logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

100 lat Polsko: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.

28.11.2023 | przeczytano: 467 razy

W tegorocznej edycji INMA Global Media Awards kampania NOIZZ Arka 2.0. zajęła 2. miejsce w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign. Akcja Onetu #zostajewdomu, zakwalifikowana do ścisłego finału jako jedyny przedstawiciel z Polski, zajęła 3. miejsce w kategorii Best Initiative in Response to COVID-19, w której wyróżniono ważne społecznie projekty medialne związane z pandemią koronawirusa.

08.06.2020 | przeczytano: 427 razy

Akcja Onetu #zostajewdomu została zakwalifikowana do finału prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez International News Media Association. Onet jako jedyny finalista z Polski został nominowany w kategorii COVID-19, w której wyróżniono ważne społecznie projekty medialne związane z pandemią koronawirusa.

11.05.2020 | przeczytano: 421 razy
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową

24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.

26.06.2019 | przeczytano: 1313 razy

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.

24.05.2019 | przeczytano: 390 razy
Kampania Onetu #100latPolsko nominowana do INMA Global Media Award 2019Zobacz wideo

Ringier Axel Springer Polska nominowana do prestiżowej nagrody Global Media Awards 2019. Jury doceniło kampanię #100latPolsko marki Onet w kategorii „Najlepszy PR lub kampania społeczna” za „Budowanie zaufania do marki poprzez zjednoczenie podzielonego społeczeństwa”. Kampania dotyczyła setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, w ramach działań powstała m.in. platforma #100latPolsko.

08.03.2019 | przeczytano: 685 razy
100 lat Polsko: Kampania reklamowa Onet.plZobacz wideo

Od 100 lat jesteśmy wolni i tylko od nas zależy czy będziemy się spierać, czy rozumieć - mówi do Polaków Onet w swojej najnowszej kampanii reklamowej pod tytułem “Sto lat Polsko” i zaprasza wszystkich bez względu na poglądy i przynależność polityczną, społeczną, czy religijną do spotkania na onet.pl.

18.07.2018 | przeczytano: 3182 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764