logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ABC: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 292
UKE przedłużył TVP rezerwację częstotliwości na MUX-3

Rezerwacją objęto częstotliwości z zakresu 470-694 MHz, na których Telewizja Polska nadaje osiem kanałów: TVP1, TVP2, TVP3, TVP Info, TVP Sport, TVP Historia, TVP Kultura oraz TVP ABC. Decyzję wydano na dziewięć lat, tj. do końca 2033 roku.

02.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 197 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: wrzesień 2024

Najbardziej opiniotwórczym medium września okazała się Gazeta Wyborcza. Dziennik wydawnictwa Agora odnotował ponad 3,9 tys. cytowań. Na drugim miejscu – z liczbą jedynie ośmiu wzmianek mniej – znalazła się Rzeczpospolita. Podium zamyka sierpniowy lider zestawienia – Onet. W ubiegłym miesiącu na informacje podawane przez ten portal powoływano się blisko 3,1 tys. razy – informuje Instytut Monitorowania Mediów, autor raportu Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce.

26.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 749 razy (komentarzy: 4)
Małgorzata Masłowska szefową serwisu gazetaprawna.pl

Małgorzata Masłowska 15 października 2024 roku stanęła na czele gazetaprawna.pl. Nowa szefowa serwisu posiada ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze prawno-finansowym, które od 2017 roku wykorzystuje i rozwija w pracy dla Grupy DGP Infor. Masłowska dała się poznać jako ekspertka w zakresie prawa podatkowego oraz pracy, z rozległą wiedzą i długą praktyką tworzenia publikacji o tematyce prawnej i finansowej.

17.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 195 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: sierpień 2024

W sierpniu na prowadzenie w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce wysunął się Onet. Portal odnotował ponad 3,9 tys. cytowań. Drugie miejsce, również za sprawą awansu, zajęła Rzeczpospolita. Na informacje podawane przez dziennik powoływano się ponad 3,7 tys. razy. Z kolei ponad 3,2 tys. wzmianek pozwoliło Wirtualnej Polsce przeskoczyć o dwie pozycje w górę i zająć trzecie miejsce wśród najczęściej cytowanych mediów.

28.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 483 razy
Treści na TVP VOD nawet 7 dni po emisji

Telewizja Polska udostępniła nowe funkcjonalności w swoim serwisie streamingowym TVP VOD. Zalogowani użytkownicy usługi mogą korzystać m.in. z funkcji catch up umożliwiającej oglądanie treści nawet 7 dni po ich emisji linearnej.

14.09.2024 | Świat mediów | przeczytano: 410 razy
Amagraf podsumowuje 10-lecie

Dziesiątki wiernych klientów (gdzie „wierny” oznacza więcej niż jedne dokonane tu zakupy), setki wdrożonych maszyn drukujących mało- i wielkoformatowych i wykańczających, tysiące kontaktów z branży poligraficznej i poza nią, gdzie firma również dostarcza rozwiązania ze swojej bogatej oferty – to krótki bilans działającej już ponad 10 lat firmy Amagraf. Jeśli dodać do tego wiele nagród przyznanych urządzeniom z jej oferty, liczne branżowe spotkania, w których bardzo często bierze udział - wszystko to złoży się na sukces tego prężnie działającego przedsiębiorstwa.

02.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 348 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: maj 2024

W maju na czołowej pozycji zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów znajduje się Onet. W poprzednim miesiącu portal cytowano ponad 4 tys. razy. Na drugim miejscu plasuje się poprzedni lider zestawienia – TVN24 – z liczbą blisko 3,7 tys. wzmianek. Podium zamyka Rzeczpospolita – na informacje podawane przez dziennik powołano się niemal 3,5 tys. razy.

29.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 774 razy
Najbardziej opiniotwórcze media: kwiecień 2024

Kwietniowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów ponownie otwiera TVN24. W ubiegłym miesiącu stacja była cytowana blisko 4,5 tys. razy. Drugie miejsce obejmuje Rzeczpospolita z liczbą niemal 3,7 tys. wzmianek, a trzecia pozycja należy do Onetu, na który media powoływały się przeszło 3,5 tys. razy.

26.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 1012 razy
Eurocash: program lojalnościowy Delikarta z ponad 4 mln użytkowników

Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych sklepów spożywczych. Jego sukces wpisuje się w strategiczne cele Grupy Eurocash, która chce być Platformą Technologiczną dla lokalnych detalistów. Jest też spójny z ogłoszoną we wrześniu ub.r. strategią rozwoju sieci, zgodnie z którą Delikatesy Centrum 2.0., rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców, mają być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku.

15.02.2024 | Z rynku | przeczytano: 601 razy
Semcore Let’s Grow: co na nas czeka w nowym roku?

W sercu polskiej przedsiębiorczości – w Poznaniu – spotkają się przedsiębiorcy, którzy wierzą, że wzrost biznesu i sukces marketingu są nierozerwalnie związane z rozwojem ludzi stojących za wyjątkowymi markami. W pierwszej edycji Semcore Let’s Grow gościem specjalnym będzie Wojciech Ławniczak. 

15.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 847 razy
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 292)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764