logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 849
Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic

API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.

15.05.2021 | przeczytano: 47 razy
Trwają prace nad sztuczną inteligencją naśladującą ludzki mózg

Rozwój komputerów kwantowych i inżynierii neuromorficznej może doprowadzić do powstania robotów wyposażonych w ludzkie emocje. Trwają już prace nad tzw. ogólną sztuczną inteligencją, która może osiągnąć zdolności abstrakcyjnego myślenia na ludzkim poziomie. Neurolodzy z Uniwersytetu Kolorado już stworzyli sieć neuronową, która przewiduje odczucia towarzyszące ludziom przeglądającym zdjęcia lub filmy. – Rozwój technologii może spowodować to, że wymknie się ona w pewien sposób spod kontroli – wskazuje Paweł Zarzycki ze SmartLife Robotics.

26.04.2021 | przeczytano: 286 razy
Rusza kampania urządzeń AGD Samsung „Dla wygody”

Dla wygody – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.

26.04.2021 | przeczytano: 264 razy
Kampania pro-life „rządzi” stołecznym outdoorem

Kampania pro-life, którą od końca listopada ub.r. realizuje fundacja „Nasze Dzieci”, dosłownie zalała Polskę. W samej tylko Warszawie – jak wynika z badania CitiesAI – wykupiono ponad 300 billboardów, co oznacza 13% udział w rynku. Tym samym kampania fundacji z Kornic jest jak dotąd najbardziej zasięgową kampanią na stołecznych ulicach.

26.04.2021 | przeczytano: 204 razy
Kampania Yope „Wild things are coming”

YOPE, polski producent kosmetyków naturalnych, wprowadza na rynek nową serię produktów − tym razem to seria ekskluzywnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Debiutowi YOPE w tej kategorii towarzyszy szeroka kampania reklamowa pod hasłem „Wild things are coming”.

21.04.2021 | przeczytano: 386 razy

Światowi liderzy z branży gier, którzy wzięli udział w akcji #PlayApartTogether (grajmy razem z dala od siebie) postanowili dziś ponownie włączyć się w inicjatywę zapoczątkowaną rok temu, która zachęca graczy z całego świata do przestrzegania zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) dotyczących zapobiegania COVID-19.

16.04.2021 | przeczytano: 296 razy
Nowa kampania reklamowa serków wiejskich OSM Piątnica

OSM Piątnica to pierwszy producent w Polsce, który wprowadził na rynek serki wiejskie. Stały się one znakiem rozpoznawczym Spółdzielni, a Piątnica jest obecnie liderem tej kategorii w Polsce. Klasyczny Serek Wiejski z Piątnicy to delikatne ziarna twarożku zanurzone w słodkiej śmietance. Obecnie, oprócz podstawowej wersji, dostępne są także Serki Wiejskie z Piątnicy z owocowym dodatkiem oraz Serek Wiejski wysokobiałkowy. Najnowsza kampania reklamowa OSM Piątnica, trwająca od 6 kwietnia, podkreśla benefity tych 2 rodzajów produktów. Serki Wiejskie z owocami to smakowita, zdrowa przekąska dla każdego, a wersja wysokobiałkowa polecana jest zwłaszcza dla osób aktywnych, uprawiających różne sporty.

14.04.2021 | przeczytano: 284 razy
Czy sztuczna inteligencja zastąpi pisarzy i muzyków?

Według raportu firmy Ericsson Connected Intelligent Machines, 20% konsumentów preferuje treści tworzone przez sztuczną inteligencję od tych tworzonych przez ludzi. Wyniki pokazują, że obecnie toczy się wyścig twórczy pomiędzy ludźmi a maszynami. Jednak jest jeszcze zbyt wcześnie by ogłaszać zwycięzców, bo nadal co piąty ankietowany preferuje treści tworzone w sposób tradycyjny.

06.04.2021 | przeczytano: 265 razy

Okres Świąt Wielkanocnych to intensywny czas dla producentów jaj. Polska jest jednym z najważniejszych miejsc na światowej mapie tej branży, a jej krajowym i europejskim liderem jest Grupa Woźniak. Firma postanowiła powierzyć agencji Linkleaders kompleksowe wsparcie komunikacji na kolejny rok.

02.04.2021 | przeczytano: 190 razy

W pierwszym kwartale tego roku TVN Grupa Discovery była liderem polskiego rynku telewizyjnego. Odnosi również bezprecedensowe sukcesy w obszarze digital. Stacja TVN była najchętniej wybieranym kanałem telewizyjnym w tym okresie, a TVN7 – która w zeszłym roku weszła do grona Big5 – jako jedyna w swoim segmencie zaliczyła rekordowe wzrosty oglądalności. TVN24 od lat utrzymuje pozycję numer jeden wśród kanałów informacyjnych.

02.04.2021 | przeczytano: 230 razy
1 2 3
Strona 1/85 (artykułów: 849)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764