołu Social Media w Tailor Made PR. Jako Account Director jest odpowiedzialny za zarządzanie pracą dla takich klientów agencji jak Kompania Piwowarska, Develey czy CI Games, nadzór nad jakością realizowanych projektów a także opracowywanie strategii komunikacji dla obecnych oraz nowych klientów.

23.01.2017 | Świat mediów | przeczytano: 869 razy
Made in Poland czyli branding narodowy

Budowanie marki to proces skomplikowany i kompleksowy. Wymaga szerszego spojrzenia, czasu, cierpliwości i dużych nakładów finansowych. To właśnie marki są najbardziej rozpoznawalną cechą produktów. Kraj to ważny element tożsamości rynkowej. Każda firma na świecie jest postrzegana właśnie w kontekście kraju, z którego pochodzi. Kraje, które chcą się liczyć i konkurować na skalę międzynarodową, muszą mieć silne marki.

27.07.2009 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 7678 razy
W czerwcu druga część kampanii promocyjnej Żołądkowej Gorzkiej

Akcja rozpoczyna się w wybranych punktach sprzedaży na terenie całej Polski. To już kolejna kampania, przy której Polmos Lublin współpracuje z Marylą Rodowicz - artystką doskonale znaną m.in. z przeboju "Futbol", który powstał przy okazji mistrzostw świata w 1974 roku.

26.06.2008 | Z rynku | przeczytano: 1156 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764