logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

5G: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 128
Kancelaria EY Law poszerza zespół prawa własności intelektualnej

Do kancelarii Ernst & Young Law Tałasiewicz, Zakrzewska i Wspólnicy Sp. k. dołączyła adwokat Wioletta Kulińska, obejmując stanowisko managera w praktyce ds. prawa własności intelektualnej i nowych technologii. Wioletta Kulińska jest ekspertem z wieloletnim doświadczeniem w sprawach z zakresu ochrony własności intelektualnej, nowych technologii i danych osobowych.

17.01.2020 | przeczytano: 357 razy
Cenzura prewencyjna w PAP: protest pod Polską Agencję Prasową

W dniu 12.01.2020 pod Polską Agencją Prasową odbył się protest gromadzący kilkadziesiąt różnych organizacji i środowisk dotkniętych cenzurą prewencyjną.

17.01.2020 | przeczytano: 701 razy
Gainward Geforce RTX 2080 Super Phoenix Series

Gainward prezentuje nową serię Phoenix. Pierwszymi przedstawicielami tej serii są Gainward GeForce RTX 2080 SUPER Phoenix „Golden Sample” i Gainward GeForce RTX 2070 SUPER Phoenix „Golden Sample”.

16.01.2020 | przeczytano: 242 razy

Polkomtel, operator sieci Plus z Grupy Cyfrowy Polsat rozpoczyna budowę pierwszej w Polsce komercyjnej sieci 5G na częstotliwości 2600 MHz TDD. W I kwartale 2020 roku klienci z co najmniej 7 miast w całej Polsce będą mogli korzystać z nowej technologii.

13.01.2020 | przeczytano: 275 razy
Bezpieczeństwo, bigtechy i dezinformacja: internetowe wyzwania 2020

Wielkimi krokami zbliża się komercyjne uruchomienie w Polsce sieci 5G. Nowa technologia, a także rozwój Internetu rzeczy, pociągają za sobą zwiększenie znaczenia zagrożeń cybernetycznych, dlatego kluczowe w tym kontekście będą m.in. kwestie ochrony danych, cyberbezpieczeństwa i rozbudowy infrastruktury. W skali globalnej wyzwaniami dla rozwoju internetu pozostają m.in. dezinformacja i monopol technologicznych gigantów, czyli tzw. grupy GAFA. – Wszystkie te wyzwania będą w tym roku dyskutowane, także w Polsce – mówi minister cyfryzacji Marek Zagórski.

10.01.2020 | przeczytano: 352 razy
10 najważniejszych trendów konsumenckich do 2030 r. wg Ericsson

Konsumenci oczekują, że nowoczesne technologie sieciowe współpracujące z naszymi zmysłami wzroku, słuchu, smaku, zapachu i dotyku będą w roku 2030 w powszechnym użytku, oraz że zaoferują im one wiele nieznanych dotąd możliwości. Oczekiwania konsumentów dotyczące Internetu Zmysłów stanowią jeden z elementów dziewiątej edycji badania ConsumerLab Hot Consumer Trends przeprowadzonego przez firmę Ericsson.

16.12.2019 | przeczytano: 267 razy
Wideo 360 stopni to już standard na rynku

Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się przede wszystkim na ułatwianiu obsługi coraz bardziej zaawansowanych kamer, w czym pomaga m.in. sztuczna inteligencja. Kamery VR mogą być z kolei przyszłością kinematografii.

09.12.2019 | przeczytano: 171 razy
Złote Spinacze 2019 rozdane

Znamy zwycięzców XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach konkursowych.

09.12.2019 | przeczytano: 623 razy
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje

Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.

06.12.2019 | przeczytano: 292 razy
MJCC nagrodzone za budowanie marki pracodawcy

Zwycięstwo projektu McDonald’s w kategorii „Pracownik 50+” i wyróżnienie dla najlepszej kampanii employerbrandingowej za działania Coca-Cola HBC pod hasłem „REDefine your limits” – to nagrody klientów agencji w konkursie „Siła Przyciągania”. Z kolei budowanie marki pracodawcy Samsung R&D zostało docenione w Konkursie Niezależnej Kreacji w Reklamie Kreatura 2019. Wszystkie nagrodzone kampanie poprzedziły projekty badawcze.

29.11.2019 | przeczytano: 556 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 128)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764