logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4Frame: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
Zakończenie kampanii „Wolność liczy się w każdym wieku”

16 lutego 1919 roku zawarciem rozejmu w Trewirze zakończyła się największa zwycięska insurekcja w naszej historii – Powstanie Wielkopolskie. Walki rozpoczęły się 27 grudnia 1918 roku w Poznaniu i były wyrazem nastrojów patriotycznych związanych z możliwością odrodzenia państwa polskiego po I wojnie światowej.100. rocznicę tych wydarzeń, Samorząd Województwa Wielkopolskiego postanowił uczcić w wyjątkowy sposób – ogólnopolską kampanią społeczno-edukacyjną „Wolność  liczy się w każdym wieku”. Za opracowanie i realizację koncepcji odpowiadała agencja 4Frame.

20.02.2019 | przeczytano: 1262 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One oraz poszczególnych spółek: Change Serviceplan, Labcon, Media Ready, Mediaplus, RL Media, SalesTube oraz Value Media.

04.02.2019 | przeczytano: 498 razy
4Frame komunikuje Olej Kujawski 3 ziarna

Ruszyła kampania Oleju Kujawskiego 3 ziarna bazująca na billboardzie sponsorskim oraz materiałach VOD opracowany przez agencję 4Frame.

04.12.2018 | przeczytano: 415 razy
Aktorzy upamiętniają Powstanie Wielkopolskie

Na kanale YouTube trwa kampania reklamowa promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego. W serii filmów ambasadorowie kampanii: Katarzyna Herman, Jan Wieczorkowski, Mateusz Damięcki i Olga Kalicka przybliżają jeden z największych zwycięskich zrywów niepodległościowych . Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja 4Frame.

26.10.2018 | przeczytano: 305 razy
4Frame wygrało przetarg publiczny na kampanię promujaca Powstanie Wielkopolskie

15 września rusza kampania „Wolność liczy się w każdym wieku”, promująca obchody 100. rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego 1918/1919. Zaangażowali się w nią aktorzy i vlogerzy, którzy w najbliższych miesiącach będą aktywnie szerzyć wiedzę o Powstaniu Wielkopolskim wśród Polaków. Kampania realizowana przez agencję 4Frame na zlecenie Samorządu Województwa Wielkopolskiego potrwa do 31 grudnia.

12.09.2018 | przeczytano: 1630 razy
Mkarta Multikina teraz dostępna w całej Polsce

Pilotażowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje” realizowana przez agencję 4Frame, która w listopadzie 2017 roku wprowadzała specjalną M!Kartę dla uczniów i studentów, doczekała się ogólnopolskiej odsłony. Od 14 maja M!Karta jest dostępna w całej Polsce.

22.05.2018 | przeczytano: 659 razy
4Frame rozwija współpracę z Arla Foods w digitalu

Agencja 4Frame wygrała przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Castello. W 2018 roku oprócz obsługi strony www marki agencja będzie rozwijać komunikację pod hasłem „Spotkania z Castello” na nowym fanpage’u Castello na Facebooku.

07.02.2018 | przeczytano: 551 razy
4frame rozwija dla Coca-Cola shopper experience w sklepach Carrefour

Agencja 4Frame zrealizowała dla koncernu Coca-Cola już cztery „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, których celem jest zwiększenie doznań i wrażeń podczas zakupów. Innowacyjna nawigacja po kategorii napojów dostępna jest w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.

13.12.2017 | przeczytano: 635 razy
Misiowe Historie – świąteczna akcja marki Lindt

Miś Teddy będzie niewątpliwym bohaterem tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia. Trwa świąteczna akcja marki Lindt, która potrwa aż do Wigilii. To największa tegoroczna digitalowa aktywacja marki, która skupia się wokół strony www.misiowehistorielindt.pl. Za koncept kreatywny i realizację akcji „Misiowe Historie” odpowiedzialna jest Agencja 4Frame.

05.12.2017 | przeczytano: 427 razy
Kreatura 2017: Komplet wyników!

W tym roku do walki o Kreatury stanęły 132 projekty, spośród których do nagród nominowano 60 prac. Ostatecznie jury konkursowe, po burzliwych dwudniowych obradach, przyznało 17 nagród głównych i 38 wyróżnień.

03.12.2017 | przeczytano: 2301 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764