logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

4fun Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Rekordowe wyniki Digital Network

Przychody Digital Network w marcu wyniosły 3,693 mln zł i były o 78% wyższe w stosunku do marca 2021 roku. Po trzech miesiącach br., szacunkowe przychody grupy kapitałowej osiągnęły łącznie 8,669 mln zł i były o 54% wyższe niż w pierwszym kwartale 2021 roku. W przypadku spółki zależnej Screen Network SA, sprzedaż w marcu wyniosła 3 346 mln zł i była o 95% wyższa niż przed rokiem co stanowiło 91% całości sprzedaży Digital Network. Po trzech miesiącach br., szacunkowe przychody spółki Screen Network SA wyniosły łącznie 7,834 mln zł i były o 63% wyższe niż w 2021 roku.

26.04.2022 | przeczytano: 462 razy
Rekordowy wzrost przychodów 4fun Media

Przychody 4fun Media SA (w trakcie zmiany nazwy na Digital Network) wzrosły w lutym o 52% r./r. W przypadku spółki Screen Network SA, odpowiedzialnej za 90% sprzedaży Emitenta, wzrost był jeszcze wyższy i wyniósł 54% r./r. Od początku 2022 roku łączna sprzedaż na poziomie grupy kapitałowej wzrosła o 40%, natomiast jej lider - Screen Network - odnotował wzrost wynoszący 44,5%.

28.03.2022 | przeczytano: 663 razy

Przychody 4fun Media SA wzrosły w styczniu o 25% r./r., a w przypadku spółki zależnej Screen Network SA o 35% r./r. Lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH – Digital Out of Home) rozpoczął publikowanie comiesięcznych wyników sprzedaży.

03.03.2022 | przeczytano: 340 razy

Akcjonariusze 4fun Media przychylili się do propozycji Zarządu i na NZWA podjęli decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy na Digital Network, odpowiadającą ogłoszonym przez prezesa Wojciecha Bieńkowskiego w styczniu tego roku kierunkom rozwoju grupy kapitałowej. Jednocześnie zdecydowali o powołaniu nowego Członka Rady Nadzorczej. Został nim Grzegorz Esz, manager z 25-letnim doświadczeniem zarządczym w obszarze marketingu i sprzedaży.

11.02.2022 | przeczytano: 782 razy
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media

Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na 10 lutego.

18.01.2022 | przeczytano: 475 razy
Screen Network  uruchamia kolejne kampanie i planuje dalszy wzrost

Screen Network S.A. utrzymuje dwucyfrową dynamikę wzrostu. Zarządzająca największą w Polsce siecią wielkoformatowych ekranów LED CITY oraz ekranów klasy indoor spółka po udanym 2021 roku rusza z kolejnymi kampaniami. Wyświetlane na nośnikach Screen Network reklamy i treści każdego dnia docierają do ponad 6 mln odbiorców.

10.01.2022 | przeczytano: 583 razy
Znamy nominowanych w 6. edycji konkursu Ad wo/man Roku

Redakcja magazynu „Press”, po konsultacji z ponad 50 specjalistami z agencji reklamowych i domów mediowych (nominowanymi do AD wo/MAN Roku w poprzednich edycjach konkursu) przygotowała listę osób nominowanych do tytułu AD wo/MAN Roku 2017, przyznawanego za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Ideą konkursu jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.

01.03.2018 | przeczytano: 1216 razy
Marta Ogórkiewicz nową CEO studia tworzącego chatboty

Od początku lutego KODA Bots ma nowego prezesa. Na czele spółki stanęła Marta Ogórkiewicz, dotychczasowa head of e-commerce w 4fun Media S.A. Dołączyła do Mariusza Pełechatego, który pozostał w zarządzie i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego.

07.02.2018 | przeczytano: 808 razy

Grupa 4FUN Media poszerzyła swoje struktury o agencję FCB Warsaw stanowiącą na polskim rynku część sieci FCB - jednej z 10 największych międzynarodowych grup komunikacyjnych na świecie. Uzyskując w ten sposób afiliację sieci FCB, agencja funkcjonować będzie pod nazwą FCB Bridge2Fun. Dołączając do sieci o globalnym zasięgu, agencja zyskuje nowe kompetencje, a także dostęp do światowego know-how. Pozwoli to umocnić rynkową pozycję i realizować nowe biznesowe wyzwania.

28.11.2017 | przeczytano: 919 razy

Z końcem maja bieżącego roku została uruchomiona pierwsza kampania reklamowa One Ringback (wcześniej Open Ringback) wykorzystująca nowe narzędzie – interaktywne belki informacyjne emitowane podczas wybranych teledysków w TV.Disco.

12.06.2013 | przeczytano: 635 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764