logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

A: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 48808
Stora Enso podsumowuje 2022 rok: najwyższy zysk operacyjny EBIT od ponad 20 lat

31 stycznia odbyła się konferencja dla inwestorów i mediów, podczas której kierownictwo Stora Enso poinformowało o wynikach finansowych grupy za 4. kwartał oraz cały rok 2022. Jak podkreślała Annica Bresky – CEO koncernu, firma osiągnęła w nim najlepszy roczny rezultat finansowy od 22 lat. Jej przychody ze sprzedaży wyniosły w ub.r. 11,86 mld euro, co – bez uwzględniania działu Paper – oznacza wzrost o 17%. Z kolei zysk operacyjny EBIT zamknął się kwotą 1,891 mld euro (wzrost o ok. 20%). W 4. kwartale 2022 r., pomimo licznych wyzwań rynkowych, Stora Enso osiągnęła – w porównaniu z analogicznym okresem 2021 r. – wzrost sprzedaży o 5%, zysk operacyjny EBIT obniżył się do 355 mln euro (z 426 mln euro), zaś marża zysku operacyjnego EBIT spadła z 15,7% do 12,4%. Konferencja była też okazją do przypomnienia kilku strategicznych ruchów podjętych przez kierownictwo Stora Enso: przejęcia De Jong Packaging Group (formalnie sfinalizowanego w styczniu br.), przekształceń w dziale Paper (m.in. w kontekście sprzedaży zakładów Hylte, Maxau i Nymölla oraz pozostawienia papierni Anjala w strukturach grupy), inwestycji w nową linię do produkcji tektury litej w zakładach Oulu (kosztem ok. 1 mld euro) oraz planowanej sprzedaży fabryki Beihai (Chiny) i wycofania się z prowadzonej w tym kraju działalności leśnej.

03.02.2023 | przeczytano: 108 razy

Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.

03.02.2023 | przeczytano: 65 razy
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku

Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

03.02.2023 | przeczytano: 103 razy

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w całym kraju.

03.02.2023 | przeczytano: 82 razy
LG prezentuje swoje najnowsze wyświetlacze na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”

Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż

03.02.2023 | przeczytano: 115 razy
IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023

Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.

03.02.2023 | przeczytano: 102 razy

W środę, 1 lutego wystartowała Akademia Biznesu money.pl. To nowa platforma z eksperckimi treściami podzielonymi na ścieżki tematyczne, które obejmują: zarządzanie, prawo, technologie oraz rynek e-commerce. W ramach Akademii organizowane będą też m.in. warsztaty, webinary i autorskie konferencje dla zainteresowanych tematami związanymi z rozwojem biznesu, kariery czy technologiami.

03.02.2023 | przeczytano: 61 razy

W TVN Warner Bros. Discovery 2022 rok obfitował w inicjatywy zewnętrzne i wewnętrzne z zakresu DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Jednym z najważniejszych wydarzeń w tym obszarze w minionym roku było podpisanie przez TVN Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a jej zwieńczeniem wygrana w konkursie Nagrody Karty Różnorodności przyznana za projekt Diversity Tracker redakcji newsowej.

03.02.2023 | przeczytano: 51 razy

Plan działania opublikowany przez IAB Tech Lab obejmuje wszystkie pięć filarów zainteresowań organizacji: prywatność konsumentów, adresowalność i technologie zwiększające prywatność (PETs), zaawansowaną telewizję, łańcuch dostaw reklamy programmatic oraz pomiar cross-media.

03.02.2023 | przeczytano: 61 razy

Telewizja Polska S.A. 31 stycznia 2023 roku podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i wchodzi w życie 1 lutego 2023 roku. MUX-6 od 1 lutego zastąpił działający do tej pory multipleks testowy naziemnej telewizji cyfrowej.

03.02.2023 | przeczytano: 58 razy
1 2 3
Strona 1/4881 (artykułów: 48808)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764