logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

38 Content Communication: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 81
Manufaktura nagrodzona Złotymi Spinaczami

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym Spinaczem. Nagrodami uhonorowano wyjątkowy projekt pod mecenatem artystycznym Manufaktury – „LODZ600, czyli 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”.

13.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 778 razy
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem

Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty komunikacyjne. To pierwsze wyróżnienie dla hotelu i grupy Accor w konkursie.

11.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 641 razy
Złote Spinacze 2024 rozdane!

Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.

10.12.2024 | Konkursy | przeczytano: 793 razy
Grupa RMF klientem 38 Content Communication

W listopadzie Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.

28.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 338 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2024!

Po zakończeniu pierwszego etapu ocen, Jury 22. edycji konkursu Złote Spinacze wyłoniło aż 111 projektów, które zakwalifikowane zostały do drugiego etapu i będą rywalizować o nagrody. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje: 38 Content Communication (10 nominacji), K+Group (8 nominacji) oraz Linkleaders i Big Picture (po 6 nominacji).

11.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 563 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2024

Przewodniczącą Jury 22. edycji Złotych Spinaczy została Anna Cywińska, Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa spółek Danone w Polsce oraz Prezes Fundacji Nutricia. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Agnieszka Kępińska-Sadowska (Haleon), Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden), Anna Wiśniewska (Skanska), Marcin Kasprzak (ERBUD GROUP), Kamil Kozłowski (dfusion communication), Mariusz Wawer (3M) oraz Jan Zając (Sotrender).

22.08.2024 | Konkursy | przeczytano: 1386 razy
38 Content Communication wspiera debiut lwowskiej Reberni

Agencja 38 Content Communication wprowadza na polski rynek Rebernię - kultowy, restauracyjny koncept prosto ze Lwowa. Pierwszy polski lokal tej sieci specjalizującej się w grillowanych żeberkach otwarto w lipcu na rynku Manufaktury w Łodzi. W inauguracyjny weekend restaurację odwiedziło 3000 gości.

30.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 466 razy

Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.

10.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 367 razy
Nieśmiertelne gesty – Puckie Hospicjum z drugą odsłoną kampanii

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii „Nieśmiertelne słowa”, Puckie Hospicjum zainaugurowało jej drugą odsłonę. Tym razem dotyczącą gestów. Jak podkreślają eksperci Hospicjum, słowa mają wielką moc, ale kiedy jesteśmy ze sobą blisko – nie zawsze są potrzebne. Wystarczą drobne, delikatne gesty, które świadczą o naszej relacji.

07.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 457 razy
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wybrało nowy Zarząd

Podczas Walnego Zgromadzenia Członków Związku Firm Public Relations, które odbyło się 22 lutego 2024 roku, wybrano nowy Zarząd, w którego skład weszło pięć kobiet, reprezentantek czołowych agencji public relations w Polsce. Prezeską została Katarzyna Życińska (CEO 38 Content Communication). W Zarządzie znalazły się również Helena Korniejew (Partner, Big Picture), Daria Tworek (Managing Partner, Publicis Consultants), Iga Wilczyńska-Zygadlewicz (Public Affairs Director, Grayling Poland) oraz Agata Zeman (Dyrektor Zarządzająca, 24/7Communication), które będą pełniły funkcje Wiceprezesek.

24.02.2024 | Personalia | przeczytano: 947 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 81)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764