logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

365 PR: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16

Zespół 365PR, marki 365 agencja specjalizującej się w komunikacji wizerunkowej, od maja br. odpowiada za działania public relations marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To kolejna, po obsłudze Social Mediów, usługa realizowana dla młodszej marki PPL Koral.

22.06.2016 | przeczytano: 434 razy

Od kwietnia 2016 roku do grona klientów 365 PR, marki 365 agencja, dołączyła Galeria Katowicka. Jedno z najbardziej innowacyjnych centrów handlowych w Europie powierzyło agencji obsługę z zakresu public relations.

28.04.2016 | przeczytano: 775 razy
Event marki Teekanne pod Tatrami

Firma TEEKANNE, oficjalny partner Pucharu Świata w skokach narciarskich 2014 w Zakopanem, zaprasza na wyjątkowe sportowe wydarzenie, które odbędzie się w dniach 17- 19.01.2014r. Podczas tej największej zimowej imprezy marka zadba o odpowiednią rozgrzewkę dla wszystkich skoczków i ponad 50 000 dopingujących ich kibiców.

20.01.2014 | przeczytano: 792 razy
„Adam jedź” - zimowa akcja Teekanne pod Wielką Krokwią

Szereg aktywności, do udziału w których zostali zaproszeni konsumenci marki TEEKANNE w sezonie zimowym 2012/2013, organizowanych pod hasłem „herbata rozgrzewa”, miał finał w czasie Pucharu Świata pod Wielką Krokwią.

18.01.2013 | przeczytano: 845 razy

Co cię nie zabije, to cię wzmocni. Niespodziewanie nieudany debiut Facebooka na giełdzie zmotywował Marka Zuckerberga do zdwojenia prac nad samym portalem. Szukając dalszych źródeł finansowania, wraca z kolejnymi nowinkami m.in. rozszerzając zasięg płatnych narzędzi do promowania marki w serwisie.

12.10.2012 | przeczytano: 1094 razy
Buzz marketing - o jedne drzwi za daleko? [DYSKUSJA]

Zapraszamy do dyskusji jaka rozwinęła się wokół artykułu o marketingu szeptanym w mediach społecznościowych. W Signs.pl od dawna zmagamy się z problemem zaśmiecania serwisu przez różnej maści „trendsetterów”, „amplifyerów” czy może nawet „ewangelistów marki”, usiłujących przemycać fałszywe treści oraz inicjować sztucznie dyskusje służące zrobieniu „szumu” wokół marki, produktu, działań promocyjnych itp.

05.09.2012 | przeczytano: 2955 razy

To, co kiedyś było zasłyszaną plotką i zaleceniem anonimowego internauty nagle stało się publiczną rekomendacją bliskiego znajomego. Marketing szeptany wraz z wejściem na portale społecznościowe, ze względu na swoją „siłę rażenia”, stał się marketingiem wirusowym. Dzięki takim mediom jak Facebook czy Twitter przekaz uległ wzmocnieniu i pozytywny, a także negatywny buzz, skuteczniej przekłada się na konkretne wyniki sprzedaży.

31.08.2012 | przeczytano: 3971 razy (komentarzy: 4)

Wśród 955 milionów osób zarejestrowanych na serwisie społecznościowym Facebook, 65% ma ponad 35 lat. Statystyczny użytkownik ma 38 lat, a najszybciej rosnącą grupą demograficzną są kobiety w wieku powyżej 55 lat. Najstarsza jest 101-letnia Amerykanka. Czy Wasza babcia też jest na Facebooku?

30.08.2012 | przeczytano: 880 razy

Mark Zuckerberg nie zwalnia tempa: najpierw problematyczny Timeline, potem – co prawda nieudany, ale głośny – debiut na giełdzie; teraz spuszcza bombę w postaci otwarcia platformy dystrybucji aplikacji na Facebooku. Czy to celny ruch?

01.06.2012 | przeczytano: 868 razy
Mike Tyson. Globalny celebryta dla polskiej marki to dobra inwestycja

Ujawnienie informacji o honorarium dla Szymona Majewskiego za reklamy PKO BP, wywołało w zeszłym roku niemałe zamieszanie w branży i zakończyło się prokuratorskim śledztwem dla „Pulsu Biznesu”. PKO inwestycja się jednak opłaciła, a w promowanym sektorze bank przestał być największym dostawcą nowych klientów dla konkurencji. Twarze niektórych gwiazd mogą być warte więcej niż marki reklamowanych produktów, a celebrytom największego kalibru za promocję płaci się miliony. O ile wartość gwiazdy da się precyzyjnie wyliczyć, to czasem trudniej do niej dotrzeć.

07.05.2012 | przeczytano: 4712 razy (komentarzy: 1)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764