logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ADATA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Nowe twarze w agencji Wec Communication

Agencja WEC Communication, specjalizująca się w kampaniach 360 dla międzynarodowych klientów z branży nowych technologii, poinformowała o wzmocnieniach kadrowych. Jeszcze w 2023 r. do zespołu agencji dołączyli Adam Nietresta i Bartosz Rosochacki.

26.01.2024 | przeczytano: 514 razy

Rok 2023 w WEC Communication obfituje w nowo nawiązane współprace, takie jak obsługa komunikacji firmy HL Tech oraz komunikacja PRowa marek XPG i ADATA. Do grona klientów agencji dołączyła w kwietniu firma Maxcom, zajmująca się produkcją oraz dystrybucją elektroniki użytkowej. W czerwcu obsługa mediów społecznościowych marki poszerzyła się o kanały Facebook i LinkedIn.

07.07.2023 | przeczytano: 371 razy

Krakowska agencja 360, WEC Communication jest odpowiedzialna za promocję ADATA i XPG w Polsce. Od stycznia 2023 roku poszerzyła zakres obsługi dla tajwańskiego producenta z zakresu Public Relations.

21.03.2023 | przeczytano: 398 razy

ADATA Creates Legends - pod takim szyldem ADATA startuje z najnowszą kampanią promującą produkty nowej generacji dla twórców, artystów i profesjonalistów. W tym celu znany producent dysków i pamięci przygotował wyjątkowy konkurs na Instagramie, w którym można wygrać najnowsze pamięci DDR5, dysk z serii LEGEND 750 oraz kultowy SE800.

10.11.2021 | przeczytano: 517 razy
Węc PR: Rebranding agencji i przekształcenie się w Wec Communication

Krakowska agencja PR przeszła transformację. Wdrożono nową strategię i rebranding, a także zmieniono nazwę na WEC Communication. Agencja od lat, obok działań PR, świadczy m.in. usługi z zakresu digital i realizuje kampanie dla międzynarodowych klientów, czego efektem są obecnie podjęte kroki.

03.11.2021 | przeczytano: 533 razy

Nawiązana w maju współpraca pomiędzy XPG a Invicta Gaming została przedłużona. Marka gamingowa pozostanie sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej przez najbliższy rok. Dotychczasowa współpraca obejmowała m.in. testy wyposażenia, konkursy oraz dedykowaną linię ubrań. W planach są kolejne atrakcje dla fanów esportu.

03.11.2020 | przeczytano: 457 razy
Wzmocnienia kadrowe w agencji Węc PR

Agencja WĘC PR po niedawnym ogłoszeniu trzech wewnętrznych awansów prezentuje nowych pracowników. W ostatnich miesiącach szeregi agencji zasilili Katarzyna Pilawa oraz Krzysztof Rupar, którzy objęli kolejno stanowiska PR Managera i Communication Managera.

24.07.2020 | przeczytano: 824 razy
Fixit przeszedł rebranding i postawił na rozwój swoich usług

FIXIT SA odświeża swój wizerunek. Nowoczesne logo i strona to zmiany, które są efektem rebrandingu krakowskiej firmy, zapewniającej wysoki poziom Customer Experience dla sektora IT.

07.07.2020 | przeczytano: 1067 razy
Mateusz Bachłaj został PR Managerem Nazwa.pl

Od początku czerwca Mateusz Bachłaj jest odpowiedzialny za realizację strategii komunikacyjnej spółki nazwa.pl – lidera polskiego rynku w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych.

05.06.2020 | przeczytano: 877 razy
XPG sponsorem tytularnym organizacji esportowej Invicta Gaming

Gamingowa marka XPG, należąca do popularnego producenta dysków i pamięci ADATA, została sponsorem tytularnym polskiej organizacji esportowej Invicta Gaming. Współpraca obejmuje występy pod nową nazwą w rozgrywkach transmitowanych przez Polsat Games, testy wyposażenia, aktywności w mediach społecznościowych oraz atrakcje dla fanów. Za koordynację współpracy odpowiada krakowska agencja WĘC PR.

22.05.2020 | przeczytano: 882 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764