logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 64
Mercedes-Benz ułatwia przejście na elektromobilność

Mercedes-Benz bardzo świadomie i kompleksowo podchodzi do kwestii zrównoważonej mobilności. Nie bez przyczyny firma stawia na reorganizację swojej europejskiej sieci produkcyjnej, a celem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji lidera elektromobilności w sektorze vanów. Dodatkowo jest to zbieżne z przyjętym przez UE porozumieniem, mówiącym o tym, że od 2035 roku, redukcja emisji ze sprzedawanych nowych samochodów ma spać do zera, a do 2030 producenci powinni zredukować emisyjność samochodów osobowych o 55% i vanów o 50%. Oznacza to, że elektryków na polskich drogach z roku na rok będzie coraz więcej. Niestety istnieje kilka mocno zakorzenionych mitów na temat pojazdów zasilanych prądem, przez co część klientów ostrożnie podchodzi do wymiany swojego spalinowego auta na elektryka. Tegoroczna oferta modelu EQV i eVito ma rozwiać wątpliwości i zapewnić użytkownika, że rozwiązania technologiczne i pakiet usług serwisowych pozwolą zagwarantować spokój, zarówno w momencie podejmowania decyzji o zakupie, jak i w trakcie codziennego użytkowania.

04.05.2023 | przeczytano: 296 razy
Warmia i Mazury promują inwestycyjny potencjał regionu

To już druga edycja kampanii realizowanej przez samorząd województwa warmińsko-mazurskiego. Billboardy, które zostały przygotowane w technice 3D z wykorzystaniem komponentów z recyklingu, pojawiły się na ulicach dużych polskich miast – w Bydgoszczy, Katowicach, Krakowie, Lublinie i we Wrocławiu. Hasło tegorocznej kampanii to „Zobacz swój biznes na Warmii i Mazurach”. Celem projektu jest pokazanie regionu jako atrakcyjnego miejsca do życia, odpoczynku i pracy.

19.04.2023 | przeczytano: 412 razy
Garden of Words Group powiększa zespół

Grupa Garden of Words komunikuje zmiany personalne w ramach Agencji. Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby, które wzmocnią kluczowe kompetencje: PR korporacyjny, produktowy oraz działania z zakresu digital.

18.04.2023 | przeczytano: 329 razy
Agencja 38Content Communication stworzyła kampanię „Nieśmiertelne słowa”

„Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki oraz słowa, które zostawimy bliskim”, to główny przekaz kampanii, którą Agencja 38Content Communication stworzyła z Puckim Hospicjum. Słowa potrafią mieć wyjątkowy charakter i utkwić w naszej pamięci na długo. Warto móc je uwiecznić lub przekazać najbliższym.

17.03.2023 | przeczytano: 368 razy
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają

Zgłoszenia do Young Creatives Cannes już trwają! To konkurs, w którym uczestnicy mogą zabłysnąć pomysłowością w odpowiedzi na prawdziwy brief klienta, a przy okazji zdobyć doświadczenie i porównać się rówieśnikami z branży.  Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 6 marca.

20.02.2023 | przeczytano: 621 razy
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa

Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec i ksiądz. Wszystko po to, by zachować czystość.

07.02.2023 | przeczytano: 470 razy
Angelika Waszkiewicz z awansem w More Communications Agency

Angelika Waszkiewicz awansowała na stanowisko PR Managera w more communications agency. Będzie odpowiadać m.in. za budowanie i kompleksową realizację kampanii dla klientów z obszaru brand PR.

17.01.2023 | przeczytano: 289 razy
Marta Ulman dołącza do zespołu marketingu Grupy Pracuj

W firmie zajęła nowo utworzone stanowisko stratega marki Pracuj.pl, największego polskiego serwisu rekrutacyjnego.

16.12.2022 | przeczytano: 436 razy
Kolory Klasy T przemówiły w imieniu internautów

76 zmonitorowanych haseł, 196 345 policzonych słów. Przez 14 dni organizatorzy akcji „Nastrojowe kolory Polski” „przeskanowali” polski Internet, by dowiedzieć się, o czym myślą, rozmawiają i co przeżywają użytkownicy mediów społecznościowych, czytelnicy forów i blogów. - To akcja o nas i dla nas, pokazująca, jakie emocje dominowały każdego dnia i jak ogromną siłę mają kolory – mówi Alina Adamowicz, trenerka biznesu i ekspertka akcji, która opowiada o wynikach i wnioskach z eksperymentu.

13.12.2022 | przeczytano: 390 razy
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 717 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 64)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764