logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4 Publicity: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9

Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym: tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów oraz influencer marketing.

11.08.2023 | przeczytano: 438 razy

Dzięki niej ZTE - chiński producent smartfonów i dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, po ponad 10 latach przerwy, powrócił do współpracy z 4 Publicity. Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym – tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów, influencer marketing. W ramach umowy 4 Publicity zajmuje się również prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie.

23.06.2023 | przeczytano: 349 razy
Premiera książki SAPR „Instrukcja obsługi Agencji PR”

Rozsądek podpowiada, by produktów używać zgodnie z załączoną do nich instrukcją obsługi. Czy tę zasadę można odnieść także do usług PR? Okazuje się, że tak! Zachęcają do tego autorzy „Instrukcji obsługi Agencji PR”, wydanej przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR).

11.10.2022 | przeczytano: 867 razy

Od czerwca br. agencja 4 PUBLICITY, specjalizująca się w kreowaniu wizerunku marek z branży nowych technologii i beauty, obsługuje markę  Garett Electronics, która ma w swoim portfolio, m.in. smartwatche oraz urządzenia do domowej pielęgnacji urody. Agencja zadba o media relations, promocję produktów na rynku i tworzenie spójnej strategii komunikacji.

09.06.2021 | przeczytano: 518 razy
Do SAPR dołączyły 4 kolejne agencje

4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group to cztery agencje, które na początku listopada zostały przyjęte do powstałego w ubiegłym miesiącu Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W ten sposób liczba agencji członkowskich już w ciągu pierwszych dwóch tygodni istnienia SAPR zwiększyła się do 24.

06.11.2020 | przeczytano: 644 razy

Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie odpowiedzialną za całokształt działań komunikacyjnych marki Woodpecker w tym: relacje z dziennikarzami, działania Social Media czy testy produktów.

26.05.2020 | przeczytano: 378 razy

W połowie sierpnia 2019 agencja 4 Publicity, specjalizująca się w obsłudze klientów z branży nowych technologii, podpisała umowę z firmą DIGIMATE Europe Sp. z o.o., dystrybutorem elektroniki użytkowej oraz urządzeń smart home. Agencja zadba o promocję marki na rynku oraz działania wizerunkowe.

19.08.2019 | przeczytano: 386 razy

MyScreen to polska marka, która od 14 lat oferuje na rynku starannie opracowany wachlarz produktów chroniących ekrany i całe powierzchnie urządzeń mobilnych, a także dostarcza innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów montażowych materiałów ochronnych, pracując jednocześnie nad stworzeniem nowych modeli współpracy, które pozwalają partnerom jeszcze szerzej otworzyć się na potrzeby konsumentów. Obecnie nawiązała współpracę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity. Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłka produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.

01.04.2019 | przeczytano: 455 razy
4 Publicity dla Blaupunkt: Wprowadzą do Polski nową kategorię produktów

Agencja 4 Publicity, specjalizująca się w działaniach wizerunkowych na rzecz firm z branży IT i Telekom, nawiązała współpracę z marką Blaupunkt. Agencja zajmie się komunikacją oraz działaniami marketingowymi towarzyszącymi wprowadzeniu na polski rynek nowej kategorii produktów niemieckiej firmy – telefonów specjalistycznych i smartfonów.

29.01.2018 | przeczytano: 548 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764