logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

AIDS: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 30
SOS Wioski Dziecięce z jubileuszową kampanią „Czas to miłość”

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce już od 40 lat opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi, a od 14 lat wspiera także rodziny z wieloma problemami. Z tej okazji organizacja wystartowała z kampanią „Czas to miłość”, której celem jest przypomnienie nam wszystkim, że to właśnie czas poświęcony drugiemu człowiekowi jest kluczem do trwałych i bezpiecznych relacji. Stowarzyszenie w dalszym ciągu zachęca do aplikowania na Rodziców SOS, którzy stworzą dom dla najbardziej potrzebujących dzieci.

07.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 460 razy
„W skrócie” – kampania poszerzająca wiedzę o HIV

9 na 10 Polaków uważa, że HIV ich nie dotyczy, jednak prawda jest inna – wirusem może zakazić się każdy z nas, kto jest aktywny seksualnie. Ten ważny temat został poruszony w najnowszej, ogólnopolskiej kampanii Fundacji Edukacji Społecznej, a powodem jest stale rosnąca liczba zakażeń. Poprzez kampanię, FES wraz z partnerami, chce zbudować świadomość na temat HIV i zachęcić Polaków do regularnego wykonywania testu oraz stosowania prezerwatyw.

29.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 677 razy
Światowy Dzień AIDS: czerwone kokardki na fasadach budynków

Rok 2022 z 2384 nowo wykrytymi zakażeniami HIV był rekordowy w historii Polski. Był, ale już nie jest, bo bieżący rok zamknie się wyższą liczbą. Tylko do połowy listopada zgłoszono 2590 zakażeń. Ile ostateczne będzie ich na koniec roku? Tego dowiemy się za kilka miesięcy. A ile osób żyjących z HIV jeszcze nie wie o swoim zakażeniu? Tego możemy nie dowiedzieć się nigdy. A przecież każdy, kto wie, że żyje z HIV i przyjmuje bezpłatne w Polsce leczenie, może zachować zdrowie i żyć normalnie do późnej starości. Dlatego warto się testować, o czym przypominać będzie 29 listopada czerwona kokardka z napisem „Razem przeciw HIV” wyświetlana na fasadach budynków w Warszawie. To happening organizowany przez Polską Fundację Pomocy Humanitarnej ‘Res Humanae’ oraz Gilead Sciences.

26.11.2023 | Z rynku | przeczytano: 671 razy
Profilaktyka HIV na Pol’and’Rock Festival

O bezpieczniejszych zachowaniach seksualnych, orientacji i tożsamości psychoseksualnej, prawach seksualnych, a także  antykoncepcji, ale przede wszystkim o profilaktyce zakażeń HIV, HCV i innych chorób przenoszonych drogą płciową będą mówić 2-5 sierpnia podczas festiwalu Pol’and’Rock wolontariusze z Towarzystwa Rozwoju Rodziny – oddział w Zielonej Górze. Ich akcja to element projektu „Miłość, młodość, odpowiedzialność”, na realizację którego TRR otrzymało grant w konkursie Pozytywnie Otwarci.

28.07.2023 | Z rynku | przeczytano: 644 razy

Krajowe Centrum ds. AIDS, agenda Ministra Zdrowia, rozpoczęło kampanię społeczną #jedynytakitest. Jej celem ma być zachęcanie – w szczególności ludzi młodych – do wykonania, najczęściej po raz pierwszy w życiu, testu na HIV, jako wyrazu troski o własne zdrowie.

23.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Kot zachęca do testów na HIV

W ciągu ostatnich czterech lat liczba zakażeń HIV odnotowywanych w pierwszych 10 tygodniach roku wzrosła o 30 procent

29.03.2022 | Z rynku | przeczytano: 646 razy
Durex wspiera zatrzymanie epidemii AIDS do 2030 roku

1 grudnia, z okazji Światowego Dnia AIDS, wystartowała wspólna kampania marki Durex i Fundacji Edukacji Społecznej, której celem jest wsparcie celów światowego dnia AIDS. Jej osią jest edukacja i zwiększenie świadomości na temat HIV i AIDS, a także propagowanie szerokiej diagnostyki. Firma Reckitt wraz z marką Durex od wielu lat działa na rzecz bezpiecznego seksu, ponieważ prezerwatywy są jedynym środkiem antykoncepcyjnym, który pomaga chronić przed zakażeniem. Tylko w tegorocznej kampanii przekaże na ten cel darowiznę rzeczową o łącznej wartości 90 000 zł.

02.12.2021 | Z rynku | przeczytano: 1228 razy
Dlaczego ciągle nie jesteś ilustratorem?

– Planuje pani coś studiować? – pytał mój lekarz przy okazji każdego naszego spotkania. – Historię sztuki lub rysunek – odpowiadałam niezmiennie. Kiwał głową, nawet na mnie nie patrząc. – Przyjemne studia, ale nie ma z tego pieniędzy.

02.11.2020 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 2084 razy
Artykuły z cyklu Zawód ilustrator
„Tramwaj zwany Pożądaniem” rusza po studentów

W piątek, 10 maja rozpoczęła się 8. edycja ogólnopolskiej kampanii pn. „Tramwaj zwany Pożądaniem” organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland. W tym roku akcja obejmie 15 polskich miast. „Tramwaj zwany Pożądaniem” ma zmienić sposób myślenia Polaków o HIV, przemodelować podejmowane zachowania oraz zachęcić do testowania się w kierunku zakażenia wirusem. Kampania finansowana jest z grantu przekazanego IFMSA w konkursie Pozytywnie Otwarci przez Gilead Sciences.

13.05.2019 | Z rynku | przeczytano: 489 razy
Durex w kampanii profilaktyki AIDS

Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.

20.11.2018 | Z rynku | przeczytano: 902 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 30)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764