logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180 Amsterdam: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 4
Mural Tier zaprojektowany przez krakowską artystkę

Mural to kolejna odsłona zainicjowanej w maju globalnej kampanii „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Tym razem marka TIER postanowiła ozdobić ścianę jednego z budynków mieszkalnych w Krakowie na której pojawił się mural z motywem zwierzęcym. Autorką kreacji znajdującej się przy ul. Płaszowskiej 42 jest Justyna Stoszek – interdyscyplinarna artystka i krakowianka. Projekt, utrzymany w charakterystycznej dla twórczyni estetyce graficzno-malarskiej, przedstawia wilka szarego – bohatera kampanii TIER, który jest jednym z głosów zwierzęcego manifestu.

18.07.2022 | przeczytano: 530 razy
Tier prezentuje swój mural jako kontynuację kampanii edukacyjnej „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź Tier”

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, wjechał do polskich miast z kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Jej najnowszą odsłonę stanowi pierwszy w Warszawie ekologiczny mural marki, przedstawiający jednego z bohaterów kampanii – wilka szarego oraz treść zwierzęcego manifestu. W zgodzie ze zrównoważonym podejściem marki, mural został wykonany przy użyciu farb oczyszczających powietrze, a fluorescencyjna treść manifestu jest widoczna o każdej porze dnia i nocy.

21.06.2022 | przeczytano: 838 razy
Europejska kampania edukacyjna Tier dla użytkowników e-hulajnóg

Z początkiem maja TIER Mobility, europejski lider w sektorze mikromobilności, „wjeżdża” do polskich miast z nową kampanią edukacyjną „Poruszaj się jak zwierzę. Jedź TIER”. Kampania, nawiązująca do nazwy marki i kreatywnie sięgająca po motyw zwierząt, będzie miała swoją odsłonę w wielu europejskich krajach, w tym również w Polsce. Jej celem jest promowanie proekologicznych nawyków wśród mieszkańców i edukowanie użytkowników jak w odpowiedzialny i bezpieczny sposób poruszać się w przestrzeni miejskiej. Motyw zwierząt pojawia się w kampanii jako wzór do naśladowania i inspiracja do tworzenia nowoczesnych, niskoemisyjnych i szczęśliwych miast, w których wszyscy dbają o wspólne dobro społeczności.

10.05.2022 | przeczytano: 692 razy

Rozstrzygnięcie Konkursu Komunikacji Marketingowej EFFIE Awards 2008 odbędzie się już 3 listopada 2008 podczas uroczystej Gali w Teatrze Wielkim.

23.10.2008 | przeczytano: 1679 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 4)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764