logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

180heartbeats JUNG v MATT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Gazeta.pl, Panowie Programiści i 180heartbeats Jung v Matt z lekcją krytycznego myślenia

W odpowiedzi na wprowadzenie do szkół ponadpodstawowych kontrowersyjnego podręcznika do przedmiotu Historia i Teraźniejszość pod redakcją Wojciecha Roszkowskiego powstała inicjatywa #hakujemy_HiT, przestrzeń na mnogość narracji, ucieczkę od uproszczeń i od jednej interpretacji. Pomysłodawcami projektu lekcji krytycznego myślenia są Gazeta.pl, Panowie Programiści oraz 180heartbeats JUNG v MATT.

30.09.2022 | przeczytano: 135 razy
Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + Jung v Matt

Pablo Dominguez Agregan, zdobywca pięciu Lwów Cannes Lions, a także 80 innych nagród i wyróżnień w międzynarodowych czy krajowych konkursach, wraca do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry’s, Pyszne.pl i Nike. Pracuje z nowym juniorskim teamem, z doświadczeniem m.in. w USA i Holandii - Antoniną Ruszkowską oraz Aleksandrem Madejem.

14.01.2021 | przeczytano: 727 razy

Bartek Walczuk, jeden z czterech dyrektorów kreatywnych 180heartbeats + JUNG v MATT, kończy pracę w agencji. Rekrutując następcę, 180heartbeats jako 10. najlepsza niezależna kreatywna agencja Cannes Lions 2019, chce rozwijać portfolio nagradzanych pomysłów.

10.11.2020 | przeczytano: 921 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764