logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

23HEROES: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Youtube Brandcast: Czy Youtube oferuje treści, jakich nie ma nigdzie indziej?

Grand Prix pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards dla kampanii Random platformy Storytel

28.10.2021 | przeczytano: 1106 razy
Złote Spinacze 2020: pełna lista nagrodzonych

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży «Mam Haka na Raka».

13.02.2021 | przeczytano: 1059 razy
Złote Spinacze 2020 rozdane

Znamy zwycięzców XVIII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do Grupy Komunikacja Plus, natomiast tytuł kampanii PR XX-lecia otrzymał projekt Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka”.

29.01.2021 | przeczytano: 691 razy
Mixx Awards 2020 - pełna lista zwycięzców!

Już po raz czternasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.

09.10.2020 | przeczytano: 1216 razy
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem

- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.

21.01.2020 | przeczytano: 919 razy
IAB Mixx Awards & Conference 2018

Najbardziej inspirujące kampanie marketingowe tego roku zostaną przedstawione już 28 listopada br. podczas IAB MIXX Conference – konferencji poprzedzającej uroczyste rozdanie nagród IAB MIXX Awards. Jak pokazać to, czego nie widać? Czy warto być kontrowersyjnym? Jak zaangażować pokolenie Y? To tylko wybrane wątki kampanii, które podbiły tegoroczny rynek reklamy nie tylko digitalowej.

16.11.2018 | przeczytano: 956 razy

Stoi na straży rozsądnych decyzji w internecie i przychodzi z pomocą zawsze wtedy, gdy jego podwładni próbują wpakować się w kłopoty. "Szef Internetów" powraca w wielkim stylu w trzecim sezonie miniserialu serwisu OLX.

30.10.2018 | przeczytano: 746 razy
Rusza kolejna kampania OLX

Z początkiem kwietnia ruszyła kolejna kampania serwisu ogłoszeniowego w Polsce. Tym razem OLX promuje kategorię Praca.

03.04.2018 | przeczytano: 1009 razy
Kasia i Basia - bohaterki nowego spotu OLX

Ruszyła kolejną kampania największego polskiego serwisu ogłoszeniowego. Tym razem OLX promuje handel lokalny.

03.01.2018 | przeczytano: 2789 razy
Serwis OLX rusza z kolejną edycją popularnego serialu

Widzowie, którzy czekali na ciąg dalszy serialu OLX obejrzą wkrótce aż osiem nowych odcinków przygód gangsterów w świecie internetowych ogłoszeń. Po blisko czterech miesiącach do sieci powraca „Szef Internetów” - serial komediowy, który podbił serca internautów. Serwis OLX zdecydował się więc kontynuować projekt i już dziś widzowie mogą zobaczyć zapowiedź drugiej serii pod tytułem “Szef Internetów - nowe rozdanie”.

09.10.2017 | przeczytano: 703 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764