logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żywiec - Zdrój: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Żywiec Zdrój z nowatorską kampanią na Tiktoku

Marka Żywiec Zdrój Naturals w kooperacji z Frisco.pl wystartowała z pierwszą w Polsce kampanią produktu spożywczego optymalizowaną pod sprzedaż u e-retailera na TikToku. Krótkie materiały video, które mają okazję oglądać użytkownicy aplikacji, zostały stworzone przez QCZAJ’a, znanego trenera i motywatora.

16.11.2022 | przeczytano: 585 razy
Krzysztof Zalewski zaprasza do odkrycia nowej, zaskakującej odsłony Żywiec Zdrój

Picie wody może być nie tylko zdrowe, ale również bardzo przyjemne. Obie te cechy łączy  Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący, który zaskakuje drobnymi a‘la szampańskimi bąbelkami. Do odkrycia tego źródła orzeźwienia z najdelikatniejszymi bąbelkami Żywiec Zdrój zachęca ambasador marki – Krzysztof Zalewski. W najbliższych miesiącach będzie można zobaczyć go m.in. w spotach telewizyjnych, mediach społecznościowych i prasie.

31.03.2022 | przeczytano: 712 razy
Od teraz woda Żywiec Zdrój 1L w butelkach w 100%% z recyklingu

Od stycznia wszystkie butelki wody źródlanej Żywiec Zdrój o pojemności 1L stworzone są w 100% z odzyskanego plastiku.  Będąc po stronie natury, firma kolejny raz pokazuje odpowiedzialne podejście do środowiska zamykając obieg opakowań, wykorzystując plastik jako cenny surowiec i ograniczając produkcję nowego.

23.03.2022 | przeczytano: 1026 razy
Nowa kampania marki Żywiec Zdrój: Po stronie natury

10 stycznia ruszyła kampania wizerunkowa Żywiec Zdrój, informująca o powtórzeniu bezprecedensowego zobowiązania: zbiórki i przekazania do recyklingu równowartości całości plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku. To już drugi  rok z rzędu, w którym  lider rynku wody butelkowanej osiąga neutralność plastikową. Działania reklamowe będą realizowane w telewizji, digitalu, mediach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.

11.01.2022 | przeczytano: 861 razy
Żywiec Zdrój z nową kampanią produktów mocno gazowanych

21 kwietnia ruszyła najnowsza szeroko zasięgowa kampania Żywiec Zdrój Mocny Gaz, przedstawiająca mocno gazowane produkty marki, jako naturalne, intensywne i natychmiastowe orzeźwienie w ciepłe dni. Działania obejmują również promocję innowacyjnych produktów smakowych Żywiec Zdrój Mocny Gaz i nuta smaku, które stanowią alternatywę do wysoko słodzonych napojów dostępnych na rynku. Aktywności prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, na kanale Youtube oraz w mediach społecznościowych. Całość zostanie wsparta aktywnościami z obszaru influencer marketingu. Aktywacja marki potrwa do końca sierpnia.

22.04.2021 | przeczytano: 1624 razy (komentarzy: 1)
Pierwsza w Polsce przezroczysta butelka – bez etykiety i w 100%% z recyklingu

Konsumenci coraz świadomiej sięgają po produkty firm, dla których kwestia transparentności i poszanowania zasad zrównoważonego rozwoju nie jest chwilowym trendem, a filozofią prowadzenia biznesu. Marką, która doskonale to rozumie i w ten sposób podchodzi do swojej działalności jest Żywiec Zdrój. Lider wód butelkowanych wprowadził właśnie na rynek kolejne innowacyjne opakowanie – w 100% „przezroCZYSTE” butelki bez etykiety. Nowy, 0,4 litrowy format wody źródlanej nie tylko wyróżnia się niestandardowym wyglądem, ale także surowcem – butelka jest w całości wykonana z plastiku z recyklingu. To już kolejne, trzecie opakowanie w ofercie marki wykonane w 100% z rPETu i kolejny dowód na to, że recykling plastiku ma sens, a stworzenie zamkniętego obiegu tego surowca jest możliwe.

15.04.2021 | przeczytano: 1429 razy
Kampania Żywiec Zdrój celebrująca zbiórkę 100%% plastiku

Znane osoby, którym bliski jest temat ekologii poinformowały na swoich kanałach społecznościowych o realizacji bezprecedensowego zobowiązania środowiskowego Żywiec Zdrój – marka jako pierwsza w Polsce, zapewniła zbiórkę i poddała recyklingowi równowartość 100% wprowadzonego na rynek w 2020 roku plastiku. Krzysztof Gonciarz – znany twórca internetowy przyjrzał się temu tematowi, sprawdzając, jak firma tego dokonała. Efekty tego swoistego „dochodzenia” można od tego tygodnia oglądać na kanałach twórcy internetowego oraz www.postronienatury.pl. W kampanię zaangażowała się również Joanna Krupa, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Joanna Jabłczyńska, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Jankes Jankowski, Agnieszka Włodarczyk i Gabi Drzewiecka.

26.03.2021 | przeczytano: 1171 razy
Zobowiązanie środowiskowe Żywiec Zdrój zrealizowane

Mimo, że rok 2020 spowodował reorganizację wielu planów biznesowych, największe środowiskowe zobowiązanie Żywiec Zdrój zostało zrealizowane z sukcesem. W 2018 roku podczas szczytu klimatycznego COP24 w Katowicach firma ogłosiła, że zapewni zbiórkę i podda recyklingowi taką samą ilość plastiku, jaką wprowadzi w 2020 roku na rynek. Zebrane tworzywa sztuczne przekazane zostały do recyklingu, dzięki czemu zostały ponownie przetworzone i zamknęły obieg.

13.01.2021 | przeczytano: 719 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764