logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AI: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 1187
Agencja Up zmienia się w Shake the Cake

Kreatywna agencja z 13-letnim doświadczeniem zmienia swoją nazwę i rewolucjonizuje podejście do marketingu. Shake the Cake (do niedawna Agencja Up) zamierza realizować wywrotowe projekty dla klientów, także we współpracy z AI, którą „zatrudnia” na pełen etat – jako jedna z pierwszych agencji w Polsce.

20.09.2023 | przeczytano: 186 razy
Joanna Bosakirska: z Media Direction OMD do Veovee

Do Veovee, warszawskiej agencji digitalowej, dołączyła Joanna Bosakirska. Jako Chief Business Officer stanęła na czele działu client service i będzie odpowiedzialna m.in. za jego rozwój. Zespół agencji zasili również Milena Wieleńska oraz Karol Giżowski. Oboje objęli stanowiska Account Managerów.

20.09.2023 | przeczytano: 205 razy

Red Hat, Inc., dostawca rozwiązań open source, ogłosił dziś, że Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, wprowadza standaryzację swojej globalnej infrastruktury chmury hybrydowej na Red Hat Enterprise Linux. Pomagając firmie w prowadzeniu transformacji biznesowej na dużą skalę, aby sprostać wymaganiom klientów, Red Hat Enterprise Linux zapewnia bardziej elastyczną i spójną podstawę dla wdrożeń chmury hybrydowej o zwiększonym bezpieczeństwie. Platforma umożliwi Salesforce odciążenie kluczowych zasobów programistycznych przy jednoczesnej konsolidacji systemów IT. Pomoże to klientom osiągać lepsze wyniki biznesowe.

20.09.2023 | przeczytano: 222 razy
W ślad za Chatgpt w powstają kolejne narzędzia oparte na AI

Rola sztucznej inteligencji generatywnej będzie wzrastać wraz z poprawą stopnia wiarygodności udzielanych przez nią odpowiedzi – twierdzą eksperci branży. Producenci ChatGPT i innych podobnych narzędzi zapowiadają walkę z halucynowaniem i konfabulacjami, by systemy popełniały jak najmniej błędów. W przyszłości narzędzia te staną się niezbędne w wielu branżach, również tych nieoczywistych, a ich rola nie będzie się ograniczać do generowania obrazów, języka i wideo czy wspierania pracy ludzkiej. Goldman Sachs szacuje, że globalne  inwestycje firm w narzędzia SI wyniosą do 2025 roku 200 mld dol.

15.09.2023 | przeczytano: 289 razy
Wowmedia & Metrics wykorzystuje AI w ramach własnej kampanii reklamowej

Nowa komunikacja domu mediowego WowMedia&Metrics pod hasłem „Dom Mediowy Generacji AI” (#GenerationAI) została zaplanowana, a następnie zrealizowana w oparciu o możliwości silników AI.

14.09.2023 | przeczytano: 280 razy
Coca-Cola Zero Cukru 3000: nowa, limitowana edycja Coca-Cola Creations inspirowana technologią AI i wizją przyszłości

Coca-Cola Zero Cukru 3000 to pierwszy napój, który daje prawdziwie magiczną możliwość poznania wizji przyszłości, dzięki wykorzystaniu ludzkiej inteligencji i wyjątkowej kreatywności oraz możliwości, jakie daje nam technologia AI. Projekt związany jest z globalną platformą Creations, w ramach której marka wprowadza limitowane edycje swojego napoju oraz przygotowuje wyjątkowe projekty i doświadczenia dla fanów kultowej marki.

14.09.2023 | przeczytano: 279 razy
Addressable TV w innowacyjnej kampanii Wolt

Po sukcesie testowych działań wiosennych, Wolt, firma specjalizująca się w usługach food- i quick-delivery, decyduje się na dalsze inwestycje w model addressable TV. Kampania prowadzona będzie we współpracy z Finecast oraz Mindshare, który odpowiada za planowanie mediów offline dla Wolt. Start zaplanowany jest na wrzesień bieżącego roku.

13.09.2023 | przeczytano: 232 razy

Grupa badawcza z czołowych uczelni w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Słowenii, Norwegii i Hiszpanii zaprezentowała edycję 2023 publikacji European Communication Monitor (ECM). Badanie jest znane jako najdłużej trwające badanie empiryczne dotyczące obecnych i przyszłych aspektów komunikacji strategicznej i public relations. Opiera się ono na ankietach przeprowadzonych wśród prawie 40 tys. specjalistów ds. komunikacji z 50 krajów.

11.09.2023 | przeczytano: 313 razy
Steve Wozniak, legendarny współtwórca potęgi Apple, w Polsce

Już 22 września odbędzie się w Warszawie trzecia edycja międzynarodowej The Three Seas Generation Freedom Future Leaders Conference pod hasłem “Innowacje technologiczne na rzecz wolności jednostki, narodów, społeczeństw”. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Steve Wozniak, legendarny współzałożyciel Apple i konstruktor pierwszych komputerów tej rewolucyjnej marki.

08.09.2023 | przeczytano: 283 razy
Sztuczna inteligencja wykazuje zdolności twórcze na poziomie najbardziej kreatywnych ludzi

Naukowcy z Montany dowiedli, że ChatGPT prześciga większość ludzi pod kątem zdolności generowania dużej liczby pomysłów i nowatorskich rozwiązań. Poddali sztuczną inteligencję standardowym testom oceniającym kreatywność, w których osiągnęła lepsze wyniki niż zdecydowana większość studentów, plasując się w 1 proc. najlepszych pod względem oryginalności. To może wynieść prace nad innowacyjnymi rozwiązaniami na nowy poziom i zmienić postrzeganie kreatywności. Już dziś algorytmy są wykorzystywane m.in. przy opracowywaniu nowych leków.

08.09.2023 | przeczytano: 344 razy
1 2 3
Strona 1/119 (artykułów: 1187)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764