logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

2012 Agency: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 36
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay

Blue Media, lider polskiego rynku płatniczego, rozpoczyna rebranding do nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.

23.05.2023 | przeczytano: 598 razy
Żywiec zatrudnił Jakuba z Ciechanowa na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Ż

W ramach stałej obsługi marki Żywiec, agencja Feeders powołała na świat nowego pracownika - Jakuba z Ciechanowa jako Młodszego Specjalistę ds. Ż. Postać jest elementem najnowszej kampanii reklamowej związanej z promocją nowej serii bezalkoholowych piw Żywiec.

18.05.2023 | przeczytano: 581 razy

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w całym kraju.

03.02.2023 | przeczytano: 584 razy

Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są limitowane gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada w telewizji pojawiła się również nowa, zimowa odsłona reklamy Żywca.

25.11.2022 | przeczytano: 601 razy
Otsochodzi w nowej kampanii Heineken Silver for real

Heineken Silver został stworzony przede wszystkim z myślą o młodych dorosłych, którzy poszukują autentyczności i są wyczuleni na wszelką ściemę. Tę chęć cieszenia się chwilą i prawdziwymi momentami widać w najnowszej kampanii marki z udziałem rapera Otsochodzi. W serii krótkich materiałów wideo został uchwycony z ekipą m.in. w barze z azjatyckim jedzeniem czy na domówce – wszystko po to, aby udowodnić, że Heineken Silver orzeźwia naprawdę. Działania w digitalu z udziałem artysty startują 18 lipca.

22.07.2022 | przeczytano: 870 razy
9 nominacji dla polskich kampanii do europejskich nagród Mixx Awards

To kolejny rok, w którym na liście finalistów do prestiżowych europejskich nagród MIXX Awards znalazły się polskie kampanie! Gratulacje dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide Polska Adequate,Warki / Grupy Żywiec, Gameset, 2012 Agency Starcom, Frenzy, Narodowego Centrum Krwiodawstwa, Screen Network oraz ERBUD.

20.05.2022 | przeczytano: 804 razy
Rekord Warka Planet of Gamers Cup: ponad 1,2 miliona wyświetleń

Poznaliśmy dokładne statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 miliona wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej niż pierwsza odsłona. Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyło 2012 Agency we współpracy z agencją gaming marketingu Gameset.

10.05.2022 | przeczytano: 815 razy

Rok 2022 to nowe otwarcie dla marki Warka. Od teraz cała rodzina wareckich produktów będzie komunikowana wspólnie, udowadniając, że na Planecie Warka każdy odkryje rozrywkową stronę swojej natury. Nowa Planeta Warka, na której wylądowała właśnie Warka Radler reprezentuje świat bliskich znajomych. Od początku kwietnia można oglądać pierwszy z serii spotów wpisujących się w tę linię kreatywną. To jednak nie koniec zmian – na półkach pojawiły się produkty w nowych opakowaniach, spójnych dla całej rodziny Warki.

15.04.2022 | przeczytano: 500 razy

Za nami wielkie gamingowe emocje i niezwykle zacięta rywalizacja – wszystko za sprawą drugiej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, którego finał odbył się w niedzielę, 3 kwietnia. Sześciu popularnych influencerów zmierzyło się ze sobą w czterech grach – CS:GO, Stick Fight, Assetto Corsa i Tekken 7. W tym roku wyjątkowy puchar trafił do rąk Leha, drugie miejsce zajęła Tyris, a podium zamknął Xayoo.

08.04.2022 | przeczytano: 569 razy
Lekkie Ż w czterech nowych odsłonach

Marka Żywiec od zawsze wyznacza trendy, kształtując polski rynek piwa. Ubiegłoroczna nowość – piwo Żywiec Jasne Lekkie, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom szczególnie młodszych dorosłych konsumentów, okazała się dużym sukcesem. W tym sezonie Żywiec po raz kolejny zaskakuje, rozwijając ofertę Lekkich Ż z subtelną owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec Lekki Limonż 0,0% oraz dystrybuowany w sieci Żabka – Żywiec Lekki Grejpfruż 4,5%.

08.04.2022 | przeczytano: 4681 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 36)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764