logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4frame: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
4Frame rozwija współpracę z Arla Foods w digitalu

Agencja 4Frame wygrała przetarg na pomysł kreatywny oraz wdrożenie działań digitalowych dla marki Castello. W 2018 roku oprócz obsługi strony www marki agencja będzie rozwijać komunikację pod hasłem „Spotkania z Castello” na nowym fanpage’u Castello na Facebooku.

07.02.2018 | przeczytano: 647 razy
4frame rozwija dla Coca-Cola shopper experience w sklepach Carrefour

Agencja 4Frame zrealizowała dla koncernu Coca-Cola już cztery „Napojowskazy” - interaktywne rozwiązania, których celem jest zwiększenie doznań i wrażeń podczas zakupów. Innowacyjna nawigacja po kategorii napojów dostępna jest w sklepach Carrefour w Warszawie i Poznaniu.

13.12.2017 | przeczytano: 767 razy
Misiowe Historie – świąteczna akcja marki Lindt

Miś Teddy będzie niewątpliwym bohaterem tegorocznych Świąt Bożego Narodzenia. Trwa świąteczna akcja marki Lindt, która potrwa aż do Wigilii. To największa tegoroczna digitalowa aktywacja marki, która skupia się wokół strony www.misiowehistorielindt.pl. Za koncept kreatywny i realizację akcji „Misiowe Historie” odpowiedzialna jest Agencja 4Frame.

05.12.2017 | przeczytano: 520 razy
„Stać Cię na emocje” - 4Frame z nową kampanią dla Multikina

Ruszyła nowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje”, wprowadzająca specjalną kartę dla uczniów i studentów. M!karta upoważnia do zakupu biletów na seans za jedyne 13,90 zł i jest również programem lojalnościowym dla młodych kinomanów. Za koncept kreatywny i komunikację nowej oferty Multikina odpowiada agencja 4Frame.

27.11.2017 | przeczytano: 575 razy
4frame z nową identyfikacją i strategią rozwoju

Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp wyraża osobowość i kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.

13.07.2017 | przeczytano: 626 razy
Havas Engage wzmacnia dział kreacji

Do działu kreacji Havas Engage dołączyły trzy osoby: Michał Sosnowski i Łukasz Bajkowski, którzy objęli stanowiska Art Directorów, oraz Sylwia Has, Senior Copywriter.

18.04.2017 | przeczytano: 1497 razy
4frame rozpoczęło współpracę z siecią Mila

4FRAME Shopper Marketing & Communication odpowiada za komunikację ATL nowej sieci supermarketów MILA. Agencja odpowiada także za koncept kampanii wprowadzającej nową markę na rynek oraz realizację, w ramach działań komunikacyjnych sieci, wybranych projektów BTL. 

11.03.2015 | przeczytano: 862 razy

Agencja 4FRAME zwyciężyła w przetargu na obsługę shopper marketingową niegazowanej wody Żywiec Zdrój.

27.01.2015 | przeczytano: 797 razy
4frame projektuje dla marki Wedel

Agencja 4FRAME wygrała przetarg na stworzenie packagingu limitowanej edycji białych czekolad Wedla w trzech wariantach smakowych.

17.10.2013 | przeczytano: 1355 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764